روايات

رواية حوريتي الجميلة الفصل التاسع عشر 19 بقلم خلود

رواية حوريتي الجميلة الفصل التاسع عشر 19 بقلم خلود

رواية حوريتي الجميلة الجزء التاسع عشر

رواية حوريتي الجميلة البارت التاسع عشر

رواية حوريتي الجميلة
رواية حوريتي الجميلة

رواية حوريتي الجميلة الحلقة التاسعة عشر

الاب الاب يمسك حور من شعرها ارميها خارج الغرفه تصرخ حور حرام عليك يا بابا انا ما عملتش حاجه
الاب يقوم يقوم بمسك حور وارميها خارج الشقه وادخل في سريعا الى داخل
الام بصوت مرتفع ايه اللي انت عملته ده حرام عليك البنت ما عملتش حاجه لده كله
احمد ايه في مال حور بابا
حور وهي خارج الشقه تقوم حور وهي ووحده علي الشقه وتقول بابا افتح انا عاملت ايه
في غرفه حور يقوم الاب بالتفتيش في الغرفه حور يقلب الاوضه ويفتح الدلاب ويرمي كل شي في الدولاب علي الارض ويراء
علي الارض علبه صغيره
الاب وهو ينزل علي الأرض ويفتح العلبه
الاب ايه ده ويمسك العلبه ويخرج بره ويرمي
الاوراق والصور علي احمد
الاب اهو اتفرج اهو اللي عملتو حور
احمد وهو يمسك الاوراق من علي الارض
احمد هو مصدوم 😳 ايه ده

 

 

 

الام وهي تمسك الصور
الام وهي بتبكي لا دي مش حور مش ممكن حور تعمل حاجه زي دي
الاب اهو التربية اللي احنا فرحنين بيها وقال ايه حسن بيقول حور دي ملاك مستحيل تغلط ياجي يتفرج علي التربيه اللي فرحانه بيها
حور بابا افتح
الاب غور عند البيه اللي فاصلتيه عننا
حور انا مش فاهمه حاجه
احمد يدخل الاوضه ويتصل بيوسف
احمد ري با يوسف رد بقا
ويعاود الاتصال مره اخري
عند يوسف وهو في عرفه الالعاب
يقوم يوسف بتمارين الضغط وهو يفكر في الانتقام من كنان وفريال
احمد ما ترد يا يوسف بفا ايه ده مش وقتك خلص
وبعد
احمد حسن ويتصل علي حسن
بعد مده
حسن بنوم الو ايو يا احمد
احمد الحقني يا عمي الحقني يا عمي بابا رامي حور في الشارع وانا مش عارف اعمل حاجه
العم ايوه خلاص انا جايه في الطريق انا اهتصل علي يوسف
… عندي عن زينه هي والمجهول هما بيضحكوا بشده ههههههه
زينه انت عملت ايه هو وهو يضحك انا اتصلت وبابا هو اللي رد علي وقلت له ان انا مستنيها بكره في الشقه في نفس الميعاد وانها والبيبي وحشوني
زينه ونضحك

 

 

 

يقوم حسن بلاتصال ب يوسف ويوسف لم يرد على يقوم حسن بسرعه بتغير ملابسها ويخرج من الشقه مسرعا وهو يمسك مفاتيح السياره
فريال وهي تنده عليه بصوت مرتفع حسن انتا رايح فين دلوقت الوقت متاخر ده
حسن لم يردوا عليها
ثم تخرج الشقه كنان وتخرج المفاتيح وتفتح وتدخل علي حنان الغرفه ايه في يا حنان في جديد مع حور حنان وهي تضحك ايوه يا ماما….. اتصل بحور واحكت الموضوع
الام اكيد حصل حاجه عشان حسن طلعت بسرعه كده اكيد محمدي رمي حور بره علي شان كده حسن ما رضيش يرد علي
حور وهي على السلم وهي تبكي تدق على الباب بابا افتحلي انا والله ما عملت حاجه
ياتي اليها حسن وهو مسرعا ينظر اليها حسن
حسن ا ايه في يا حورايه اللي مقعدك كده وهي تنظر الى حسن و تترمي في حضنه مش عارفه يا حسن بابا رماني بره وتحكي حور على باباها وهو يشدها من شعرها وريهالي الخارج
حسن وهو يدق الباب علي المحمدي
علي المحمدي افتح يا محمد انا حسن يفتح محمد وهو ينظر الى حور مش عايز اشوف وشك هنا ثاني عشان انت زباله
حسن وهو ينظر ليه ممكن تفهمني ايه في محمدي وهو يرمي الصور حور وقسيمه الجواز العرفي في وجه حسن
المحمدي شوت اللي كنت بتقول عليها بنتك حبيبتك عملت ايه الزباله
حسن وهو ينظر رالي حور وهو ممسك قسيمه الجواز بيده
حور هو ايه اللي انا عملتو
المحمدي وهو يمسك القسيمه
المحمدي اهو اللي انتي عملتيه
حور

 

 

 

حرام والله انا ما عملت حاجه والله انا ما عارفه انتم بتتكلموا في ده وهي تبكي بشده
حسن في نفسه اكيد الزباله فريال هي اللي عملت كده
حسن وهو ياخذ حور يخرج خارج الشقه ويركب على السياره وذهب بها الى بيته حور وهي تبكي والله انا يا حسن ما عملت حاجه
حسن ادخل يا حور وخشي في الاوضه بتاعتك في الصباح نتكلم في الموضوع ده
……………………………… وفي صباح اليوم التالي
تخرج حور من الغرفه وتنظر الي حسن علي السفره
حور وهي انظر الى حسن حسن انا يا
قطعها حسن في الكلام ويقوم من على السفره
حسن هو ينظر الى فريال يلا تعالى خلينا نروح نصالح الاولاد فريال بفرحه بجد انا اروح دلوقت انا مش مصدقه اخيرا
ينظر اليها حسن بغضب
حسن في نفسها انا عايز اعرف ايه اللي بيدور في عقلك انت وكنان الكلب ده
فريال بسرعه وهي تنظر الى حسن خلص يا حسن بعد ما ترجع من الشغل نروح الاولاد
حسن تمام وينظر حسن الي حور واقفه ويخرج من الشقه بسرعا
ويذهب
الى يوسف ويحكي الى يوسف ما حدث من المحمدي مع حور
يوسف غضب من عمه الذي عمله مع حور ويقوم وهو غضبا احنا لازم نعرف هم الكلاب دوله بيفكروا في وليه عامله كده معه حور ومين ده اللي متصور مع حور لازم اعرف ايه في
فريال وهي تدخل الشقه فريال بسرعه وهي دخل على الشقه وهي تندا علي كنان
انت فين كنان
كنان خير يا ماما ايه فيه
الام حور عندنا حسن جابها امبارح بس مش عارفه ايه في ايه وانا مبسوطه قوي قوي اخيرا يا كنان هنتجمع كلنا في بيت واحد يا انا مبسوطه وفرحانه حسن
وقلي اول ما ارجع من الشغل هياجي علي شان نتصالح

 

 

 

كنان بفرحه وهو يحضن امه يعني حور مش هتروح تاني عند يوسف وتعيش معنا
هنا يعني
يعني انا كل يوم هشوف حور في وشي اول ما اصحي
يعني حور كده بقت
بتاعت يا ماما انا مبسوط قوي قوي يعني الخطه بتاعتي نجحت
الام في سريرها لو انت اخذت حور انا هخسر
بنتي وانا مش مستعده اضحى بنت انا لازم
اعمل حاجه
الام.انا الازم اخذ الفلوس انا لازم اتصرف
الباشا وهو يرن علي حنان
حنان بخوف وهي تمسك التليفون
الو الباشا ايه مش انا قلت لك هاتي صوره انت بتهزري حنان بخوف انا انا انا انا هجيب لك الصوره هابعثها لك عشان انا مش معي الصوره دي
الباشا.انتي طولتي في المواضيع وانا مش مستحمل حنان بخوف خلاص خلاص هجيب البت
فريال. وهي ترجع الى الشقه وتفكر في موضوع حور تاخذ حور وتنزل تشتري بعد طلبات المنزل وهي في السوبر ماركت وهي شارده
حوت في نفسها ليه انا بيحصل معي كده وانا عملت ايه وهي ماشيه
ايه في ما تحسبي
حور بسرعه انا اسفه اسفه اسفه ما خدتش بالي

 

 

 

فريال وهي تنظر الي حور ايه انت عميه ماشيه تخبطي في الناس
هو وهو ينظر اليها بس ايه العسل ده
ينظر الى فريال دي بنتك دي
فريال لا دي مش بنتي
هو اه بس ملاك ايه ده هي متجوزه
فريال بسرعه لا
هو……

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حوريتي الجميلة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى