روايات

رواية ملاك الرشيدي الفصل الرابع عشر 14 بقلم Ana Oo Oo

رواية ملاك الرشيدي الفصل الرابع عشر 14 بقلم Ana Oo Oo

رواية ملاك الرشيدي الجزء الرابع عشر

رواية ملاك الرشيدي البارت الرابع عشر

ملاك الرشيدي
ملاك الرشيدي

رواية ملاك الرشيدي الحلقة الرابعة عشر

خلصت لما حمدي ومعتز عرفو ان ملاك طلعت عايشه و مع جاد و حمدان في المستشفي
يقين راحت لي رحيم واتكلمت بستهزاء: ابنك يا رحيم صح قدرت تخدعنا كل السنين دي تلمس بنات مش حلالك يا رحيم كملت بدموع: الحمدلله اني مش بحبك كنت هتقتل مرتين
رحيم: يقين ده ماضي
يقين جريت من قدامه لي جدها
حمدان قام
يقين: حمدالله على سلامتك يحبيبي
حمدان بحزن وتعب: الله يسلمك
رحيم دخل: حمدالله علي السلامه يا جدي
حمدان بغضب: اطلع بره ومتقولش جدي ارجع علي المانيا انسا ان ليك اهل في مصر فاهم
رحيم بالم: انتو لي مش عايزين تصدق ان ده ماضي والله العظيم
حمدان بسخريه: ابنك صح
رحيم نزل وشه في الارض و مردش
حمدان: اطلعو بره
كلهم طلعو بره الي يقين و الدكتوره الي دخلت عشان تكتبله علي خروج
روحو البيت
طلع عمران و رحيم مرجعش علي البيت
سمعو صوت تحت و نزلو كان حمدي الي لمح ملاك هو و معتز
حمدي بغضب: خطفين بنت اخوي بقالها سنين يا ولاد الرشيدي
احمد: انت ازي تتكلم في بتنا كده انت اتجننت يا حمدي
حمدي بخبث: بلاش انت يا احمد
احمد: اطلع بره يحمدي
حمدي: انا مش ماشي من هنا غير ومعايا بنت اخوي
جاد ببرود: لو راجل خودها
ملاك بدموع و استخبت ورا: جاد انا مش عايزه اروح معا ده بيضرني
جاد بجنون وحزن علي دموعها
نده للغفير و يطلع حمدي و معتز
حمدي: هخدها يا جاد و هتكون مرات معتز حمدي السيوفي
خرج حمدي ومعتز بغضب
جاد اتكلم بحنان: متخافيش يا ملاكي
ملاك بدموع: انت مش فاهم هما هيغضوني
جاد: محدش يقدر يغضك يا ملاكي
طلعو
عمران: عايز رحيم
مياده بفرحه: هيعد هنا
عمران: لا رحيم ده ينسه ان عنده عيله هو جاي يكتب علي البت اكيد مش هيسيب ابنو في الشارع
يقين حست بزعل وغيره
بس مهتمتش وكانت زعلانه عليهم
الببت كلو كانت في حاله فوضه
رحيم اجا فعلا و كتبه الكتاب
عمران مستناش يسمع و خرج رحيم
كلهم طلعو بحزن
كانت ملاك نايمه علي صدره: انا خايفه اوي
جاد: متخافيش يا حبيبي
ملاك بدموع: عمي عايز يضربني تاني و كملت بشهقات و م معتز كان بيضربني و بيقطع هدومي و يحبسني في الاوضه
جاد عيونو اتحولت للون الاحمر من الغضب و الغيره واقسم انو يمحيهم من علي وش الارض
رحيم سافر هو و جوني و الطفل رحيم كان مغيب تماما
عند ادم و مياده
جاد حكا لي ادم علي كل حاجه
ادم: مياده
مياده؛ خير
ادم؛ اتكلمي كويس
مياده؛ نعم
ادم قص عليها الي حصل
مياده وقامت بسرعه: تعالا احنا لازم نروح
ادم؛ لا مش هينفع دلوقتي
مياده: يوو انت لي بتعمل كده
ادم: انتي مراتي و اعمل الي عايزه فاهمه
مياده: غصب مراتك غصب وانت عارف كده فاهمم
ادم مسكها من فكها بحده : غصب برضاكي انتي ملكي فاهمه
مياده بعدت بوجع
دخلت مياده الاوضه بدموع
جاد كلم ادم
جاد؛ حمدي اجا البيت
ادم؛ حمدي ازي ووالورق الي بلغنه عنه
جاد؛ لبسها لحد بس خد بالك
ادم: تمام
قفل معا
ادم مسح علي وشه بضيق و حزن علي شهقتها الي طالعه
دخل ادم و هي انتفضت
قرب منه و اخدها في حضنه
ادم: خلاص بقا انا اسف
مياده مردتش
ادم؛ خلاصةبقا انا اسف، نبده صفحه جديده
مياده؛ انت كل مره بتقول كده و بترجع تزعقلي او تضربني
ادم.: خلاص بقا حقق عليا
سكتت مياده
عند يقين كانت عند عمران بتطمن علي و اخد العلاج نزلت للاوضه الي في الجنينه و فضلت قاعده فيها
في اوضه جاد
ملاك كانت قعده بتلعب في الفون
جاد: ذكرتي
ملاك: ايوه
جاد شد منها الفون: لما اكلمك تسيبي الي في ايدك
ملاك: حاضر
جاد شادها: قوم حلي علي الي ذكرتي
ملاك بتوتر: مهو انا عايزه انام
جاد برفعه حاجب: ذكرتي ولا لا
ملاك حطت راسها في الارض: لا
جاد رفع وشها: ملاك كذبتي ودي حاجه بكرها
ملاك: اسفه
جاد بغضب: مفيش حاجه اسمها اسفه انتي لازم تذكري مش عارفه ان امتحناتك قربت
ملاك: حاضر
ملاك بدات تذاكر و جاد متبعها
تحت كانت دعاءهماله تعيط: يعني خلاص معتش هشوف ابني يعني اي
احمد: وانتي شايفه الي ابنك عمله
دعاء مردتش وفضلت تعيط
في المانيا كان رحيم بيزعق: انت هنا ام لبنك بس فاهمه
جوني: انا مريضه وممكن اموت في اي لحظه
رحيم: تموتي ولا تغوري انتي كنتي لحظه شهوه خلاص
رحيم سابهم و طلع غرفته فضل يكسر في كل حاجه قدامه
قعد علي الارض بتعب: خلاص كده يقين راحت

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ملاك الرشيدي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى