روايات

رواية عشقت طفولتها الفصل العاشر 10 بقلم حنين محمد

رواية عشقت طفولتها الفصل العاشر 10 بقلم حنين محمد

رواية عشقت طفولتها الجزء العاشر

رواية عشقت طفولتها البارت العاشر

عشقت طفولتها
عشقت طفولتها

رواية عشقت طفولتها الحلقة العاشرة

وبيتصدم لما بيشوف بتول لبسه إيه
كمال بصدمه 😳 ايه اللي أنتِ لبسه ده
بتول من الخوف بيغم عليها
كمال بيجري عليها بتول و بيطلع بيها فوق
نور بقلق بتطلع وراه
كمال هاتي مايه يا نور و خلي حد يهتم ب الناس اللي تحت
نور اتفضل مايه اهو ومعاز بيهتم ب الناس اللي تحت هي بتول كانت خايفه تلبس كدا اصلا
كمال بقلق يا رب بقي
بتول اه يا راسي
كمال بيحط أيده علي خدها ايه يا بتول ايه اللي حصل
نور طب انا هنزل يا كمال لو عايز حاجه كلمني
كمال ماشي
بتول بتبص الناحية التانية
كمال هو انتِ زعلانه مني و بيمسك دقنها علشان تبص لي و غير كدا أنتِ خوفتي من لبسك ليه هو فيه حاجات غلط زي الفل اهو انا استغربت علشان أنتِ اخد خطوه انك تلبسي طرحه و فستان محترم و جميل كدا من غير ما تقولي لي
بتول بدموع علشان أنا لقيت نهال لبسه فستان قصير ف خوفت اني اخرب سمعه العائله ب لبسي ده
كمال انت عبيطه صح يعني علشان لبسك محترم يبقي هتخربي سمعه العيله و يا ستي لو زعلانه مني انا اسف علي فكره الاكل اللي جبتيه في السجن*ن كان جميل اوي انا أكلته كله
بتول بفرحه بجد انا اللي عملته ب أيدي
كمال تسلم ايدك كنتي مش بتكلي ليه بقي
بتول علشان كنت زعلانه منك و انت عرفت منين اني مش بأكل اكيد جنات صح
كمال جاي يتكلم
معاز بيخبط
كمال ادخل
معاز يلا يا عم الحبيب الناس تحت وانت بتحب فوق ده تكريمك مش تكرمنا احنا
كمال غور يلا وانا جاي يلا يا بتول ننزل و بيوطي و بيقول في ودنها علي فكره انا متجوزك فتره صغيره وبعدها هطلقك و تعيشي حيات تاني علشان أنا عارف انك لسه صغيره علي فكره الجواز ديه
بتول بفرحه الله و العب في الشارع زي العيال و أروح المدرسه و هخلص من عصبيتك
كمال بيبص بطرف عينه اه هتخلصي من عصبيتي و بينزلوا
كمال نهال
نهال نعم يا حبيبي
كمال اطلعي فوق غيري الزفت اللي أنتِ لبسه ده طول ما أنتِ علي زمتي تمشي علي مزاجي
نهال اوف بقي يا كمال مش عندي غيره
كمال خلاص اطلعي فوق و متنزليش غير لما الحافله تخلص
نهال لا يا كمال
كمال خلاص ورقه طلقاك هتوصلك علي طول
نهال يا ربي بقي وبتطلع والله يعني البنت ديه لبست محترم و هو عايزيني اغير ده اوف بقي اوف
حفله التكريم بتخلص
سعاد ألف مبروك يا حبيبي
كمال الله يبارك فيكي يا ماما
سعاد عايزه أطلب منك طلب يا كمال و بالله عليك متكسفنيش
كمال وانا من أمتي بقول لك علي حاجه لا
سعاد مش انت متجوز بتول و نهال
كمال اه
سعاد أعدل بقي و نام انهارده في اوضه نهال حرام يا كمال هي باردو مراتك زيها زي بتول
كمال حاضر يا ماما حاضر وبيطلع عند بتول
عند بتول فلاش باك
جنات يا ست هانم
بتول بقلق ايه و غير كدا انا أسمي بتول ابوسك ايدك مش هانم
جنات يا بتول انا سمعت أن نهال هانم جابت فستان لي حضرتك و هو مفتوح اوي و بتقول أن كمال بيه هو اللي جابه
بتول اه و بعدين
نهال هي أصلا اللي جايبه و عملت كدا علشان كمال بيه يكسفك قدام
المعازيم و يزعق لي حضرتك
بتول كنت شاكه والله طب انا هلبس اي حاجه بس خايف اوي يا رب يعجب كمال وأنت عرفتي منين
جنات سمعتها بتكلم حد في التلفون
بتول شكراً يا حبيبتي
جنات علي ايه
و نرجع تاني
بتول بتكلم نفسها الحمد لله اني عملت كدا و لبست فستان محترم
عند نور
معاز فاضيه يا نور
نور اه يا معاز تعال
معاز بقولك يا نور انا هوصلك بكره الجامعه
نور ليه يا معاز
معاز بتوتر عايز اتكلم معاكي بس في في الطريق
نور ما انا قاعده معاك علطول في البيت
معاز يا ستي انا عازمك علي كوبايه قهوه قبل ما تروحي
نور هعمل نفسي صدقت ماشي يا معاز
معاز ماشي يا نور و بيخرج
كمال بيدخل عند بتول بياخد ترنج وجاي يخرج
بتول بتمسك أيده رايح فين يا كمال
كمال هنام انهارده عند نهال
بتول بدموع…

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت طفولتها)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى