روايات

رواية الحب المستحيل الفصل الرابع 4 بقلم خلود

رواية الحب المستحيل الفصل الرابع 4 بقلم خلود

رواية الحب المستحيل الجزء الرابع

رواية الحب المستحيل البارت الرابع

رواية الحب المستحيل
رواية الحب المستحيل

رواية الحب المستحيل الحلقة الرابعة

شروق حبيبي قلبي وتجري علي مكرم وتخضنه
مكرم. عمري ايه العسل ده بس
اكرم. اه يا جزمه يعم انتي تضحك عليا انا ويجري اليها اكرم
شروق وهي تصرخ اه الحقني يا مكرم
مكرم يضحك بشده علي اخوته
خلاص يا اكرم
اكرم الوضيه دي تدبسني في اي فون
مكرم هههههه تستاهل
اكرم وانتي من امتا بتلبسي نفاق
🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁مكرم اسبوع عدي فلاش باك 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

 

 

 

شروق تتصل علي مكرم يت اصررها
مكرم اهلا بي الحب كله
شروق حبيبي انتا والله
شروق تحكي لمكروه عن الاستاذ عبد الله والابله هدي
مكرم بفرحه ما شا الله يا قلبي
مكرم ما انا ياما نصحتك يا عمري وانتي ما سمعتيش الكلام
شروق بزعل انا آسف
مكرم مش مهم المهم دلوقتي انك انتي اقتنعتي ان الشياكه والمودة ده شي فاني
شروق صح
شروق بس انا عايز اعرف الي الابله هدي بتلبسه علي وشها ده ايه
مكرم بحب اخوي ده اسمه نقاب ياعمر مكرم ياريت يا اختي ان شا اللي تلبسيه علي اقتناع
شروق ان شاء الله
شروق امت تاجي بفا انا محتجاك جمبي تشجعني
مكرم انا جاب بعد كام يوم وهكون معاك في اي خطوبه يا قلبي
شروق بسرعه صح ما تقولش لي اكرم عايزة اعمل مفاجأة ليه
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖عود من الفلاش باك اكرم اه علي شا كده ما رضيتش تاجي معايا

 

 

 

مكرم وهو يضحك اه
شروق بسرعه ما انا قول ليه انك شفتك وانتا بتعاكس البنات جمب المدرسه هععععع
اكرم اه يا كلاب يعني انتو الاتنين عليا
ويجري اكرم علي شروق ويضرها بالمخدة
اكرم يخصني شروق ويقول لها الف مبرووك يا عمري علي البس الجديد ده
مكرم انا هاجي معاكي بكره علي شان اشوف عبدالله ده
اكرم وانا علي شان احسبو علي التلفون ده
يضحكو التلاتة في حب ويخضنو
شروق بحب
الام وهي تدخل وتسمع مكرم وهو يقول انه عايز يشوف الاستاذ عبد الله
تحرج الاب بسرعه وتضرب علي صدرها ووجهها يا مرك يا مرك ياخذ يشوف عبدالله وهم عرف ان اختهم حامل ولا ايه بس استر يا رب
يدخل الاب وير ابنائها في حضن بعض ويبتسم عليهم وتجري شروق علي باباه
شروق شوف يا بابا الاي فون ده ينظر اليها الاب بخزن
الاب في نفسه ليه عملتي كده ياشروق دمرتي الفرح دي بس.
شروق بابا انا فين
الاب معاكي اه خلو سلام علي شان انا تعبانه اووي
ويذهب الاب الي الاوضه وينام علي السرير وهو خزين

 

 

 

الاب يا تر اسد هيعملك ازاي يا قلب ابوكي
تدخل الام
ايه يا خويا قلك ايه اسد
الاب السبوع ده جاي ويكتب الكتاب علي طول واخدها ويمشي
عند شروق في الاوضه وهي تكلم خلود
شروق تحكي اللي حصل مع اكرم والاي فون
شروق هههههه
خلود بخزن
شروق مالك يا خلود بس
خلود انا خايف لا بطني تكبر وما اعرفش اتصرف انا بكره هروح لللدكتور
خلود تعالي معايا ياشروق ما تسبنيش وحدي امانه عليك
شروق خاضر بعد المدرسه نروح مع بعض
اكرم شروق يا شروق افتح الباب
شروق سلام دلوقتي
يدخل مكرم الاوضه علي شروق ويقول لها
مكرم خدي دي
شروق بفرحه دي هديه عيد ميلادي صح
مكرم صح انا اسف ما كنتش معاكي يا عمري انتي عارفة الكليه والشغل وخدين وقتي كله
شروق بحب تترمي في حضن المهم ان انتا بخير دي اجمل حاجه عندي
يدخل اكرم
اكرم بس انتي ما لكيش هديا عندي
شروق ليه ان شا الله
اكرم واي فون ان شا الله ايه ده مش هديه يا عمري
شروق لا انتا اديتو للبنت المنقبه وانا ماليش فيه
يجري اكرم ويمسك شروق من البجامه ويرفعها لفوق والله العظيم
شروق بضحك والله العظيم
يحضنها اكرم ويجري من جيبه اسوار دهب ودي احلي هديه لي احلي شروق

 

 

 

شروق الله دي حلوه اوي ربنا يدمكم نعمه في حياتي يارب
♥♥♥♥♥♥♥♥في صباح يوم جديد
تذهب شروق مع مكرم واكرم الي المدرسه
اكرم وهو يخذ شروق في حضنه ويدخل المدرسه
مكرم ادخلو انتو وانا هركن العربيه واجي
تدخل شروق وهي حضنه اخوها وتضحك
اكرم انا هخد حق التلفون من عبدالله ده
شروق بضحك علي جنان اخوها
مكرم وهو يدخل المدرسه خلف اخواته
حمزه شف الواد حضنها ازاي وتقول حرام وحلال
مصطفى اه والله وعمال فيها ستي الشيخه
مكرم بغضب دول علي مين بيتكلم
مكرم لا اكيد مش علي شروق ده انا كنت افرمهم
شروق وهي تدق علي غرفه الاستاذ عبدالله
عبدالله ادخل
شروق تعاله اكرم بضحك لا ادخلي انتي هههه
شروق بصوت واطي انتا هتعمل ايه
اكرم بخبث ههههه ولا حاجه

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية الحب المستحيل)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى