روايات

رواية أحببت تلك السمراء الفصل السادس 6 بقلم حورية مصطفى

رواية أحببت تلك السمراء الفصل السادس 6 بقلم حورية مصطفى

رواية أحببت تلك السمراء الجزء السادس

رواية أحببت تلك السمراء البارت السادس

رواية أحببت تلك السمراء
رواية أحببت تلك السمراء

رواية أحببت تلك السمراء الحلقة السادسة

يوسف بصدمه :- فرح
الجميع التفت على صوت يوسف.. لقوا فرح مرميه على الأرض وفستانها الأبيض كله د*م
أدهم ببكاء :- فرح بنتي قومي اكيد انتي مش هتسبيني زي فريده فرررح..
ساره بدموع :- قومي يا فرح بلا*ش
هزار سخيف من دا هزعل منك والله وانتي عارفه اني زعلي وحش..
ميرنا :- قومي يا فرح انا ماصدقت بيقت حلوه معاكي وبقينا زي اي اخوات قومي يا فرح…
أمير ببكاء :- انا اتصلت بالاسعاف زمانهم جايين دلوقتي..
وكل ده ويوسف ساكت ومش بيتكلم خلاص…
احمد بحزن :- لاحول ولا قوة الا بالله..
صفاء طول الوقت عيونها على نوال اللي مش مبطله ضحك..
نوال بجنون :- اخيرا خلصنا منك عقبال ما تحصلي امك..
بعد مده سياره الإسعاف وصلت..
أمير :- يوسف شيل فرح وحطها في سياره الإسعاف..
يوسف بتوهان :- هتمو*ت وتسبني انا حبيبتها والله مش عايزها تسبني..
أمير بحزن :- مش وقته يا يوسف الكلام ده..
ـــــــــــــــــــــ في المستشفي ♡︎
أدهم :- دكتور بسرعه يا بها*يم..
الدكتور :- لو سمحت يا استاذ انتي في مستشفى محترمه بلاش صوتك العالي عشان المرضى..
أدهم بعصبيه :- بنتي بتمو*ت يا حيو*ان..
احمد بحزن :- اهدي يا ادهم مش كده.. انا اسف يا دكتور بس انت شايف حالته..
الدكتور:- ولا يهمك دخولها العمليات بسرعه…
بعد مرور 3 ساعات من الانتظار
الدكتور بياس : – احنا عملنا اللي علينا والباقي علي ربنا لو مر 24 ساعه علي خير هتعدي مرحله الخطر…
يوسف:- فرح قويه وهتقوم منها انا واثق منها…
الدكتور : – وجودكم هنا مش ليه لازمه اتمني تروحوا وتيجوا الصبح وربنا يقومها بالسلامه..
الجميع امنوا علي دعائه
ادهم : – انا مش هقدر اسيب بنتي لوحدها..
الكل رفضوا كده برضو
صفاء : – امير روح هات اكل يا حبيبي وعصير من اي سوبر ماركت قريب..
امير : – حاضر يا امي..
ــــــــــــــــــــــــ في منتصف الليل..
_ انتي لازم تمو*تي عشان انا ارتاح انا مصدقت خلصت من امك.. وكانت بتخنقها..
يوسف بعصبيه : – انتي بتعملي ايه عندك..
نوال بضحك : – هي لازم تمو*ت بقاااا..
يوسف:- ابعدي عنها يا حيو*انه..
نووال : – مش هسكت غير لما تمو*تي يا فرح..
الكل راح علي صوتهم..
ادهم : – انتي بتعملي ايه يا نووال..
نوال بجنون:- لازم امو*ت فرح زي ما قتلت فريده..
ادهم : – بصدمه انتي اللي قتلتي فريده..
نوال بشر : – اه انا قتلتها عشان خدتك مني انا حبيبتك قبلها بس اول ما هي ظهرت نسيتني انا كنت الاحق بيك لاني بنت عمك بس انت اختارتها عشان كده قتلتها..
يوسف :- انتي مفكره اللي بتعمليه ده صح هتقبلي ربنا ازاي والحقد مالي قلبك…
ميرنا بدموع :- ليه يا ماما تعملي كده ليه كل الحقد ده طيب فرح ذنبها ايه عشان تعملي فيها كده حرام عليكي
ساره بحزن :- اهدي يا ميرنا هي دلوقتي هتاخد عقابها…
نوال بكره :ذنبها انها بنت فريده…
في الوقت ده صفاء كانت بلغت عن نوال♡︎
صفاء : – اتفضل يا حضره الضابط..
_اقبضوا عليها..
نوال بجنون:- هقتلك يا فرح…
صفاء:- شفتي غلك وحقدك وصلك فين يا نووال
نوال : – انتي اخرسي كل حاجه بسبك باظت بس صدقيني هرجع واندمكم كلكم وبكره تشوفوا
الضابط :- هاتها يا عسكري..
أدهم :-استنى يا حضره الضابط انتي طالق يا نوال طالق بالتلاته..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت تلك السمراء)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى