روايات

رواية أحببته وهو لا يبالي الفصل الثاني 2 بقلم ملك وائل

رواية أحببته وهو لا يبالي الفصل الثاني 2 بقلم ملك وائل

رواية أحببته وهو لا يبالي الجزء الثاني

رواية أحببته وهو لا يبالي البارت الثاني

احببته وهو لا يبالي
احببته وهو لا يبالي

رواية أحببته وهو لا يبالي الحلقة الثانية

كانت بتقراء وهي فرحانه والباب اتفتح فجأه واول م شافت عمر اتحولت علامات وشها لخوف
عمر. بتعملي اي
ملكه. ها مبعملش
قرب منهت وشد الفون جامد لقي رساله قرائها
عمر بغضب. قعده تحبي ف بيتي
ملكه بصدمه. بحب ف بيتك انت الي بتقول كده ي عمر وانت عارف اني بحبك انت بس خلاص بعد كل الكلام الي بتقوله ينع.ل ابو الحب والي بيحبه ي شيخ
عمر بغضب وضر*بها بلقلم عمر بغضب وصوت عالي.قولتلك مليون مره صوتك يكون واطي ولا اقولك عارفه لو سمعت صوتك ف البيت هقط*علك لسانك ده
ملكه.كانت خطه ايدهت علي وشها وبتعيط ومش بتبصله
عمر.شد الفون منها وخرج قفل الباب بلمفتاح وراه ملكه سمعته مقدرتش تكلام..
فضل قافل عليعا لحد م رجع من بره وكانت الساعه 1 فتح الباب لقاها مسكه المخده وحضناها ونايمه ودموعها ف عينها
قرب منها وبصلها بلا مبالاه
وخد الشاحن بتاع فونها وخرج رزع الباب وراه
ملكه قامت
ملكه معندكش ريحه الد.م ربنا ينت.قم منك
قامت من علي السرير ولبست وخرجت من الاوضه وكان قاعد ف الصاله راحت عند باب الشقه وكانت بتفتحه وخارجه وقفها صوت عمر
عمر. رايحه فين ي هانم مبصتلوش وفتحت الباب وخرجت وكانت هتقفله لكن عمر جري عليها ومسكها
عمر. هو انا مش بكلمك
ملكه.
عمر بعضب. متردي
ملكه. 🙄
عمر. بكلمك تردي عليا سامعه
ملكه. افندم
عمر. واي التناكه دي كلها ان شاء الله
ملكه. هو مش انت عايز لساني ميجيش علي لسانك بنفذلك طلبك اهو
عمر. والله
ملكه ببرود. اه ولله
عمر. طب اتكلمي عدل ورايحه فين ان شاء الله كيس جوافه قاعد ف البيت انا
ملكه ببرود. هي مفروض قعده البيت للستات بس 🙄
عمر بغضب. تقصدي اي
ملكه. اوعي ايدك بس كده وقصدي انت فاهمه
عمر بغضب. مش همد ايدي عليكي بس ليا كلام مع ابوكي
ملكه. خوفت يماا
عنر لقي الجيران الي قصدهم فتحو الباب علي الصوت
ماجد . اي ي عمر الساعه1
عمر بص لملكه بغضب
عمر. معليش ي ماجد اسف هندخل اهو
ملكه. تؤتؤ تدخل ملكش دعوه بيا خالص خليك ف حالك وبس
ونزلت تجري علي تحت
عمر نزل وراها جري وخرج من باب العماره وطلع يجري بس مكنتش باينن فضل يدور عليها
ملكه طلعت من تحت السلم لمه اتأكدت انو خرج بره وطلعت الشقه وفتحتها وطلعت
ودخالت اوضتها وقعدت تكلام منه وتقولها علي الي حصل.
عمر فضل يدور لحد م تعب وطلع فونه ورن علي فونها لكن افتكر ان الفون هو واخده منها
تعب ورن علي مامتها
عمر. ايوا ي ماما عامله اي
_الحمد الله ي حبيبي انت اخبارك اي
عمر. كويس الحمد الله
_ديما ي رب وملكه عامله اي
عمر. كويسه الحمد الله اسف اني رنيت ف وقت متأخر بس لسه راجع من برا و قوت ارن عليكي اشوفك صاحيه ولا لا
_ربنا يخليك يبني اومال ملكه فين اديني اكلمها
عمر برتباك. ها دي ملكه نايمه
_ماشي ي حبيبي انا هبقي اكلمها الصبح
عمر. تمم ي ماما عايزه حاجه
_لا ي حبيبي عايزه سلامتك
عمر رجع البيت وهو تعبان ودخال الشقه وشاف الاوضه بتاعتها مقفلوله قرب منها
ملكه كانت عارفه انو جي استخبت بسرعه تحت السرير وهي خايفه
عمر دخال الاوضه وكان النور مفتوح استغرب وبض فيها بصه وخرج
وكان هيقفل النور شاف اصابع صغيره من تحت السرير
اتعصب ودخل الاوضه تاني وهو متعصب
وراح قاعد عكس م ملكه نايمه تحت السرير وفرد نفسه ومسك صوابع رجليها وشدها جامد
ملكه اتخضت انو شافها وبصتله برتباك
عمر بغضب. كنتي فين ي هانم وبتجري مني ولا كمان بتزعقي قدام ماجد ده انتي ليله اهل.ك سو. ده
ملكه بغضب. انت ملكش دعوه بئاهلي خالص ي بتاعه انت وانا كنت نازله اتمشي شويه علشان زهقت من القعده مع انسان معندوش د.م ولا بيحس قاعد مع خدامه و
ولسه هتكمل لقيت قلم نازل علي وشها
عمر بغضب. اسكتي مسمعش صوتك ده
ملكه دمعت. وكملت كلام
ملكه. انت فعاا معندكش دم اتجوتني علشان دي وصيه جدك الاوله ومينفعش تفتح التانيه غير لمه يعدي سنه علي جوازنا
كانت جوزه زف.ت اوحش يوم ف حياتي لمه جدك شالني واختارني انا علشان تجوزني انا والاوحش ف يوم م شوفتك وحبيتك خلاص انا قفلت من الحب بسببك وحياتي باظت بسببك برضو وعياطها زاد
عمر بغضب. متفتكريش علشان الدموع دي هحبك والكلام ده لا ي ماما فوقي ده انا عمر
ملكه بعيط وصويت. انا مبعملش كده علشان تحبني انا بكر*هك ي عمر بكرهااا*ااك
عمر قام من مكانن وخرج ورزع الباب ملكه قامت من مكانها ونامت علي السرير وهي بتعيط
وعمر راح علي سريره ونام بلا مبالاه برضو
وعدا الشهر الي كان باقي علي طلاق ملكه وعمر
و خلاص اتفقو علي كل حاجه وكلو عرف انهم هيطلقو خلاص
وكان اليوم المحدد للطلاق جي ومفروض ان عمر ياجي ومعاه المأذون
ملكه كانت مستنيه وجاهزه …
الباب اتفتح وهي كانت قاعد علي ف الصاله ومستنيه عمر دخال وكله غضب ومش معاه المأذون ملكه ببرود.فين المأذون
عمر بغضب وعيون حمرا
فتحت الورقه التانيه من الوصيه وجدو طالب انانا نخلف 😡…..

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية احببته وهو لا يبالي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى