روايات

رواية سجينه قسوته الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم سمسمة سيد

رواية سجينه قسوته الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم سمسمة سيد

رواية سجينه قسوته الجزء الثالث والعشرون

رواية سجينه قسوته البارت الثالث والعشرون

سجينه قسوته
سجينه قسوته

رواية سجينه قسوته الحلقة الثالثة والعشرون

تركت ملك غافر وصعدت الي غرفتها اقتحمت الغرفه لتنصدم حينما رأت تميم عاري الصدر وبجواره فتاه

نظر تميم إليها محاولا اكتشاف شعورها من ملامح وجهها ليجدها جامده لايظهر علي ملامح وجهها اي شئ

اردف بصوت اجش محاولا استفزازها :

انتي ازاي تدخلي كده عليا انا ومراتي انتي اتجننتي ولاايه

عقدت ملك يدها امام صدرها بعد ان اجتمع الجميع خلفها لتردف قائله :

معلش ياتميم باشا بس بيت الشرقاوي مفيهوش مكان للناس الرخيصه ال زيك وزي ال معاك

شهقه صدرت من الجميع وكانت علي رأسهم تلك الفتاه ليقترب تميم منها مرددا بغضب دفين :

عيدي تاني ال قولتيه كده اصل تقريبا مسمعتش

ابتسمت بسخريه مردده :

اقولك تاني ، بيت عيلة الشرقاوي مفيهوش مكان للناس ال زيك الناس الرخيصه الحقيره

رفع يده ليصفعها لتقابله يد صلبه نظر تميم لصاحبها ليردف بغضب :

سيب ايدي ياجاسم

جاسم بحده :

ايدك دي لو فكرت تترفع تاني علي ملك هقطعهالك انا لحد دلوقتي ساكتلك انما هتسوء فيها هتشوف وشي التاني فااااهم

صفق تميم مرددا بجنون :

واوو قصه الحب العظيمه شكلها لسه مخلصتش ، بس انا احب اقولك بقي ملك مراتي وهتفضل مراتي لااخر نفس فيا ومش هسمح لحد يقف بيني وبينها واي حد هيقف بينا هقتله حتي لو كنت انت

صرخت ملك مردده :

كفاااايه كفااايه قرف بقي انت مبتزهقش ، تعرف اه في بيني وبينه قصه حب وهطلق منك واتجوزه انت ملكش عندي حاجه ولا في قلبي حاجه غير الكره وبس ياتميم

اغمض عيناه بغضب ليضرب بقبضته الحائط بقوه عدت مرات لعله يهدء ليردف قائلا بحده :

اطلعوا برررررره وسيبوني انا وهي لوحدنا

سميره بتدخل :

انا مش هسيب بنتي مع واحد مجنون زيك

تميم بصياح جعل الجميع ينتفض :

قولتتتتتت برررررررررره

اشار غافر إليهم ليتركوهم وقام بجذب سميره خلفه ليخرجوا ويغلقوا الباب خلفهم

وقفت تنظر إليه ببعض التوتر ليتذكر هو كلماتها منذ لحظات ومن ثم قام بجذب السوط وهو ينظر إليها واخذ في الاقتراب

انتفض جسدها وهي تنظر لذلك السوط لتتذكر ماحدث قبل ذلك اغمضت عيناها بخوف ورفعت يديها كوسيله للدفاع عن نفسها

نظر إلي هيئتها ومن ثم القي بذلك السوط من يده ليجذب جسدها المرتجف إليه محتضنها بقوه

اردف بهوس وهو يسند جبهته علي جبهتها :

ليه ها ليه مُصره تطلعي اسوء مافيا ليييه انا مش عاوزك تشوفي ده مش عاوزك تشوفي الشيطان ال جوايا بتعملي كده ليييييه

صرخ بكلمته الاخيره لينتفض جسدها برعب مردده بتلعثم ودموع :

انا انا اسفه انا اه ضعيفه واضعف مما تتخيل بس عمري مااقبل انك تهين كرامتي وتخوني حتي لو انت بالنسبالي ولاحاجه

دفعها بعنف وهو ينظر حوله بغضب واخذ يحطم كل ماتمسك به يده ليردف بزمجره قويه :

ليييييه ليييييه انا بالنسبالك ولاحاجه ها لييييه ليه انا ولاحاجه وانتي كل حاجه بالنسبالي ليييييه

اردفت بحزن وقهر :

عشان انت زيه زيييه في كل حاجه وانا بكرهك بكرهك ياتميم

في الاسفل اخذت سميره تجوب المكان ذهاباً واياباً بتوتر وقلق لتردف عشق قائله :

خلاص بقي ياماما اهدي اكيد مش هيحصلها حاجه

سميره بقلق :

انتي متعرفيش حاجه اسكتي

صمتت لتنظر لغافر بضيق :

ليه يابابا ليه ها ليه خلتنا نسيبها معاه ماانت عارفه مبيعرفش يتحكم في غضبه

اردف غافر وهو يريح جسده علي المقعد بهدوء :

بيحبها ياسميره

نظر الجميع اليه بصدمه ليبتسم هو بثقه ووو
____________________________

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية سجينه قسوته)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى