روايات

رواية جمعنا القدر الفصل الرابع 4 بقلم إلهام علاء

رواية جمعنا القدر الفصل الرابع 4 بقلم إلهام علاء

رواية جمعنا القدر البارت الرابع

رواية جمعنا القدر الجزء الرابع

رواية جمعنا القدر
رواية جمعنا القدر

رواية جمعنا القدر الحلقة الرابعة

ولسه رعد بيقرب من ساره اتزحلق في زيت مكبوب وخدها وقعو
ساره/عاااااا
رعد/انتي كويسه
ساره/كويسه ازاي وفي عماره وقعت عليا
رعد/مين ده الي عماره يسلاكت السنان انتي
ساره/انا سلاكت سنان يدورفيل
احم ملحوظه ده كلو ورعد احم فوق ساره
رعد/انا دورفيل 😳نهارك مش معدي انهارده
ساره/هتعمل ايه يعني متقدرش تعمل حاجه
رعد/خلي بالك ي قطه مين مسيطر علي مين
هنا ساره افتكرت أنها تحتو
ساره/اوعا
رعد/لا خليكي شويه
ساره/بقولك اوعااا
ولسه بتخلص نفسها مسكها رعد جامد وتلاقة الاعيناا ببعضها
ولسه رعد بيقرب من شفيفها هوووب
&&&&&&&&&&&&&&
ليان..اوعا كده روح استر نفسك
ولسه بتخش رجليها اتزحلقت وهوووب لحقها إلياس وتلاقة الاعيناا ببعضها البعض وفضل يبص علي شفيفها الوردي إلا أن…..
&&&&&&&&&&&&
لسه رعد بيقرب من شفايف ساره هوب الجرس رن أيقظ كل منهما
ساره بفزع/عاااا اوعاااا وراحت زقه جامد وجريت علي الاوضه
رعد وهو بيفرق ايدو في شعرو/شكلي هقع ولا اي
ثم ذهب لفتح الباب
أما عند ساره حطه اديها فوق قلبها/كنتي هتسبي يعمل اي ي غبيه وانت اسكت هتودينا في مصيبه تودينا ورا الشمس
فتح رعد الباب
محمد/صبحيه مباركه ي عريس 😁
رعد/انت اي الي جابك دلوقتي
محمد/ليه كنت بتعمل اي😉\

 

 

 

رعد وقد أدرك ما قال/لا قصدي لقيت إلياس
محمد/طب دخلني هتكلم علي الباب
رعد/ها معلش خش
محمد/ليان فين
رعد/اسكووت هو انا مقلتلكش
محمد/حدلله مجبتلي سيرة
رعد/مش ليان هي كمان هربت ههه
محمد/اييي😳
/ليان هربت
اتي الصوت من خلفهم
وفي ذات الحظه خرجت ساره /روفيده
روفيده/ساره !!انا مش فاهمه حاجه وفين إلياس وليان حد يفهمني
محمد/ثواني بس هفهمك بس افهم انا الاول انتو تعرفو بعض
روفيده وهي تتجه نحو ساره /دي صحبتي وعشرة عمري وليان كمان صحبتي ونا اصلا الي شورت علي عمي بفكرة جواز ليان وإلياس علشان شيفاهم مناسبين
ساره/خير منيلتي ي قلبي
رعد/امم تسلمي والله ي مرات اخويا مش عارف اردلك الكبوس الي عشتو انبارح ازاي
محمد/اي ي شاطر انت وهي حيلكو عليها
روفيده/دكري يولاه المهم عيزا افهم إلياس وليان فين
التلاته في صوت واحد/هربو
روفيده/نهار احوس😳
&&&&&&&&&&&&
ليان فاقت وراحت زقه وجريت علي الحمام

 

 

وهنا ضحك إلياس وذهب ليرتدي ملابسه
وبعد دقائق خرجت ليان وهي تنشف شعرها /بقولك اي مش ينفع نقعد اكتر من كده مع بعض انت من طريق ونا من طريق يابن الحلال
ولكن لا تسمع رد فأنزلت المنشفه من علي رأسها/اي مش بترود ليه هي القطه فطرت بلسانك ولا اي…..يلهووتي😳
&&&&&&&&&&&&
حكي محمد كل شيء لروفيده
روفيده/😳انا مش مصدقه ده كلو حصل وحنا نيمين علي ودنا طب وعمي ولعيله هنعمل اي
محمد/مش تخافو في ظرف دقائق إلياس وليان هيكونو مشرفنا هنا
التلاته/ازااي؟!
محمد/…….
&&&&&&&&&
ليان/مش بترود ليه هي القطة فطرت بلسانك ولا اي..يلهوتي 😳مين دول
إلياس/المطافي شيفاهم مسكين مسدسات وشبه التياران هيكونو اي 😑
ليان بفزع/حراميه يختااي
أحد الرجال/اكتمو بوقها احنا مش عايزين نأزي حد

 

 

ليان/ونبي معرفو
إلياس/لا تعرفني منا مش هتاخد لواحدي ينقعد سوا ي نمشي كلنا
ولسه ليان هتتكلم خدروها وإلياس حاول يفك نفسو حصلها في التخدير
&&&&&&&&&&&&
محمد/شويه وهيوصلو
وهوب الباب خبط
روفيده/نهار اسود ده اكيد العيله …..

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية جمعنا القدر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى