رواية للعشق قيود الفصل الثالث 3 بقلم بسملة بدوي
رواية للعشق قيود الجزء الثالث
رواية للعشق قيود البارت الثالث
رواية للعشق قيود الحلقة الثالثة
نعم ياااااااروح امك
دهب بخوف…. بس بس انا موافقه
_ادهمممممممممممم لاااااااااا سيبه
ادهم بغيره مرعبه …. اسكتي انتي حسابك بعدين
دهب سكتت برعب واستخبت فـ حضن فاطمه الي متقلش رعب عنها بس قالت بقوه زائفه…. ادهم لو سمحت اهدى هو ما عملش حاجه عيب ولا حرام سيبه لو سمحت
ادهم غمض عينه بغل وقال…. اقسم بعزه وجلاله الله لو فتحت عيني ولاقيته موجوده لقتله … واحد
فاطمه برجاء…. دكتور يوسف لو سمحت امشي دلوقتي واحنا هبلغك قاطعها ادهم بغل….. اتنيييييييييييييين… تلاته
كان يوسف مشى بعصبيه وهو بيستحلفله
فاطمه بعصبيه…. ينفع الي حضرتك عملته داااا
ادهم بهدوء مخيف وهو بيبص لـ دهب….. تاني الفستان دا واي الي حطااااه على شفااااايفك دااااا
فارس بضحك مش مناسب للموقف…. شربي بااانجو ولا لساااا ياسعديه ههههه
كلهم بصو ليه بغضب فـ سكت بخوف مزيف…. اني اسف
ادهم بهدوء خوفها…. ثانيه والاقيكي في مكتبي دهب
دهب بدموع… حاضر
نيره مصمصت بـ شفايفها وقالت بصوت واطي سمعه فارس…. وقال معتش سامعه كلامه وشوحت بايدها كدا جاتها خيبه الي عايزه خلف ياشيخه
ضحك فارس غصب عنه بس سكت بخوف اما ادهم بص لِه…. وانت حسابك معايا يافارس الكلب ماشي
قارس بخوف…. انا مالي امك السبب وهي الي حلفتني ماجبلكش سيره
ادهم بص لأمه بعصبيه وعتاب…. بقا كدا ياأمي تمام شيفاني عيل قدامك وبتكسريلي كلمتي تمام ياامي تمام وسابها ومشى بغضب
فاطمه بوعيد لفارس….. انا مالي امك السبب هااا وربنا ما انت معتوق من ايدي يافارس الكلب
فارس بحزن مزيف….. والله داااا حراااام هو مفيش مهزأه غيري هنا ولاااا اي كله فارس فارس انا تعبت تعبت تعبت واقول عدي ياواد من حبهم فيك الكبير والصغير واخدني ملطشه بس دا كان زمان وجبر فارس القديم مات من دلوقتي مفيش غير فارس بيه الي الكلمه معاه بحساب مفهووووم
فاطمه ببرود … هااا خلصت يابن الهبله
فارس بصدمه مضحكه…. متأثرتيش
فاطمه خلعت خفها وهي بتجري عليه تضربه…. دا انا الي هوريك التأثير على اصوله يابن العبيطه
فارس بضحك….. ماتشتميش نفسك امااااميي
فاطمه بضحك حاولت تكتمه… ورلنا مانت معتوق يااهطل يابن الهطله
..
واخرتها ياست احلام
احلام بعصبيه…… نجوه انا مش نقصاكي وربنا
نجوه بعصبيه اكبر…… اه ما انت مابتتشطريش غير عليا اهو الي خايفه منه حصل اهو قولتك عينها منه
احلام بغيره…. بنت الكـ لب وحياه امي ماهرحمها
نجوه بخبث…. طب تعالي ننزل نشوف الجو تحت نعرف هنعمل اي انتي معايا صح
احلام: معاكي اكيد بس بنت الكلـ ب التانيه الي فوق دي هنعمل معاها اي
نجوه بضحك…. لا دي مش هطول دي لا هتجبله عيل ولا بيحبها عادي مصلحه شهرين وهتلاقيه مطلقها زي الي قلبها
احلام بخوف…. ياخوفي ليطلقني انا في الاخر انتي يابختك بنت عمه ومعاكي منه بدل العيل 3 انما انا معيش غير بت
نجوه بخبث…. بس مخلفه منه وبعدين لا متخافيش انا وانتي عمره مايطلقنا يالا بقا ننزل
احلام بضحك…… ربنا يستر من ضحكتك دي
نجوه ببراءه زائفه….. انا دانا طيبه وغلبانه
احلام بضحك اكبر…. انتي هتقوليلي دا انت ملاك هههه
ونزلوا. بقلمي بسمله بدوي
قربي
دهب بخوف…. ابيه والله والله
ادهم بهدوء مخيف…. قولت قربي من غير ولا كلمه اخلصي
دهب قربت .. رتب على قدمه ببرود…. تعالي هنا
دهب بصدمه…. اجي فين
ادهم ببرأه مصطنعه…. هنا اي غريبه ما انت طولت عمرك وانتي صغيره بتقعدي على رجلي…ولا هتكبري عليا
دهب بكسوف…. بس يا ابيه
ادهم بصوت حازم…. قربي قولت
قعدت بخوف وقالت…. مش مستريحه والله ممكن اقعد على الكرسي
ابتسم ببرود…. لا… انا مرتاح كدا
بصتله بغيظ طفولي… بس ثواني وشقهت بخضه… ابيه
ادهم بهيام…. انتي عايزه تجننيني صح
ردت ببراه… أنا… لا والله بعيد الشر عنك
ابتسم بحب على طريقتها ومشى طرف صابعه على طول دراعها…. امممم طب انتي ليه بتحبي تعصبيني يا دهب … وبتخالفي كل كلامي…عدي معايا يادهبي كام غلطه عملتي
دهب سكتت بخوف
قرصها في خصرها بخفه…. دهب عديييي… واحد
دهبي بدموع… لبست فستان قصير وحطيت ميكب
ادهم ببرود ولسا بيمشي صابعه ببطئ على جسمها…. اتنين
كملت بدموع…. مسمعتش كلامك وسمعت كلام ماما بطه
تلاته
قعدت مع دكتور يوسـ اااه
قرصها جامد في خصرها….. ماتنطقيييييش اسم بن الـ**** دا
سكتت برعب وفجأه حضنته وقعدت تعيط….. انا اسفه والله حقك عليا بس ماتتعصبش عليا وانا والله خايفه اوي ومش بعرف احس بامان مع غيرك بس اما تكون انت الي بتخوفني احس بامان ازاي بس انا اسفه خلاص مش هتتكرر
ادهم ضمها اكتر بحنان…. حقك عليا ياحبيبي والله العظيم غصب عني بس انتي مش حاسه بيا ماحستيش بالي كان جوايا ولا احساسي اي اما شوفت الحيوان دا كان جنبك ولا فكره بس انت ترتبطي بتقـ تلني يادهب
دهب سرحت في عنيه… ليه ياابيه قولي لي
ادهم سرح في عنيها ولسا هيتكلم الباب اتفتح وكانت نجوه الي اول ما شافت دهب على رجله وقريبين من بعض كدا لطمت على وشهاا…… ياخبتي هي حصلت يا ادهم هو احنا سكتناااااله دخل بحمااااره ولا اي وبنت الـ **** دي معندهاش اهل يسألوا عليها بس ثواني وسكتت برعب ووو
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية للعشق قيود)