رواية وقعت في براثن الذئب الفصل السابع 7 بقلم آلاء الرحمن
رواية وقعت في براثن الذئب الجزء السابع
رواية وقعت في براثن الذئب البارت السابع
رواية وقعت في براثن الذئب الحلقة السابعة
ايه هو الي بالغصب يا محترمه
انتفضت حور وسما
ادم :مش فاضل غير الخدامين تشتكيلهم
ادم بص على سما وصرررخ فيها جوااا و حسابك معايا بعدين وليكي خصم اسبوعين من مرتبك على شان تتكلمي مع اسيادك
سما جريت على المطبخ وهي بتعيط
حور بندم لانها زعلت على سما هي الي اصرت تيجي ترغي معاها
حور :ادم عاقبني انا هي ملهاش ذنب انا الي اترجتها تعد معايا ارجووك سامحها
ادم بغضب قدامي على الاوضه
جريت حور على الاوضه وجت تقفل الباب لكن ادم سبقها وحط رجله عند الباب
ادم
دخل ادم وهي خايفه من رد فعله
ادم بيبصلها بغضب وحط ايده على شعره
اوووووف وبعدين معاكي حاول يهدي نفسه ويضبط اعصابه
قعد على الكنبه وشبك ايديه وبصلها بغضب وكل ده وهي بتبصله وبتترعش من ردت فعله
ادم :شووفي يا حور انا راجل طول عمري محترم نفسي و عمري ما سمحت لبني ادم يتكلم علي لو حرف والناس كلها بتهابني
انتي الوحيده الي ببان ضعيف قدامها وده عندي مش ضعف لانه حب لكن اذا رح تضلي ماشيه بطريق الي مشياه و وين ما هترووحي فضايح لو اطريت هحبسك يا حور في الاوضه ومش حتخرجي منها الا لمى تصيري واعيه
حور :بقوه متقدرش انا مش عبده عندك
ادم بلحظه كان ادامها وماسك شعرها
صوووتك ما يعلاش فاهمه انا ليه حاسس اني بكلم حيوان قدامي
افهمي واتعدلي
حور بصوت عالي اخرس انا مش حيوانه الحيوان هو انت الي متجوز طفله لو اتجوزت بدري كنت خلفت بنت بعمري
واغتصبتها وبتعاملها معامله الخدم
لو هتحاسب حاسب نفسك الاول
وهنا ادم اتعصب جدا وبكل قوووة العالم ضربها بالالم
حووور :اااااااااه سبني يا اخي سبني
ادم :انتي الي اخترتي حتتحبسي هنا في الاوضه ومش حتخرجي ابدا منها وااذا سمعت انك عتبتي برا الاوضه حتشووفي جهنم على الارض
خرج ادم وهو متعصب قفل الباب بالمفتاح ووصى الخدم يخبروه بكل نفس بتاخده
سما :حرااام الي بيتعمل فيها شكلها طيبه وبنت حلال ولسى صغيره
احدى الخادمات:ملناش دعوه هو ادري بمراته احنا هنا بناكل عيش وبس متحشريش نفسك بحاجه غضب ادم بيه وحش
سما صعبت عليها حور جدا
……..
خرج ادم وراح القسم كان طالبه العميد
ادم خبط على الباب
العميد :اتفضل
ادم :ازيك يا فندم
اهلا يا ادم ازيك مبروك يا عريس اسد بيقول انك تجوزت
ادم :ربنا يبارك فيك اسد حكالي انك عايزني
العميد :ايووه عزت سلمان دوخ الضباط الي هنا ومش قادرين عليه وده ملفه عايزه يكون عندي خلال يومين عارفك انت الديييب
ادم :اوامرك يا فندم
سلام
العميد :بالتوفيق محدش حيقدر يجيبه غيرك بس انت عارف انت مطر تسافر على شان تجيبه هو سافر لبنان دي اخر المعلومات الي وصلتني عنه
ادم :انشاء الله
…………….
ادم لف شويه بالعربيه وراح القصر
كلم مامته وقالها ترجع لانه حيسافر على شان تاخد بالها من حور
وراح على اوضته فتحها ولقي حور قاعده على التخت وباصه في الارض ولمى فتح الاوضه ما تحركتش ولا كانه حد دخل
ادم طنشها ودخل الحمام خد شاور وهي فضلت مكانها
خرج ادم من الحمام وكانت لساتها مكانها
ادم :حتفضلي قاعده كده زي التمثال قومي جهزي هدوومي عندي سفر
حور ولا اكنها سمعت حاجه
ادم :انا مش بكلمك
حور بصتله بلوم حاضر
قامت وحضرتله شنطته كل ده وهو عامل نفسه مركز في الفون وهي مع كل نفس منها بتاخد نفسه لكن مش عايز يبين انه ضعيف قدامها
حور :جهزت الشنطه عايز حاجه تانيه
ادم بصلها ورفع حاجب ايه الطاعه الي نزلت عليكي فجاءه دي
حور دمعت ان مفيش حاجه عجباه وبيستعبدها
ادم: اجهزي عايزك
حور :بلمت مش فاهمه يعني ايه
ادم : ايه هو الي ايه عايزك يعني تجهزيلي نفسك يعني لبسي وتتشيكي لجوزك ودلعيه ومش عايز احسن اني غاصبك على حاجه
وقام وراح على التراس
وحور دمعت من كرامتها الي تبعترت بس هي قررت انها تتعايش مع وضعها بما انه مفيش ليها حد في الدنيا ومحدش سائل عنها
لبست حور قميص نوم مفتوح من الظهر ومن الصدر لونه احمر وطويل وليه شرحه طويله وفردت شعرها وحطت بيرفن كانت بجد تاخد العقل
ادم قاعد بالتراس ومستغرب من التغيير الي حصل لحور فجاءه ولمى طلب منها انها تجهزله كان متاكد انها هتعاند وسااااق فيها😂
كلم اسد على يحجزله موعد للسفر بكره وفضل يكلمه ساعه تقريبا لحد ما دخل كان حيملي اسد رقم جواز السفر
وانقطع نفسه وبلم من جمااالها كانها حووريه خارجه من البحر
ادم فصل الخط في وش اسد 🤣
وقرب منها ومسك وشها بايديه وبهمس مغري
كأنك الحوريه الي كانوا بيتكلموا عليها و احنا صغيرين وبص في عيونها بحبك يا حور بحبك و عمري ما هحب حد غيرك ولا حلمس حد من جنس حوا غيرك
حور فضلت ساكته مش طيقاه بس مش عايزه تبينله
ادم خطف شفايفه بقبله مسكره ولاول مره مبتعندوش كانت مستسلمه له كليا كانها صنم ما بيتحركش كانها جسد من غير روح عايزاه يخلص القرف الي بيعمله
ادم كان في عالم اخر كأنه في دنيا تانيه
نسيبهم مع بعض 😂😂😂😂
……….
عند بسمه والده حور
انا خايفه قووي على حور
ابتسام :بلاش خوفك الزايد ده
على اساس اني مشفتيش ابنك عامل ايه في البنت دي لسى صغيره وابنك مش مراعي ده عايزه تكبر فجاأه
ابتسام :ما تزعليش مني يا بسمه حور لازم تدي لادم فرصه هي الي بتعانده وخلاص وانتي اكتر وحده عارفه ان الرجاله مبيتعندوش
بسمه :ربنا يستر ويحميلي حور انا خايفه عليها قووي
خبط باب البيت
بسمه :مييييين
:بووووووم
بسمه :يا بنت الايه انتي جيتي امتي والله ليكي وحشه خشي مامتك هنا
فرح :عارفه
ابتسام شافت فرح واتبسطت قوووي
ابتسام :جيتي ازاي
فرح على رجليا 😂😂
بطلي بياخه جيتي ازاي
ولا حاجه اترجيت بابا انزل وحجزلي ونزلت اصلكم وحشتووني اوووي
ستتتتتوب
(فرح الشافعي اخت ادم وجيل هي وحور كانوا بيسموهم التؤام بتدرس بره عند والدها
بتشبه ادم طويله وبيضا وعيونها سودا وجسم منحوت )
فرح : امااال فين حور اندهليها يا خالتي واحشاااني جدا
بسمه :متندهيش عليها حور مش هنا
فرح :اماااال فين
ابتسام :فرح حور اتجوزت ادم وهي في بتنا
فرح :ايه ازاي ده حصل دي بتكرهه حد الموت عملها ايه علشان تتجوزه
بسمه حكتلها عن ابو حور و ازاي باعها وادم والي عمله
ماما ابنك ده حيوان ازاي يتجوز وحده مبتحبوش ولسى صغيره
ابتسام :فرح انتي متحشريش نفسك في حاجه الي حصل حصل بلاش تخسريهم الاتنين عموما انا بكره راجعه البيت ادم حيسافر عنده شغل
………….
عند ادم بعد ما خلص ونيم حور على صدره حس بدموووع حور على صدره
ادم :في ايه بتعيطي ليه وجعتك
حور :_هزت بلا انا تعبانه عايزه انا ممكن
ادم استغرب في ايه
مفيش انا عايزه انام اهو باخد اذنك
ادم :ناااامي بس هنا وشاور على صدره ده مكانك
سرعان ما نامت حور وادم حس بده من نفسها انتظم ونام هو كمان
……..
في اليوم التالي صحي ادم ولبس وودع حور وهي نايمه كانت امه جايه وعاملاله فطااار وسلم على اخته وباركتله وسالته على حور
ادم :نايمه ومحدش يفوقها خليها تفوق لوحدها اوك
ادم بص لامه ماما خدي بالك منها وخروج من البيت ممنوع بكتيرها الجنينه ولو حصل ايه ممنوع تخرج سامعيين
ابتسام:حرام عليك يا بني انت كده بتخنقها دي لسى صغيره اعطيها شويه مساحه في حياتها على تشوف فيك جوانب ايجابيه
ادم :ملكوش فيه دي مراتي والي بقوله يتنفذ ولا خطيتها في رقابكو
ماما انا حغيب من اسبوعين لتلاته
ابتسام :بالسلامه يا حبيبي ربنا ينصرك ويرجعك لينا بالسلامه
جه يخرج من البيت ولقي ادامه اخر شخص كان متوقع يشووفه قبل سفره كان…….
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية وقعت في براثن الذئب)