روايات

رواية أحببت انتقامه الفصل الأول 1 بقلم دنيا فادي

رواية أحببت انتقامه الفصل الأول 1 بقلم دنيا فادي

رواية أحببت انتقامه الجزء الأول

رواية أحببت انتقامه البارت الأول

رواية أحببت انتقامه
رواية أحببت انتقامه

رواية أحببت انتقامه الحلقة الأولى

 

ملك : ابعد عني

خالد :ولو مبعدتش

ملك : هصوت وللهي ابعد

خالد بعدم وعي : رايحة فين يحلوه بس

ملك : ابعد عني يا خالد انت م في واعيك

خالد بيقرب اكتر

ملك مسكت كوبايه وكسرتها ع دماغه وجريت

خالد بوجع :اه يبت ال *** وربنا ماهسيبك فحالك

ملك جميله اوييييي شعرها بني وناعم ع كيرلي وعينيها عسلي وعندها 21 سنة غنية و عايشه ف اسكندريه وأهلها متوفين وسافرت البلد بالإجبار وبقالها شهر ف البلد وخالد يبق ابن عمها عنده 27سنه ومش نفس مستواها

_________________________

ملك بعياط : مش هتجوزه

حسنيه : عايزه تعرينا ولا اي قولتلك هتتجوزي ابني يعني هتتجوزيه

ملك بعياط : لا مش عايزه اتجوزه يمرات عمي انا مبحبوش

حسنية : هتتجوزيه ورجلك فوق رقابتك وقربت ليها وقالت ولا عايزه تحصلي ابوكي وامك

ملك : عندها حق ماما لما حذرتني منكو

حسنيه : يلا يا عروسه جهزي نفسك البلد كلها لازم تشهد بفرحكو

ملك طلعت علي اوضتها وهي بتنهار من العياط

بعد ساعتين

ملك كانت بتحاول تخرج من البيت منغير ما حد يشوفها لحد ما نجحت

__________________________

حسنيه :يلا يا ابني شوف المأذون لحد ما اشوف العروسة

حسنيه :يلا يبت ياملك اخلصي المأذ…. الحقنييي يا خالد البت هربتتت

خالد :هربت ازاي يعني

حسنيه :من الشباك اجري دور عليها بسرعه

خالد : وللهي ما هرحمك يملك

____________________

______

ف مكان آخر

أسر : جاي معانا المهمه

علي : لا يعم

أسر بضحك :اي خايف ولا اي

علي :لا يعم انا ما صدقت ان شكري وافق يديني اجازه تيجي تقولي مهمه

أسر : ماشي يبطل الابطال

علي بستعجال : طب انا ماشي بق عايزه حاجه

أسر : ع مهلك هي مش هطير

____________________________

ملك كانت رجعت بيتها نضفته من التراب وخدت شاور ومسكت صوره ليها مع باباها ومامتها وحضنتها وفضلت تعيط وتشكيلهم ع الي حصل لحد ماراحت ف النوم

___________________________

خالد :قلبت عليها البلد مش لاقيها اكيد رجعت اسكندريه

حسنيه : متجبهاش دلوقتي

خالد : اييي عايزين نخلص

حسنيه : اسمع مني سيبها يومين علي ما تطمن وبعدين روح هاتها

خالد بزهق: ماشي

__________________________

أسر :اي يشكري بيه

شكري : المهمه دي مينفعش تفشل تاني

أسر : ما انت عارف انه كان بين ايدي

شكري : عرفت التسليم هيبقي ازاي وامتي

أسر : حصل

شكري : طيب روح انت

_________________________

خالد : كل حاجه تمام

مجهول :تمام ياريس

خالد : مواعيد التسليم تتغير والمكان كمان

مجهول : اعتبرو حصل يكبير

خالد ضحك بشر: ابق وريني يا أسر بيه شطارتك

______________________________

الصبح

ملك نزلت تشتري حاجات للبيت وخلصت وف الطريق للبيت

ملك : مش تحاسب يا متخلف

أسر : متمشي عدل طيب

ملك وهي بتلم الحاجه الي وقعت منها :انت عبيط ولا اي

أسر نزل من العربيه : سمعتك علفكره

ملك : بص انا مش فاضيه اتخانق

أسر : ولا انا وللهي

ملك : يبقي اركب عربيتك واتجه ع الله قالت كدهه ومشيت علطول من قدامه

أسر ركب العربيه ومشي هو كمان

ملك كانت خلاص وصلت للبيت ولحظت ان ف عربيه ماشيه وراها

 بصت ع العربيه واتصدمتت ……..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا 

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت انتقامه

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى