رواية انتقام ابيض قانون اسود الفصل التاسع 9 بقلم روكا حسن
رواية انتقام ابيض قانون اسود الجزء التاسع
رواية انتقام ابيض قانون اسود البارت التاسع
رواية انتقام ابيض قانون اسود الحلقة التاسعة
بيروح أسر معاها الشقة و بيبص حوليه بتوتر بيلاقي سكي”نه كلها د. م بيتنفض
من مكانه
و بتقول زهرة بخوف: اه نسيت أغسلها معلش متخفش
بيفتح أسر باب الاوضه بيشوف ج”ثة امها بيصرخ برعب..
أنتي قاتله امك!!
بتصرخ زهرة بتمثيل و بتحط في ايده السكينة و بتصوت و بتفتح الباب.. يا ناس الحقونييي أمي ماتتت الراجل ده اتهجم عليا في بيتي….. بتخرج الجيران علي صوتها
يلهوي في جريمة قتل في العمارة
بيرن أسر علي ملك و هو خايف من التهمه اللي لبسته.. بترد ملك بتوتر: حصل اي انطق مال صوتك مبحوح كدا ليه
ام زهرة ماتت وهي اللي قتلتها وانا مسكت السكينه اللي هي اتقتلت بيها و لمت عليا الجيران علي اساس ان قتلتها
ملك بصدمة في طب شرعي هيشوف البصمات و ساعه الوفاه وكل ده لو الد”م اتجمد يبقي قتلها كان من فتره لو لسه س”خن يبقي انت اللي قت”لت
لا لا انا مقتلتش تعالي يا ملك سمعتي هتبقي وحشه في القسم انا مجرد رائد انا بس اللي قولتلها رئيس؟
بيقفل أسر و بيحاول يتملك أعصابه وقال بضحك.. أنتي عبيطة الجثه دمها متجمد!
زهرة بخوف: انت اللي قت’لتها انا هقت’ل امي.. بتجري عليها تحضنها و تعيط لا يا ماما قومي متسبنيش قومي حقك هيرجع
بيقف أسر و يحط ايده في وسطه و بيضحك.. قصدك الاعدام اللي انتي هتلبسي بيرن أسر علي المدرية و بيعمل بلاغ بجر’يمة قتل بتصرخ زهرة فيه
لا يا أسر متعملش كدا أستني بس أسمعني أستني
بيدخل الظباط و بيقبضوا علي زهرة و بيشيلوا جثه أمها علي المستشفى و بيعينوا المكان وبيلاقوا أثار تعذيب عليها و سكا*كين بياخدوا اسر بسبب كلام اهل العمارة و بيمشوا…
بترن ملك علي طارق.. الحقني يا طارق زهرة جت هنا ضربتني و اخدت مني المليون جنية وقالت لو قولتلي لطارق هقتلك و اخدت الفلوس وهربت.؟
غير ان سمعت انها قتلت امها و بيدورا علي اللي ساعدها و لو روحت هناك هياخدوك معاها
أنا مش مصدقك زهره عمرها ما تقتل امها وتعمل كدا ليه؟
بتبتسم ملك بنصر: لو مش مصدق روح ليها الشقه؟
بيقفل طارق و بيروح بيتهم بيلاقي فعلا المليون جنية في الدولاب بيقفله بتوعد ليها أنه يموتها.. بقا بتخدعيني يا زهرة
أنا هقتلك و اشرب منك بتقطعي الايد اللي اتمدت ليكي
يا و *سخه بيرن علي تلفونها مغلق..
زمانها سهرانه مع حد من القر”ف اللي تعرفهم أمال ملك ليه بتقول انها قتلت… امها
في المستشفى بتتدخل جثه المشرحه و بتخرج امها في اوضه مع عمر خطيب زهرة سابقا؟ شكرا يا عمر علي المساعده دي بس بنتي كدا هتتعاقب ازاي
وهي مقتلتش و الجثه اللي دخلت المشرحه ماتت موت ربنا
بنتك لازم تتعاقب يا طنط سعاد علي كل اللي بتعمله
بس بلاش أعدام دي مهما كان بنتي و بخاف عليها
عمر بحزن لانه بيحبها: بنتك حامل من طارق في الحرام يا طنط طليق ملك صحبتها
حاولت تقت”لك و لولا ملك كان زمانك بتتحسبي دلوقت
بنتك مش بتحبك دي حاولت تقت”لك
بتتدخل ملك بتوتر: أحنا لازم نمشي من هنا تقرير الطب الشرعي قال ان كان في محاولة أعتداء علي الجثه اللي دخلت المشرحه و دي تبع حالة جمبنا انا حاولت أخرجك من العمارة بلعافيه لو كنت اتقفشت
كنت هروح فيها انا بعمل كل ده عشان اكشف طارق عن طريق زهرة
بس اللي اعرفه دلوقت ان طارق بيدور علي زهرة عشان يقت”لها لانها يعتبر دلوقت خاينة في نظره؟
انا لازم أقابل زهرة وتحكيلي كل اسرار طارق لأنها اقرب حد ليه من بعد اللي حصل
أسر دخل السجن علي زمة التحقيق اربع ايام لكن هي خرجت لان بصمة السكينة كانت ل أسر
قصدك اي أنتي بتلعبي علي اي يا ملك
بلعب أوصل طارق لحبل الاعدام حتي لو عن طريق زهرة
هتبيعي صحبتك يا ملك
بقولك اي يا طنط سعاد بنتك تستاهل كل الوحش أنا مش فاكره لبنتك غير المر واحده زيها باعت نفسها اتجوزت جوزي حامل منه حاولت تخطفني و تقتلك بتبيع نفسها ل أسر
سارقت فلوس وعايزه تتطلعيني بايعة!
فجاة بيدخل طارق عليهم: زهرة هربت يا ملك
ملك بصدمة: طارق
وووووووووووووووووو
رأيكم يا تري ملك بتلعب علي اي و ازاي ام زهرة لسه عايشه و ازاي ملك بدلت الجثه و السكاكين اللي ظهرت مين حطها
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية انتقام ابيض قانون اسود)