روايات

رواية مرات ياسين الزين الفصل الثالث عشر 13 بقلم نسمة مالك

رواية مرات ياسين الزين الفصل الثالث عشر 13 بقلم نسمة مالك

رواية مرات ياسين الزين الجزء الثالث عشر

رواية مرات ياسين الزين البارت الثالث عشر

مرات ياسين الزين
مرات ياسين الزين

رواية مرات ياسين الزين الحلقة الثالثة عشر

ليلى:بفرحه عارمه..انا مبسوطه اوى اوى يا معتز..
صمتت قليلا واكملت بعدم تصديق..
بنتى اتجوزت؟؟!!
وضعت يدها على قلبها واكملت بحب شديد..
ربنا يفرح قلبك يا تمارا يا بنت قلبى..
نظرت لمعتز الذى ينظر لها بعشق وفرحه لفرحتها واكملت بفخر..
فرحها هيبقى فرح الموسم شوفت ياسين جبلها حمو بيكا واصاله لما انا قولتله انها بتحب تسمع اغنيهم..
ربنا يحميهم لبعض ويبعد عنهم الناس اللى بتكره الخير لغيرها..
ضحكت بقوه واكملت من بين ضحكاتها..
كل ما افتكر اللى عملته تمارا فى ساره قريبه ياسين مقدرش امسك نفسى من الضحك ههههههههههه..
توقف عن ضحكاتها قليلا وتحولت ملامح وجهها للغضب واكملت بغيظ..
ام عرقوب بتهدد تمارا وتقولها اوعى تفكرى يابنت الحوارى انك هتعرفى تاخدى ياسين الزين منى حتى لو اتجوزك هيرجعلى برضو وانا اللى هبقى مراته اللى تليق بيه..
انا قولت تيتى هتمسك فى زماره رقبتها و تزمر بيها..
بس طلعت حبيبه قلبى دماغها الله اكبر عليها اكبر من سنها الصغير..
انا فجأه لقيت تمارا خدتها فى حضنها وقالتلها فعلا انا بنت حوارى فخافى على نفسك منى لانى مستحيل اسيب حقى وياسين دا حقى وملكى لوحدى ويله بقى هاتى بوسه اموووووه حبيبتى &**& حمرا اتجوزت ياسو ههههههههه..
وانتى لمى صرمك اللى مدلدل منك دا ليكعبلك تنزلى على رقبتك تنكسر ان شاء الله..
يله يابت من هنا خلينى اعرف ارقص ههههههههههه..
نهت حديثها وارتمت على ظهرها تضحك بقوه..
اقترب منها معتز وجلس بجوارها ومال قليلا مقترب بوجهه منها وتحدث بجديه..
معتز:تستاهل.. برافو عليها تمارا انها قالتلها كده..
ساره دى طالعه فيها اوى وكانت هتجنن وتوصل لياسين..
وجه نظره لفستانها الاسود المحتشم واكمل بهيام..
بس تعالى هنا ايه الحلوه اللى كنتى فيها دى انهارده.. والفستان اللى يجنن عليكى دا..
اقترب منها اكثر وبدأ يقبلها من جناب شفاتيفها ببطئ وهمس لها من بين قبلاته المتفرقه على كافه وجهها..
لسه حاسه بوجع..
يده شقت طريقها لمنحنايتها..
يقربها منه اكثر واكمل بأنفاس مقطوعه..
مشتاقلك اوى مشبعتش ولا هشبع منك ابدا..
نظر لها بقلق واكمل..
لكن لو لسه تعبانه استنى عليكى شويه..
قبل اسفل شفاتيها بعمق واكمل بعبث..
بس ميمنعش من تصبيره صغيره..
نهى حديثه وغمز لها..
وبرفق رفعها من خصرها محتضنها بقوه وبدا يفتح لها سوسته فستانها..
ابتعدت عنه قليلا وتحدثت بهمس..
ليلى:انا لو تعبانه او حاجه بتوجعنى انت علاجى..
نظرت له بخبث واكملت..
عالجعنى ياميزو..
نهت حديثها ويدها امتدت لأزرار قميصه تفتحها له واحد تلو الأخر..
وبلحظه كان معتز خطفها لعالمهم الخاص..
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
واخيرا..
معشوقه قلبه اصبحت زوجته..
يحملها بين يديه بفستانها الأكثر من رائع ويتحدث بفرحه شديده..
ياسين: تمارا انتى فى حضنى؟؟
انا مبحلمش؟؟
دفنت وجهها بعنقه وهمست بصوت مبحوح..
انت صاحى يا ياسو..الف مبروك يا روحى احنا اتجوزنا..
ياسين: الف مبروك يا احلى عروسه شافتها عنيا..
صرخ بعلو صوته فجأه..
بحباااااااااااااااااااااك ياعشق ياسين..
تمارا:بخجل..ياسين الناس بتتفرج علينا نزلنى انت شايلنى حتى واحنا فى الاسانسير انا مكسوفه اوى والناس اللى فى الفندق بتبص علينا..
ياسين:بعبث..لا ممنوع الكسوف وانتى معايا..
ومتخفيش ياقلبى احنا خلاص وصلنا الدور اللى فيه الجناح بتاعنا وانا مفضهولك كلو مفيش حد غيرنا يعنى سبينى اعمل اللى انا عيزه وانتى كمان عيزك على راحتك خالص تضحكى تصرخى تجرى اعملى اللى نفسك فيه..
وبعدين غمضى غنيكى عمالك مفجأه فى اوضتنا..
التصقت به اكثر ودفنت وجهها بعنقه جيدا وهمست بأنفاس ساخنه على بشرته جعلت جسده يتشنج بعنف شعرت هى به جيدا..
تمارا:انا بموت فيك وفى مفجأتك..
لمست عنقه بشفاتيه واكملت..
بحبك يا ياسو اوى..
ضغط بيده على جسدها مقربها منه بشده ودفع باب الغرفه بقدمه وخطى بها للدخل وتحدث بعشق..
ياسين:ارفعى وشك ياقلب ياسين
شهقت وصرخت بشده من جمال الغرفه وروعتها..
لكنها تحدثت بفزع وخوف..
تمارا:عااااااااااا ميه يا ياسين.. احنا وقفين على الميه..
نظرت بتمعن واكملت بزهول..
فيها سمك كمان عاااااااا..
تحرك بها هو بضع خطوات للداخل فأكملت هى بصدمه..
انت ماشى على الميه ياسين؟؟
تمسكت به بقوه واكملت برجاء طفولى..
اوعى تنزلنى الفستان هيتبل وهغطس بيه..
انا مبعرفش امشى على الميه زيك ومبعرفش اعوم..
نهت حديثها وتمسكت بها اكثر واكثر..
ضحك هو بقوه على جنيته الصغيره..
الوحيده التى تجعله يضحك من صميم قلبه وتحدث بهدوء..
ياسين:متخفيش ياحبيبتى الاوضه دى انا صممتها مخصوص لما عرفت انك بتحبى السمك وعندك حوض صغير فى اوضتك..
فكرت وقولت اخلى اوضتك عباره عن حوض سمك كبير علشان تكونى انتى عروسه البحر بتاعتى فيه..
غمز لها بشقاوه واكمل..
الاوضه هنا نفس الاوضه فى بتنا والاتنين ملكك ياقلب ياسين..
انزلها ببطئ لكنها مازالت داخل حضنه..
امسك يدها يسير بها على وجهه حتى توقف بها على شفاتيه..
وبدأ يقبلها ببطئ وعمق وتمهل شديد..
سار ثانيا بيدها على لحيته نزولا بعنقه حتى توقف بها على موضع قلبه وهمس أمام شفاتيها..
انتى لمسانى؟؟
اقترب بوجهه منها يسير بأنفه على وجنتيها حتى توقف أسفل اذنها وقبلها برقه شديده واكمل بهمس..
انتى معايا وبين ايديا..
استنشق عبيرها بهيام وابعد بوجهه قليلا ينظر لفستانها بنبهار واكمل..
الفستان يجنن عليكى..
نفسى افضل شيفك بيه كده على طول..
ابتعد عنها وامسك يدها اتجه بها لغرفة الملابس واكمل..
وعلشان كده تعالى ياقلب ياسين..
اقترب من ركن مغلق وضغط عده ارقام..
لينفتح دولاب كبير..
لتشهق تمارا بتفاجئ وتتحدث بستغراب ودهشه..
تمارا:ايه دا يا ياسين كل دى فسانين..
اقتربت منهم تنظر لهم بتمعن واكملت..
وكلهم زفاف؟؟
بس ايه دول قصيرين وعرينين اوى بس يهبلو روعه..
وااااو دا فى سيلفر واوف ويت..
ظلت تشاهدهم واحد تلو الاخر واكملت بزهول..
كلهم احلى من بعض..
دا كأنهم قمصان نوم على شكل فساتين انت جيبهم ليه دول كلهم؟؟!!
ياسين:دول كلهم ملكك ياعشق ياسين..
اتصممو مخصوص ليكى..
اقترب منها ولف يده حول خصرها مقربها لداخل صدره واكمل بأمر..
انا عايز اشوفهم عليكى..
عايزك على طول عروسه..
قبل شفاتيها بنهم واكمل..
عروستى انا لوحدى..
تلبسيهم ليا لوحدى..
علشان كده انا اللى طلبت انهم يكونو مكشوفين اوى كده..
التفتت هى مره اخرى تنظر للفساتين بفرحه وقلبها ينبض بجنون من افعال ياسين معها..
جذبها هو داخل حضنه جعل ظهرها مقابل صدره ودفن وجهه بعنقها يصك ملكيته عليها واكمل برغبه حارقه..
يله ياروحى انا هفتحلك سوسته الفستان وهخرج على طول علشان مفترسكيش..
التفت بوجهها تنظر له بهيام..
داعب ارنبه انفها بانفه واكمل بتعقل..
عايز نصلى الاول سوا فى بدايه حياتنا..
غمز لها واكمل بعبث..
وانتى اختارى فستان جامد من دول والبسهولى والبسى عليه الاسدال..
وانا هغير بره واستناكى نصلى سوا..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مرات ياسين الزين)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى