روايات

رواية اليتيمة الفصل الرابع 4 بقلم آية مصطفى

رواية اليتيمة الفصل الرابع 4 بقلم آية مصطفى

رواية اليتيمة الجزء الرابع

رواية اليتيمة البارت الرابع

اليتيمة
اليتيمة

رواية اليتيمة الحلقة الرابعة

بعد أما بسمه خرجت من الجامعه وشافت هاله مع حد
بسمه لنفسها:يا ترى الي كان مع هاله دا !ممكن ابن خالتها يمكن يلا مش هوجع دماغي الله يهديها
وصلت بسمه للمطعم ودخلت وبدأت تشوف شغلها
في شركه عبد الكريم
عبد الكريم: السلام عليكم ابعتلي البشمهندس محمد يا أسامه
السكرتير أسامه: وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته حاضر يا فندم
راح أسامه لمحمد
أسامه: السلام عليكم المدير عايزك يا بشمنهدس
محمد: وعليكم السلام حاضر جاي حالا
نروح لرقيه وعبدالحميد
رقيه: محمد وحشني اوي يا ترى عامل ايه دلوقتي
عبد الحميد: طب ما ترني عليه ثواني هرن أنا
رقيه:طب يلا الله يسترك
عبد الحميد :😂 حاضر يا حبيبتي
رن عبدالحميد على محمد وكان مع المدير
عبدالكريم:اتفضل يا بشمهندس دا ملف عايزك تشوفه وتراجعه كويس بتعرف في اللغات طبعاً
محمد: طبعاً يا فندم الحمد لله
عبد الكريم:طيب بعد ما تقرأه وتشوف الي فيه وتراجعه ابقي ترجمه للألماني تمام يا بشمهندس
محمد:بإذن الله يا فندم حاضر
ترن ترن
محمد :احمم والدي طب بعد اذن حضرتك في أي أوامر تانيه أو ملفات تانيه اراجعها
عبد الكريم 😂😂متستعجليش يا بشمهندس راجع دا الأول ربنا معاك
محمد: 😊يارب بعد إذن حضرتك
خرج محمد واتكلم مع باباه
عبدالحميد: السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
محمد: وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته 😍 اهلا يا والدي
عامل ايه
رقيه: ادهوني ادهوني
عبدالحميد: اصبري بس أرد عليه حتى
رقيه :طيب بسرعه وادهوني
محمد: في حاجه يا أبي
عبد الحميد:لا يا حبيبي دي والدتك عايزه تطمن عليك
خدها معاك طمنها عليك
رقيه:الوو ايوا يا حبيبي عامل ايه
محمد: الحمد لله يا أمي حضرتك بخير ؟صحتك كويسه
رقيه : الحمد لله يا حبيبي
استلمت شغلك؟
محمد: الحمد لله وواضح إن المدير شخصية محترمة جدا
رقيه: طب الحمد لله ربنا يصلح حاله يارب
وربنا يوفقك يا بني ويرزقك يارب ويصلح حالك يا حبيبي
محمد: اللهم آمين ربنا يباركلنا في عمرك يا ست الكل
رقيه: تسلمي لي يا روحي خد بالك من نفسك وطمني عليك دايماً
محمد:😊 حاضر يا أمي عايزه حاجه
رقيه:سلمتك يا حبيبي
محمد:الله يسلمك 🤍
عبدالحميد:ها اتطمنت؟
رقيه: الحمد لله
عند بسمه
بعد ما خلصت شغلها روحت وكانت هاله لسه مرجعتيش البيت
بسمه: السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
عمها: وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
بسمه:ازي حضرتك
عمها: الحمد لله وراكي محاضرات بكرا إن شاء الله
بسمه:ايوا يا عمي في حاجه
عمها:ها لا بسأل بس
بسمه: طيب عن اذن حضرتك انا هطلع لأوضتي بقا عشان ألحق أصلي
هنا سوزان دخلت
سوزان:شايف البومه اول ما شفتني قامت
بومه زي أمها
أحمد عم بسمه: خلاص بقا الست ماتت واررتاحت منك 🤭
سوزان:بتقول ايه
احمد:ها اقصد ارتحتي منها يا حبيبتي
سوزان:ايوا كدا اظبط كلامك
أحمد لنفسه: الحمد لله كانت هتبقى ليله ما يعلم بيها إلا ربنا
احمد:امال هاله فين يا سوزي
لازم الراجل يسحب ناعم بقا دي ست استغفر الله العظيم قادره 🤭😂😂😂
سوزان:اكيد في الجامعه
ا
حمد:لحد دلوقتي ليه!؟
دي بسمه جيت و…ولسه هيكمل
سوزان:واحنا مالنا ومالها البومه دي
احمد سكت
(يارب لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك ولعظيم سلطانك)
عند بسمه
كانت صلت وقعدت تقول الأذكار بتاعتها
روح رنت عليها
روح: السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
بسمه: وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته حبيبتي
روح: أحبك الله
بسمه:سبحان الله في ميعادك تماماً زي امبارح ربنا يبارك لي فيك يا قمري
روح:ويبارك لي فيكي يا روحي
ها الحمد لله وصلت طبعاً
بسمه:ايوا الحمدلله
روح :طب خدي ماما عايزه تكلمك
جميلة ام روح: السلام عليكم ازيك يا حبيبتي عامله ايه
بسمه: الحمد لله بخير حضرتك الي عامله ايه
جميلة: الحمد لله يا قمر ابقي تعالي عايزه اشوفك واقعد معاك شويه
بسمه:إن شاء الله وأنا كمان عايزه اقعد معاك واحشني اكتر من البنت روح 😂الشعنونه دي
جميلة:😂😂😂
(صلوا على النبي صلى الله عليه وسلم)
روح:بتقول ايه البنت دي بس لما اجيلك يا بسمه
بسمه: حبيبتي يا روح دا انا بحبك 🙂☺️
روح:ناس مبتجيش غير بالعين الحمرا
بسمه وجميلة:😂😂😂😂
جميلة:ربنا يهديكم لبعض وما يحومكم من بعض
بسمه:اللهم آمين ولا يحرمنا من حضرتك فرحانه ان سمعت صوتك
جميلة:حبيبتي يا بسمه
أي حاجه تعوزيها ممتكسفيش مني انا زي والدتك الله يرحمها
بسمه:الله يرحمها يارب ويغفر لها هي وأبي
جميلة:يارب يا حبيبتي عايزه حاجه
بسمه:لا سلمتك ☺️
روح:ايوا يا بت يا بسمه
المحاضره الأولى اتلغت يعني إن شاء الله على الساعه١٠ كدا إن شاء الله نتقابل هناك
بسمه: إن شاء الله يا حبيبي
روح:بإذن الله سلام يا قمر
بسمه:سلام قفلت بسمه معاه وقامت تصلي وتقرأ وردها
وجيت تنام افتكرت كلام روح أنها لازم تأكل
قامت من على السرير ونزلت ملقيتيش حد
دخلت المطبخ وعملت سندوتش
وخرجت من المطبخ لقيت في وشها محمد
بسمه: بإسم الله آيه يا عم انت كل شويه تتطلعي بقا
محمد:😂😂😂انت الي بتتخضي علطول اعملك ايه
بسمه:بذمتك هل دا مش موقع خض؟
محمد:هل دا انت كنت بتاخدني عربي فين يا بسمه؟
بسمه 🙂🙂🤔
محمد:انت لسه بتفكري
بسمه:احمم اتفضل سندوتش
محمد:لا شكرا بالهنا انت امال فين خالي
بسمه:معرفش كانوا هنا وطلعت ونزلت ملقيتش حد
محمد:اممم طيب أنا طالع أنا بعد اذنك
طلع محمد وكان صلى برا العشاء ونام
وهو على السرير
يا ريتني كنت خدت السندوتش من بسمه 🥺يلا الحمد لله انام خفيف
شويه وهاله جيت ويدوب دخلت لقيت بسمه ماسكه سندوتش
بسمه….

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية اليتيمة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى