روايات

رواية طفلة الأسد الفصل السابع عشر 17 بقلم حنين أحمد

رواية طفلة الأسد الفصل السابع عشر 17 بقلم حنين أحمد

رواية طفلة الأسد الجزء السابع عشر

رواية طفلة الأسد البارت السابع عشر

طفلة الأسد
طفلة الأسد

رواية طفلة الأسد الحلقة السابعة عشر

-هبه بصدمه ودموع: ماااااااااايا قومي يحبيبتي الحقني يبابا مايا قوميي ماياا حبيبتي لي تعملي كدهه
-ماياا مرميه عليي الارض اديهاا غرقانه في الدم
-سليمان بصدمه: اي دة اي دة مالهاا مايا قوميي… لي يبنتي تعملي في نفسك كدهه
-هبه بدموع: اتصلي بالاسعاف ي سعاد بسرررعه
-الخادمه بخوف: حاضر حاضر… وخرجت
“في الفندق” عند اسد وملكك تحديدا
-اسد بحب وفرحه:ملوكتي يلا قومي بقاا
-ملك بنعاس وشعرهاا مفروض جمبهاا:احم احم
-اسد بحب وهو يشدهاا لحضنه:اي القمر دة يملوكتيي بس
-ملك بخجل وغضب طفولي:انت قليل الادب اووي ي ابيه
-اسد بغمزة وضحك:بعد كل دة وابيه ازاي طيب
-ملك بشهقه وخجل:قليل ادب وديني لماما
-اسد وهو بيقرب:هو انا مقولتلكيش
-ملك بخجل ورتباك:تؤ تؤ مقولتليش….ومتقوليش عشان انت بتقول بقلت ادب زي امبارح
-اسد بضحك:لا لا عيب عليكي انا قليل ادب يملوكتي بردو
-ملك بضحك وخجل:احم اه ي ابيه قليل الادب
-اسد بضحك وحب:طيب بلاش ابيه بقاا طب والله عيب في حقي  دنا حتي كنت ولا اسكت بدل ما تقولي انت قليل ادب “وغمزلهاا”
-ملك بشهقه وخجل:احم احم ابيه انا عايزة اقولك حاجه
-اسد بحب:قولي يقلب ابيه
-ملك بخجل وحب:انا ب….بحبك اووي ي ابيه
-اسد بصدمه وحب وشدهاا لحضنه مرة تاني:وانا بعشقك يملك مكنتش متخيل انت تقوليهاا انتي روح قلبي يملك انا محبتش قبلك والي هحبهاا بعدك هتكوني انتي امهاا
-ملك بخجل:احم احم وهتجيبهاا منين دي
-اسد بحب وبدا يقرب: انا هقولكك وبدا يقرب من جديد و راحوا في عالم تاني…….”محتاجه اشرح اكتر من كدهه ولا فهمتوا”????
“في مكان تاني”في بيت سلمي تحديدا
-سلمي بدوخهه:مش عارفه يحسام حاسه اني دايخهه وعايرة رمان هاتلي رمان
-حسام بفرحه:يعني اي
-سلمي بحب:يعني هاتلي رمان بدل ما البيبي يبقاا عندة رمانه في وشوا
-حسام شالهاا ولف بينااا:احلي رمان يكون عندك يرمانه انتي انا مش مصدق بجد
-سلمي بدموع:ولا انا مصدقهه يحسام والله ان كمان كام شهر هبقاا ماما وانت هتبقاا احلي بابا
-حسام بحب:حبيبت فلبييي ي ام حنين
-سلمي بضحك وحب:وانت اي عرفكك انها بنت مش يمكن ولد قمر شبهكك
-حسام بحب:لا انا عايز بنت وتكون شبهك
-سلمي بحب:طيب فين التليفون اقول لملك
-حسام بغمزة:تؤ تؤ سيبي ملك مع جوزهاا بقاا خليهاا تجبلنا حتت عيل يتجوز البنت بنتناا دي
-سلمي بضحك:عندك حق….وحضنته جامد فهو ابو حنين انشاء الله احم احم
،في المستشفي”عند ماياا تحديدا
-هبه بدموع:بنتي كويسه يدكتور صح
-الدكتور باسف:للاسف ي مدام البقاء لله مقدرناش ننقذهاا نزفت كتير…بس هي اي الي دفعهاا لفكرة الانتحار
-هبه بشر ودموع:لاااااااااا لا لا بنتي عايشهه اكيد لا
-سليمان بحزن:اهدي ي هبه بس هي اكيد في مكان احسن
-الممرضه بسرعه:المريضه فاقت القلب اشتغل تاني
-هبه بدموع وفرحه:بجد الف حمد وشكر ليك يارب
-الدكتور:بجد….ودخل لماياا جري
“في جناح اسد وملك”
-ملك بخجل:احم احم ابيه انا جعانهه مش هننزل ناكل
-اسد بحب وضحك:ابيه بعد كل دة ازاي طيب
-ملك احمر وجهها:احم مش هناكل
-اسد بحب:ملوكتي قولي وراياا…اسد
-ملك بخجل:لا لا مش هعرف اقولهاا
-اسد:يلا بقاا يملوكتي قولي اسد بس من غير ابيه….وكمل بغمزة مهو مينفعش ابيه خلاص
-ملك بخجل وحب:اس…اسد
-اسد بحب وهو يشدهاا لحضنهه:يقلب اسد انتي
-ملك بحب:ابي…قصدي اسودي عايزة اشوف ماما
-اسد بهيام:ي اي
-ملك بحب:اسودي
-اسد بتوهان:يخربيتك اعمل فيكي اي تاني يبت دوختيني والله….وبدا يق*بلهاا بحب……اما هي ف استسلمت للامر
-تن تن تن
-ملك بخجل:التليفون بيرن
-اسد بحب:سيبيه يرن يملوكتي
-تن تن تن
-ملك بضحك:ونعمه التليفون بيرن
-اسد بغيظ:اي يحسام الزفت
-حسام بضحك:اي يعم وحشتني قولت اكلمك
-اسد بغضب:عايز اي يحسام بدل ما هقفل في وشكك
-حسام بضحك:انا عايزك تجيبلي حتت واد حلو كدهه عشان يبقاا يتجوز البت بنتي
-اسد بفرحه:الف الف مبروك يحسام….ومن نحيه الواد اطمن
-حسام بضحك:اه يعم منا مطمن اكيد
-اسد بغضب مصتنع:حسام استناا كدهه انت ازاي تعمل كدهه في اختي اساسا وانا الي مستامنك عليهاا
-حسام بضحك:مهي مراتي يعم….وبعدين روح روح كمل الي بتعملوا سلام
-اسد بضحك:ماشي ي حسام…وقفل
-ملك بضحك:قالك اي
-اسد بحب:سلمي حامل
-ملك بفرحه:واو بجد لا لا احنا لازم نروحلهاا
-اسد بحب:نروحلهاا فين بس ما احنا لازم نجيب واد حلو كدهه عشان يتجوز البت بنت سلمي وبدا يقرب وة…..
“عند ماياا”
-هبه بدموع:حبيبتي لي تعملي في نفسك كدهه
-مايا بتعب:انا يمامي يسيبني يوم الفرح بالفستان والله هوريهم
-هبه:اهدي بس وانشاء الله تطلعي بخير بس هدي نفسك
-مايا بدموع:والله ما هسبهم والله….انا عايزة اخرج خرجوني من هناا
-سليمان بغضب:مايا اخرسي انا ساكت بس عشان تعبانه
-هبه بغيظ:بابا لو سمحت مش كفايه الي عملوا اسد فيهاا
-سليمان:تمام….وخرج برة
“بعد اسبوع”في جناح اسد وملك تحديدا
-تن تن تن
-اسد بنعاس وهو حاضن ملك بحب:الو
-حسام:انت يعم انت بقالك اسبوع سايب الشركهه ومش بتيجي يشيخ حرام عليك دة انا نزلت الشغل من تالت يوم جواز
-اسد بضحك:اي يبني سبني اعيش حياتي بقاا شوية وبعدين والله محستش ان عدي اسبوع
-حسام:طب اي مش هتنزل في ورق كتير لازم تمضي عليه
-اسد:احم تمام….سلمي عامله اي
-حسام بضحك:عايزة رمان….ههههههه جبتلهاا وكل شويهه تدلع بس انا راضي والله
-اسد ببتسامه:ربنا يهنيكم يارب وبعدين اخت اسد المنشاوي تدلع براحتهاا
-حسام بجديه:انهارده في حد مهم لازم هتقابله
-اسد بجديه:تمام هقفل انا
-حسام:ماشي…وقفل
-اسد بحب:ملوكتي يلا قومي
-ملك بخجل:احم بقالنا اسبوع في الجناح بجد
-اسد بضحك:شوفتي يستي ولو علياا مش عايز انزل خالص
-ملك بخجل:احم احم ماشي يلا بيناا منا مش هسيب جوزي قرة عيني للبت السكرتيرة دي
-اسد يضحك:يقلب جوزك انتي علي العموم مكنتش هروح من غير….وقلع الجاكيت وقال لو علياا مش عايز اروح والله متخليناا هناا
-ملك بضحك: ياني منكك انا هدخل البس
-اسد بغيرة: اوعي يملوكتي يكون قصير ويكون لونهه حلو
-ملك بغضب طفولي: يووة البس اي طيب شوال
-اسد بضحك: لا يملوكتي بس اي حاجه تكون مش حلوة مع انك اي حاجه عليكي حلوة اعمل اي فيكي طيب
-ملك بضحك: حاضر يقرة عيني
-اسد بهيام: يبت يبت بلاش دلع هقولك مش نازل والله
-ملك بخجل وضحك: لا لا خلاص… ودخلت بسرعهه
“في مكان تانيي”في قصر المنشاوي تحديداا
-مايا بخبث:صباح الخير يجدو
-سليمان:صباح النور….اعملوا حسابكم اسد وملك جايين انهارده
-هبه برتباك:تمام يبابا
-مايا بخبث:ماشي يجدو انا خلاص فهمت غلطي واسد اخوياا وملك مرات اخوياا
-سليمان:تمام
-طق طق طق
-سلمي بحب:جدو حبيبي وحشتني
-سليمان:حبيبت جدو النونو عامل اي
-حسام بضحك:الحمدلله يجدو مدوخاني هي وهو والله
-سلمي بحزن طفولي:انا مالي يجدو هو ابنه الي بيطلب حاجات غريبه
-سليمان بضحك:طب اطلعي ارتاحي يحبيبتي…وانت جيت لي مش المفروض تكون في الشركه
-حسام بضحك:جيت اوصل الهانم يلا باي…وخرج
-سلمي ببتسامه:هطلع ارتاح…وطلعت
“في شركه المنشاوي”عند اسد تحديدا
-اسد بغيرة:اعمل اي في حلاوة امك دي يبت البسك اي تاني
-ملك بضحك:معلش ي قرة عيني انت…وبعدين ما اهو دريس حلو اهو
-اسد بغيرة:مهو المشكله انهه حلو
-طق طق طق
-اسد:ادخل
-السكرتيرة بغيظ من ملك الي قعدت علي رجل اسد:استاذ حسام برة ومعاه دعاء هانم
-ملك:خليهم يدخلوا
-السكرتيرة:نعم
-ملك بغضب:قولت خليهم يدخلوا دة مكتب زوجي قرة عيني وادخل الي انا عايزة يلا
-السكرتيرة بغيظ:حاضر….وخرجت
-اسد بغمزة:يقلب قرة عينكك انتي
-طق طق طق
-ملك:ادخل
-اسد بهمس وضحك:يواد يمسيطر
-حسام:اهلا يعريس
-اسد:اهلا
-دعاء:ازيك ي اسد
-اسد وحاول الجمود:بخير…اتفضلوا
-حسام بجديه:اسد ياريت تسمع طنط
-اسد:تمام
-دعاء بدموع وبدات تفتح تسجيل مكالمه علي تليفون:”دعاء لو فضلتي مع محمود المنشاوي اعتبري ان ابنك الصغير دة هتتدفنيه وجوزك هيخسر كل حاجه وكمان هيحصل ابنه انتي فاهمه لازم تسيبيه وتخليه يكرهك انتي اتجوزتيه غصب عننا ودلوقتي هتسبيه غصب عنك”…..وكملت هددني انه يقتلك ويقتل محمود وانا مكنتش اقدر اشوفكم بتتاذو قدام عيني انا اتجوزت محمود لاني كنت بحبه ومبصتش للفلوس خالص وبعد ما سبت ابوك اتجوزت محمد الزهراني ساعتهاا عشان محمود ينساني وساعتهاا قولت لمحمود اني هسيبه لانه مش غني ساعتهاا كنت بحفذه انه يتحسن ويبقاا اكبر رجل اعمال وكرهته فياا وهو كرهكفياا ارجوك صدقني يبني انا كنت عايشه بتعذب
-اسد بدموع:ولي مقولتيش لبابا علي التسجيل دة
-دعاء بعياط:كان هيصمم اننا نفضل مع بعض واهلي كانوا هيقتلوا
-اسد قام حضن دعاء بحب:قد اي كنت محتاجلك قد اي كان نفسى في حضن ام
-دعاء بدموع:انا اسفه يحبيبي مكانش بايدي
-اسد بحب:انتي هتجيبي غزل وتيجي تعيشي معاناا خلاص مفيش فراق تاني
-دعاء بدموع:ممكن طلب
-اسد:اومريني
-دعاء بدموع:قولي يماما نفسي اسمعهاا منك
-اسد بحب:احلي ماما
-دعاء حضنته جامد:حبيبي يبني
-حسام:والله اعيط انا كمان كفايه دموع بقاا
-دعاء بحب:تعالي يملك
-ملك بدموع وضحك:حبيبتي يماما
-دعاء بحب:ي بختك ي اسد بحتت السكرة دي
-اسد ببتسامه وحضن ملك:دي عشقي كله
-ملك وبدات تدوخ:انا انا….وفجأة اغم عليهاا
-اسد بفزع:ملك فوقي ملك في اي
-دعاء بفزع:اطلب الدكتور ي حسام بسرعه
-حسام:حاضر…وخرج بسرعه
-اسد بفزع شال ملك للكرسي:ملك مالك في اي
-بعد شويه…..وصلت الدكتورة
-اسد بخوف:اكشفي عليهاا بسرعه
-الدكتورة:تمام……..بعد شويه….لا لا متقلقوش عليهاا دة طبيعي يحصل في الحمل الف مبروك
-اسد بفرحه:حم…ملك حامل
-الدكتورة بابتسامه:ايوة الف مبروك
-دعاء بفرحه ودموع:مبروك يحبيبي مبروك
-اسد بفرحه:الله يبارك فيكي يماماا
-ملك بدات تفتح عنيهاا:احم هو اي الي حصل
-اسد حضنهاا بكل حب:ملوكتي حبيبتي هتبقي احلي ماما انتي حامل
-ملك بفرحه وخجل:بجد
-اسد ببتسامه وغمزة:ايوة اومال اي دنا اسد المنشاوي دنا تعبت اووي في الواد دة
-ملك بشقهه وخجل:احم احم
-دعاء بحب:الف الف مبروك يحبيبتي
-ملك بحب:الله يبارك فيكي يماما
-الدكتورة ببتسامه:استاذن انا….ومبروك مرة تانيه…وخرجت
-طق طق طق
-دعاء:ادخل
-حسام بفرحه:الف الف مبروك ي اسد
-اسد ببتسامه:الله يبارك فيك يحبيب اخوك
-حسام:دي سلمي هطير من الفرحهه
-اسد وحضن ملك بفرحه:بحبك يملوكتي
-حسام ودعاء:احم احم احنا واقفين
-ملك بخجل:وانا كمان
-اسد بحب:يلا بقاا كلناا علي القصر وهبعت حسام يجيب غزل
-كلهم بفرحه:يلا…وخرجوا واسد شايل ملك
 بعد شويه “في قصر المنشاوي”
-طق طق طق
-سلمي:سعاد افتحي الباب
-الخادمه: حاضر….وفتحت
-سلمي بفرحه:ملك حبيبتي وحشتيني اووي والله وانت كمان ي اسد…اي دة ماما وحشتيني والله
-مايا بهمس وغيظ:والله لهوريهم
-هبه بهمس:اهدي بس
-ملك بحب:الف الف مبروك يسلمي اخيرا هيتقالي خالتوا
-سلمي بمشاكسه:شد حيلك ي اسد انا عايزة يتقالي عمتو
-دعاء بضحك:لا مهو شد حيله وملك حامل
-سلمي بدموع وفرحه:الف الف مبروك لوووووولي هيتقالي خالتوا وعمتو كمان
-مايا بصدمه:حامل
-هبه بشقهه:حامل
-دعاء:اومال سليمان باشاا فين
-سليمان بغضب:انتي اي الي جابك هنا
-اسد:جدو اسمعهاا بس
-سليمان بغضب:اطلعي برة دلوقتى
-دعاء بدموع:حاضر…ولسه هتخرج
-سليمان بضحك:تصدقي بعرف امثل طول عمري كان نفسى اطلع ممثل والله….حسام قالي علي كل حاجه ي دعاء
-دعاء بحب:حبيبي ي بابا والله
-غزل بحب:انا بحبكم اووي ومش مصدقه اني بقاا ليه عيله قمر زيكم
-كلهم بفرحه ضحكوا بحب….
“بعد مرور 9 شهور……قبل ولادت ملك يومين”في جناح سلمي تحديدا
-سلمي بحب:بصي جميله ازاي انا مش مصدقه اني بقيت ماما
-حسام بفرحه:حبيبت قلب بابا دي
-ملك بدموع:الله ي اسد بص عروسه ابني حلوة ازاي هي اكبر منه بيومين بس مش مشكله
-اسد بحب:قلب خالو دي
-ملك بحب:يلا ارتاحي بقاا حنين نورت البيت انهارده حبيبتي يحنون
-سلمي بدموع:حبيبت ماما دي
-اسد بحب:يلا بينا….وخرجوا
“في جناح مايا”
-مايا بخبث:مش هسمح للطفل دة يجي الدنياا
-هبه بشقهه:هتعملي اي ي ماياا
-مايا بشر:هعمل كتير***وبس
-هبه بصدمه:احناا موتنا علي ايدك
-مايا بخبث:استني بس
“في جناح اسد وملك”
-اسد بحب:امتي يملوكتي اسر ينور الدنياا
-ملك بحب:خلاص يحبيبي كلهاا يومين ويجي
-اسد ببتسامه:ماشي يملوكتي هدخل اخد دوش ارتاحي انتي….ودخل
-تن تن تن
-ملك:الو
-متصل:انسه ملك والدت حضرتك بتموت
-ملك بدموع:بتقول اي ماما…ونزلت جري ورمت التليفون علي الارض
“علي سلالم القصر”
-ملك بعياط هستيري:ماما…..ولسه نازله جري حست بايد حد زقتهااا بكل قوة
-ملك بصريخ:اااااااااااااااه
-اسد بفزع:ملك…وخرج بسرعه واتفاجاه بملك مرميه علي الارض غارقه في الدماء…..وكمل بصريخ ملكككككككك ملك فوقي لا يملك متسبنيش ملكككككككك
“في المستشفى تحديدا”
-حسام بخوف:دكتورة عايزين دكتورة بسرعه
-اسد شايل ملك بدموع:عايز دكتورة بسرعهه
-الدكتورة:خدوهاا علي اوضه العمليات بسرعهه
-الممرضه بخوف:حاضر حاضر….ودخلوهاا بسرعه
-اسد بصريخ وخوف ودموع:انقذوهااا لو حصلهاا حاجه هقتلكم كلهم هقتلكم يلاااااا بسرعههه يملكككككككك لا
-الدكتورة دخلت جري…
-حسام بدموع:اهدي بس ي اسد هيقوموا بالسلامه اهدي بس
-اسد بدموع وانهيار:مقدرش اخسرهاا ي حسام مقدرش يملككككككك
-مامت ملك بعياط:اسد بنتي حصلهاا اي قولولي
-حسام:انشاء الله خير اهدي يطنط
“عند ماياا وهبه”
-هبه وهي بتضرب ماياا بالقلم:انتي الي عملتي كدهه تقتلي روحين عشان حقدك وغلك انتي مستحيل تكوني بنتي الشرطه هتكون هناا بعد شويهه
-ماياا بدموع:مامي
-هبه بدموع:انا مليش عيال اخرسي….وخرجت
-بعد شويهه…الشرطه جت واخدت مايا
“عند ملك في المستشفى بعد 4 ساعات تحديداا”
-الدكتورة بحزن:للاسف
-اسد بصدمه ودموع وخوف:ي…يعني اي
-الدكتورة بحزن:قدرنااا ننقذ الطفل بس الام لا
-مامت ملك بعياط:بنتي…. واغم عليهاا
-حسام بفزع:لا
-اسد بصدمه ودموع وصريخ صعق كل ارجاء المستشفى:ملكككككككككككككككككككككككك
“بعد مرور سنتين في قصر المنشاوي”في جناح ملك واسد تحديدا…..
-اسر بحب:مامي مامي
-ملك بفرحه وحب:روح قلب مامي تعالي تعالي في حضن مامي
-اسر ببراءة:مامي هاتي بوته”بوسه”
-اسد بغيرة وحب:بس ياض عايز تبوس مراتي
-ملك بضحك:اي ي اسد دة ابننا الله معلش يحبيبي اما بابا الشرير دة يروح الشغل هبقاا اديك بوسه كبيرة…وكملت بهمس:اصل بابا بيغير شويه
-اسد بغيرة وضحك:منا مش رايح الشغل….طب ما تبوسيني انا
-ملك بفرحه:انا بحبك اووي ي اسد
-اسد بحب:مكنتش مصدق اني ممكن اخسرك يملك انا يوميهاا كان ممكن اموت وراكي انا حسيت اني روحي اتسحبت مني
Flashback…..
-اسد بصدمه ودموع وصريخ صعق كل ارجاء المستشفى:ملككككككككككككككككككككككككك لا لا انتي بتقولي اي……ودخل جري
“في اوضه ملك”
-اسد بنهيار:ملك ملك هتقومي صح انا مقدرش اعيش من غيرك ملك قومي شوفي اببنا بصي اسر جميل ازاي يملكككك ملك انتي مش ممكن تسيبيني ابداا مش ممكن تسيبي اابننا ملككك انا محبتش غيرك ملك ابوس ايدك قوميي ملك انا هموت وراكي يملك قومي انا انا مقدرش اعيش من غيرك ثانياا واحدة قومي يملك وحياتي وحيات ابنناا قومييييييييييي
-ملك بدا جهاز القلب يشتغل من جديد…….
-الممرضه بصدمه:دكتورة جهاز القلب اشتغل تاني دي دي معجزة
-اسد بفرحهه ودموع:ملوكتي ملوكتي الحمدلله لله يارب
Back
-ملك بدموع وحب:يوميهاا عشت عشانك انت واسر يحبيبي والله
-اسد بحب:بحبك وعمري محبيت قدك
-طق طق طق
-ملك بضحك:ادخل
-حنين وهي بتجري علي ملك:التو التو”خالتو خالتو”
-ملك بضحك:يقلب خالتو انتي
-سلمي بضحك:جايه تشتكي مني عشان مش عايزة تاكل وانا باكلهاا غصب عنهاا
-اسر بغضب طفولي:دي ملاتي دي”مراتي”
-اسد بضحك:ايوة بقاا الواد طالع لابوة دنجوان
-حسام بضحك وغيرة:لا لا لا انا بنتي بتتاخد مني وانا وعايش
-هبه بحب:يلا يولاد انا ودعاء عمنلكم الغدي انهارده
-كلهم بفرحه:نازلين يعمتو
-غزل بضحك:يلا ونبي انا هموت جعانه يناس حرام عليكم
“علي السفرة”
-سليمان بضحك:لسه بردو بتقعدهاا علي رجلك ي اسد
-اسد بضحك وملك قاعدة علي رجله بحب:طبعاا يجدو هتفضل ملوكتي تقعد هناا لاني مقدرش ابعد عنها
-ملك بخجل:قلبي ودقاتهه
-دعاء بحب:يلا يولاد بقاا انا وهبه الي عاملين الاكل انهارده
-سلمي ببتسامه وضحك:تحفهه الاكل بجد تسلم اديكم شايفين يبنات عايزينهم يبقوا يعلموناا بدل ما حرام قرة عيني هياكل دليفري…..واخوياا حبيبي هياكل مع قرة عيني بردو وجوز اختي المستقبلي هياكل مع قرة عيني واخوياا حبيبي
-غزل بضحك:يالهوي لا لا لازم نتعلم يبنات
-ملك بضحك:انا بقول كدهه بردو لازم حبيبي ياكل من ايدي
-حساام بغزل:قلب قرة عينك انتي
-اسد بحب وطبع قبله علي خدودهاا بحنان:ايوة يقلب حبيبك انتي
-غزل بضحك:منكم لله راعوا اني سنجل بقاا
“في جناح سلمي”-
حسام حاضن سلمي بحب:بحبك يسلمي انتي اغلي حاجه عندي بحبك من قبل حتي ما نتجوز وحبك لسه بيذيد فقلبي
-سلمي بحب:وانا كمان يحسام انت الزوج الي كنت بتمناه انا بعشقك
“في الصالون”
-دعاء بفرحه:ياااه اخيرا عيلتنا اكتملت
-هبه بحب:الحمدلله ان ولادنا بخير
-سليمان بغضب مصتنع:انا بقاا عايز اشرب فنجان قهوة من بتوعك يدعاء
-دعاء بضحك:عيوني يبابا
-هبه بضحك:وانا يدودو والنبي
-مامت ملك بضحك:واحد قهوة وحياتك
-دعاء بفرحه:هعمل ليناا واجي
“في جناح اسد وملك”
-اسد واخد ملك في حضنه بفرحه وحب:انا بعشقكك عشق يملك عمري محبيت ولا هحب قدكك انتي حبك ساكن جوة قلبي انتي غيرتي حياتي وسحرتيني من يوم ما شوفتك بحبكك ي ملوكتي
-ملك بحب:وانا كمان بحبك انت اول حب واخر حب انت حياتيي كلهاا بحبك اوى
-اسد بحب وفرحهه:بعشقككگ ي طفلهه الاسد……..
تمت بحمد الله

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية طفلة الأسد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى