رواية ندم عاشق الفصل الثالث 3 بقلم بسملة بدوي
رواية ندم عاشق الجزء الثالث
رواية ندم عاشق البارت الثالث
رواية ندم عاشق الحلقة الثالثة
ناااااااعم
هو دا شرطي بقَ… طلقني وتتجوزني تاني
انتي هبله صح.. اناا قولت انك هبله مَحدش صدقني
هو ده شرطيييي هِه..
يبنتي استهدي بالله واهدي كده وشوفي انتي بتقولي اي بلا طلقني واتجوزني تاني
هو داااااا شرطيييي يابدر
ماشي
برقت بصدمه بسرعه دي ده انا محضرلاه مرشح يأنب ضميره … ماشي اي بسهوله كده… وبعدين بسهووووله كده هطلقني
ومن قال اني هطلقك
اومال . . وبعدين هو دا شرطيي
دُره اعقلي كد وفكري في كلامك بلا طلقني واتجوزني تاني ايه الهبل ده
خلاص مَعتش قادره اكتم دموعي وعيطت…….. اي الغلط في كلااااامي هاااا.. بقوووولك طلقني واتجوزني تااااني ماهو انا مش عايزه افتكر الي حصل تاني … كس*ر ووجع قلبي ودموعي الي مابتنشفش دي.. اييييه الغلط في كده… انت ليه محسسني انك كس*ر ت كوباااايه ده قلبي يا بدر…
والله انا معترف اني علظت وكُنت غبي جدا كمان… بس والله طلعت بحبك ومن زمان.. معرفتش قيمتك الا اما بعدتي عني.. والله بحبك… سامحِني بقا .. نرجع عشان خاطري بقَ.. انا والله اتربيت
حاولت اكتم ضحكتي بس في الاخر معرفتش وضحكت…
ايوا بقى اضحكي خلي الشمس تنور
بجد بتحبني يابدر
وربنا طلعت مش بحبك بس دا انا طلعت بعشقك…
شديت ايده بفرحه…. بجد قول قول عرفت امته وازاي وفين و..
اي اي كل دا خُدي نفسك الاول هههه.. بُصِ ياستي امته… عرفت اني بحبك اول لما شوفتك مع الز’فت الي اسمه يحيي وازي… حسيتك بتروحي مني وهياخدك مني.. وبعدين طريقه كلامك معدتش زي الاول واتغيرتي اوي مَعتيش بتهتمي بيا زي الاول ولا بتتكلمي كتير معايا… بس سيبك من دا كُله المهم انك الوقتي معايا خلاص… بجد زعلك وحش اوي
دموعي اتكونت بسرعه….. ما انت برضو الي عملته مش سهل ولا
لقيته حط ايده يمنعني اكمل كلامي
آسف خلاص بق ياقطتي
ابتسمت على دلعه ليا… بس برقت بصدمه وفرحه لما سمعته بيقول…. مش احنا معملناش فرح وكان كتب كتاب على الضيق صح… هعملك فرح وكبير وهيبقَ احلى من بتاع الروايات كمان وهبقَ انا اميرك وانتي اميرتي
بجد هتعتملي فرح
وكبير اوي اوي كمان.. فاكره لما قولتيلي واحنا صغيريين انك عايزه فرحك يبقَ زي بتاع حكايات زمان واميرك يجيلك بالحصان الابيض
هزيت راسي بفرحه…. ايوه ايوه فاكره… اوعا تكون هتعمل كدا..”هز راسه” طب طب والناس هيقولوا اي هُبل
ملنااش دعوه بيهم… انتي الاهم عندي
قومي نصلي ونبدأ حياه جديده اعوضك فيها عن الي عملته ليكِ وانسيهولك
ضحكت بفرحه….هههه انا نسيته اصلاً
بقلمي بسمله بدوي..
(يوم الفرح)
واقفه قدام المرايا مش مصدقه كُل الي بيحصل.. بجد بدر كِبر في نظري اكتر من الاول… مش هَمه كلام الناس اهم حاجه عنده هيا انا فوقت من شرودي على صوت الفون
ابتسمت اكتر اما شوفت اسمه… الو يابدر
احلى بدر دي ولا اي.. انا اول مره اعرف ان اسمي حلو اوي كده بقولك اي بُصيلي من البلكونه.. جريت على البلكونه.. لقتيه جاي على حصان ابيض ولابس بدله سودا وكان وسيم اوي واول ماشافني غمز ونزل من على الحصان وهو ماسك الفون في ايده بيكلمني… جاهزه ياعروستي
هزيت راسي ولفيت اما سمعت صوت ماما
يالا يادودو بدر جه…ولقيتها بتعيط
بتعيطي ليه بس ياست الكل..
هتوحشيني اوي يابنتي
مسحت دموعي وانا بضحك…. هههه ﯾ ست الكل انا بقالي شهر متجوزه وبعدين شارع وهتلاقيني عندك
ههههه… ايوه اضحكي كده وحضنتها وعيطت
طب وانتي بتعيطي ليه ايه هوحشك
لا
اااه يبت ال …
ههههه بهزر بهزر وبعدين انا لسا قيلالك شارع و هاكون عندك
اومال بتعيطي ليه
بابا وحشني اوي يماما ثانيه ولقيتها عيطت هي كمان… ادعيله بالرحمه يابنتي… ربنا يرحمه
فجأه لقيت بدر دخل وفي ايده بوكيه الورد.. دخل على وشه ابتسامته الي بعشقها…
بتعيطي وانا عايش ! .. من النهارده مش عايز اشوف دمعه واحده منها.. انا عايش علشان اسعدك يادُره وبعدين طول عُمري بعتبرك بنتي.. انا مش بس حبيبك انا باباكِ واخوكِ وصاحِبك وجوزك وحبيبك وكل حاجه ليكِ
ابتسم بحب على كلامه…لقيته بيقرب
ااا بدر ماما
مشيت… وبعدين ايه القمر دا
دورت بالفستان بفرحه…. بجد حلو يا بدر
قمر.. اجمل واحده شافتها عيني طول عمري ولِحد ما ام*وت
بعيد الش*ر عنك
بتخافي عليا
هزيت راسي بكسوف… ايوه
بحبك اوي اوي ياقطتي.. وندمان على كل لحظه ضيعتها من عمري بسبب غباءي بعيد عنك…. ولقيته نزل على ركتبه وطلع خاتم ومسك ايدي يلبسهولي
الله جميل اوي يابدر… ماحستش بنفسي غير وانا بحضنه وبعيط
.. ليه عملت كدا ﯾ بدر.. انا بحبك اوي اوي من اول ما اتولدت على الدنيا وانا بحبك ومش شايفه غيرك.. اول ما طلبت ايدي كُنت هم”وت من الفرحه بس انت… بس عارف مش مهم احنا ياما بنغلط وانت اعترفت بغلطك…
ها سامحيتي
انا اصلاً عُمري ما ازعل منك يابدر انا كل كلامي دا كان من ورا قلبي… انا بحبك ورغم كل الي حصل دا مانقصش ذره من حبي ليك بالعكس كان بيكبر اكتر واكتر
بعشقك يا قطتي
بحبك ﯾ قلب قطتك
#تمت
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ندم عاشق)