رواية انا والوحش الفصل السابع 7 بقلم علاوي لقاء
رواية انا والوحش البارت السابع
رواية انا والوحش الجزء السابع
رواية انا والوحش الحلقة السابعة
خرجت من الحمام لتجده امامها ظلت واقفه لاتعرف ماذا تفعل اما ادهم تسمرت عيناه عليها فقد كانت راعة الجمال لم يتخيل انه متزوج من هذا الملاك ولكن غامت عيناه بحزن عميق وقهر كبير. صاح بها بعنف انتي تخرجي كده اتجننتي انا مش قو. لم يكمل كلامه بسبب ملاك التي كانت داخل احظانه بثوان متعلقه برقبته ورجليها حول خصره وهي تقبل كل انش بوجه اده ودموعها تسابق وجنتيها
لي يادهم تسبني كده لوزعلت عشان قولتلك متظربنيش خلاص اعمل كل حاجه اقتلني بس متسبنيش
كان ادهم مصدوم منها ولكن هو اولا واخيرا رجل وهي انثى لاتقاوم امسك شعرها بعنف ليرفع وجهها اليه لينظر لخديها شديدي الحمره عيونها الجميله التي غامت بدموعها الغزيره شفتيها التي تغوي الشيطان ولكن ماذا اذا اذها ستهرب كغيرها ام ماذا لا ستتركه بعد ان تعلق بها هي ليست كلباقيات. هنه كانن لجل الشهوه ولم يبقين طويلا ولكن ملاك مستحيل كان يظربها يعنفها حتى تكرهوه ولكن لا كان يتئلم اكثر منها يعرف ان داخله سادي لعين ولكن لا ليست ملاكه حتى انه كان يعاقب نفسه ولايقترب منها غير بظرب فهوا منذ ان نام بحظانها ليله زواجهم لم يسمح لنفسه بان يعيدها فهوا يعلم انه اذا مقترب اكثر لن يبتعد وهولن يخسر ملاكه ل
ومات من الشهوه انزلها بهدوا وبتعد عنها كان سيخرج من الغرفه ولكن امسكت ملاك بيده لتقول ماصدمه. ادهم انا عايزه نتمم زواجنه لو سمحت لتفت لها بعد ان اخذ شهيق طويل ليحاول تهدات نفسه قليلا. لا يملاك انا اله ان ملاك وضعت يديها على شفتيه تمنعه من الحديث
انا عارفه كل حاجه وعايزاك ارجوك يادهم. نعم فملاك علمت بجميع الاسرار. فلاش. كانت تجلس بحزن بادي حتى خلف بيجت نقابها سهر مالك يملاك من لما سافر ادهم وانتي انطفيتي يبنتي. لتبكي ملاك وهي تقول بصعوبه تعبت يماما ادهم بيكرهني وساب البيت بسببي. سهر ملاك هقولك كلام من ام لبنتها عشان ربنا يعلم انو من لما دخلتي بيتي وانا حبيتك وعتبرتك بنتي المخلفتهاش اسمعي ادهم اتجوز قبلك اربع مرات وكلهم مكملوش معا اسبوع. كانت تنظر ملاك لها بصدمه اي ازي يعني ولاولاد مين فيهم مامتهم لن كلهم امهم وحده فزي مكملوش اسبوع. اسمعيني يملاك للاخر ارجوكي. دول مش اولاد ادهم دول اولاد اسر اخوه من ابوه هواكبر من ادهم وعنل حدسه لما مرته كانت بتولد جود وجودي وحالته كانت صعبه جدا ومرتوه ماتت بعد الاولاده من النزيف وهو ات بعد موصه ادهم على ولادوه فادهم كتب الاولاد بسموه وجابهم هنا معانه عشان ملهمش حد غيرنه بصي يملاك انا مستغربه انك مشتكتيش او هربتي حتى زي القبلك ادهم كان عندوا 18سنه لما اكتشف انو يعني نشاز عن بقيت الرجال وعندوه قوه او طول زياده عنهم وشهوه كبيره جدا ميقدرش يسيطر عليها بسهوله ولنو كان بيدرس بره فجرب اكتر من مره مع ستات من هناك وكانت النتيجه بيهم بالمستشفى ولما رجع هنا واصرينه عليه يتجوز قال انو مش هيتجوز بنت وهيتجوز ارمله او مطلقه وده الحصل اول وحده متحملتس 3تيام وهربت مع انو قرب منها مره والثانيه هربت ليلته والثالثه يوم الصباحيه نقلنها مستشفى ومرجعتش معنا وطلبت الطلاق والربعه زيهم لكن انتي فضلتي معاه مع اني حاسه بيه وانو بيتعذب ذيك ويمكن اكتر لكن مش قادر يتكلم خليكي معاه يملاك اوعي تسبيه انا حايه ان ادهم بدا يحبك وذهبت لتترك ملاك وسط افكارها لتقرر ماستفعله عند روايه الادهم خاصتها باك. ادهم ملاك انا مش عايز اذيكي. انتي مش. فاهمه حاجه ادهم انا عارفه كل حاجه تعالى نتكلم ونتفق اتفاق اخذته اجلسته على السرير وجلست مقابلته اي ريك نجرب اليله بس ولو انا مقدرتش استحمل هقلك بلاش ومش هنكررها تاني ونرجع زي مكنا قلت اي. يعني مش هتطلبي الطلاق اوتهربي. اوعدك وحيات ولادي اني مش ههرب ولااجيب سيرت الطلاق ابدا
موافق
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية انا والوحش)