رواية أحببت ابن خالتي الفصل السادس 6 بقلم ميسرة محمد
رواية أحببت ابن خالتي البارت السادس
رواية أحببت ابن خالتي الجزء السادس
رواية أحببت ابن خالتي الحلقة السادسة
وقفنا لحد مامالك اقترح عليهم اقتراح
مالك: اي رايكو ياجماعة لو نخلي كتب الكتاب الشهر الجاي مع عمر وملك
عمر: والله فكرة حلوة اي رايك ياماما انتي وخاالتو
سعاد: طلاما انتو شيفينو وقت مناسب ليكو يبقى على خيرة الله
زينب: الف مبروك ياحبايبي ربنا يتمملكوا على خير
ملك: قامت حضنت رهف وقالتها الف مبروك ياروحي هنبقى مع بعض في الفرح اهههه😂♥
عمر: حضن اخته وباركلها 💖
ومالك ومامته مشيو
زينب: يلا ياملك احنا عشان نروح عشان ميتاخرش اكتر من كدة
عمر: مفيش الكلام ده ياخالتو انتو هتباتو معانا انهاردة
رهف وملك: ونبي وافقي ونبي ونبي 😂😂
سعاد: خلاص يازينب مفيش مشايان
زينب: خلاص تمام
ملك: طيب طلاما عمر بكرة فاضي يبقى انزل اجيب حاجت الفرح بقا انا ورهف
رهف: انا بردو شايفة كدة عشان نلحق نخلص
عمر: طيب تمام هتصل على مالك ولو كدة ننزل بكرة
ملك: طيب تمام انا هدخل انام بقا تصبحو على خير
رهف.: استني خوديني معاكي ياختي تصبحو على هير ياجماعة
الكل وانتو من اهله
خلص اليوم وجه يوم جديد ♥✨
رهف: صحيت وعمالة تصحي ملك.. ملك قومي يلا الظهر اذن من بدري اخلصي عشان نلحق ننزل نجيب الحاجة
ملك: امم شوية بقا هو انتي وخالتك ولا اي😂
رهف: اخلصي بدل والله ماروح اجيبلك خالتو هي اللي تصحيكي
ملك: وعلى اي ياكلب البحر خلاص اتنيلت قمت اهو😒
رهف: ايوة كدة
ملك: بت انتي هتعيشيلي في الدور ولا اي اوعي كدة عشان اخلص 🤨
رهف: قعدت تضحك على منظرها😂😂😂
تسريع الاحداث
مالك وعمر كانو مستنيهم تحت في العربية
ونزلو وراحو المول
ملك: عموري تعالي معايا انقي فستان
عمر: يلا بينا ياروحي
رهف: استني يالوكا خوديني معاكي
مالك: معلش ياروهفتي تعالي نقيلي بدلة
عمر: اي رهوفتي دي يلا🤨
مالك: اظن انها خطيبتي وشهر وهتبقى مراتي ها😂
ملك خلاص ياجماعة انا وعمر هنروح نختار فستان وبدلة
وانتي يارهف انتي ومالك اختاروا وبعد كدة نتقابل هنا اوكي
عمر: تمام يلا ومشيوا
اما مالك
مالك: رهوفتي
رهف: اي يامالك
مالك: كنت عاوز اسالك سؤال
رهف: اسال يامالك
مالك: انتي بتحبيني
رهف اتكسفت: بص بصراحة اه😊
مالك كان فرحان اوي: انتي متعرفيش انا فرحان قد اي بجد بعشقك
ودخلو كحل فساتين عشان رهف تنقي
اما عند عمر وملك ـــــــــ✨♥
عمر: يابنتي حرام عليكي دا المحل ال5ومفيش حاجة عجباكي
ملك: ماهما اللي حاجتهم مش حلوة
وبعد لف كتير اخيرا نقوا الفساتين والبدل وروحوا
وبعد مرور شهر كان يوم الفرح
البنات كانو بيجهزوا في الاوضة
رهف: لوكا اي رايك شكلي حلو
ملك: زي القمر ياروحي وانا شكلي حلو
رهف: شبه الاميرات ياقلبي ♥🎀
وخلصو تجهيزات
اما عند الشباب كانو لبسو وخلصو وكانو مزز اوي 😂♥
مالك: يلا بينا ياعمر
عمر: يلا ياشق
وراحو عند البنات
عند البنات
زينب،: بسم الله ماشأة الله تبارك الله ياحبايبي زي القم وحضنتهم
مامت مالك: الله اكبر زي القمر ياروحي انتي وهي
سعاد: حضنتهم وقالتلهم زي القمر ياكلاب البحر ♥😂
ملك: طب لي الغلط طيب الاه😂
سعاد: كفاية لماضة يلا عشان مالك وعمر مستنيين برة
كلهم يلا وخرجو
مالك: اول ما شاف رهف انبهر بجمالها فاهي كانت شبة الحوريات مالك: بسم الله ماشأة الله انا مراتي قمر كدة
رهف: انت اللي شكلك جميل 😊
مالك: مفيش اجمل منك 🌝♥
اما عند ملك وعمر
عمر: مكنتش اعرف انك قمر كدة 😉🌝
ملك: من زمان ع فكرة😌
عمر: يخربيت التواضع 😂
ملك،، وانت كمان زي القمر🌝♥
عمر ،، بحبك والله وخدها ونزلو القاعة والمأذون جه
المأذون كتب الكتاب وقال جملته الشهيرة»» ♡♕
(بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير) ♡♥
الكل بقا يزغرطو ويباركلهم
عمر: حضن ملك ولف بيها وبهمس في ودنها بعشقك ياملاكي♥
ملك: وانا بموت فيك
عند مالك ورهف
مالك: حضن رهف ولف بيها وقالها بعشقك يارهوفتي
رهف: ورهوفتك بتموت فيك ومن وهي قد كدة🤏♥
واليوم خلص وكل واحد خد مراتو وراح شقتو وعاشو حياة سعيدة
وبعد مرور سنة ✨✨
رهف ومالك: خلفو بنت اسمها ورد🌸♥
وملك وعمر خلفو ولد اسمو فهد..
بقلمي misra mohamed ♥✨
#تمت#♥😊
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت ابن خالتي)