روايات

رواية قدر ادهم الفصل السابع 7 بقلم Ana Oo Oo

رواية قدر ادهم الفصل السابع 7 بقلم Ana Oo Oo

رواية قدر ادهم الجزء السابع

رواية قدر ادهم البارت السابع

قدر ادهم
قدر ادهم

رواية قدر ادهم الحلقة السابعة

الجزء7❤️احببت قدري ❤️
بعد فتره الاجازمخلصتش من قسوه امجد علي روقيه و مش راضي يخلي روقيه تنزل المستشفى
في عزبه الكيلاني
محمد علي الفطار : قدمت لي قدر في كليه طب و زي ما انتو عارفين هيا بعيده و هاخد قدر و نقعد هناك
وداد :يعني معتش هتيجو هنا
محمد راح باس راسها
هنيجي يا امي
قدر : هروح الكليه امتا
محمد : هنروح الشقه بكره و الكليه بعد بكره
قدر : تمام
بعد شويه كان عمو عثمان مشي هوا و محمد
و رحمه كانت فوق و طنط وداد كانت في المطبخ هيا و طنط صفيه
ونا كنت قعده مع مريم
مريم باحتقار : يعني اخوكي عايز يبيعك
قدر بتوتر : انتي ملكيش دعوه
مريم باحتقار: يعني كلامي صح
كان في أيدها كوبيه رمتها علي الارض
مريم : انزلي لميها
قدر : مش انا الي رمتها عشان المها
مريم : سهله هقول انك رميتيها يعني كمان قعده هنا و تكسري الكوبيه و اكيد هيرجعك لي اخوكي يجوزك
قدر بتوتر : خلاص هلمها
نزلت علي الارض فضلت الم الازاز و ايدي انجرحت جامد دخل محمد
محمد : قدر انتي بتعملي اي
قدر بتوتر: بلم الازاز
مريم : عماله اقولها مينفعش كده بس هيا افتكرت نفسها خدامه
قدر : هيا الي قطعها محمد
محمد : تعالي بسرعه ايدك بتنزف
اخدني و غسلي ايدي
قدر بدموع: هيا والله الي خلتني المها
محمد : و انتي اي حد يقولك حاجه تعمليها
قدر بدموع: هيا قالتلي لو معملتش كده هترجعني لي كريم
محمد بغضب و ضغط علي أيدها : متجبيش سيرت راجل انتي فاهمه
قدر : حاضر ايدي
محمد ساب أيدها و خرج بغضب
رجعت بصيت لي مريم وهيا كانت بتبصلي بغضب
طلعت نمت و افتكرت ملامح محمد وهوا قريب مني كان جميل اوي عيونو السوده تخطف
قدر لي نفسها : انتي بتقولي اي يا قدر انتي مش حاجه انتي وحده اتجوزها غصب عنو و مش بيحبني ولا هيحبني
نمت ونا بطرد الأفكار دي من دماغي
عند روقيه و امجد
امجد : روقيه ، عمي حسن جاي من السفر هوا و ابنو حسام
روقيه: هيجو امتا
امجد : انهارده قومي جهزي الغدا عشان لو وصلو
قمت اتجهت المطبخ بعد وقت طويل وصلو
امجد دخلهم و نا محبتش اخرك عشان امجد مش قالي : خلصتي
روقيه:ايوه
خلصت و حطيت الاكل علي السفره
سلمت علي حسن و حسام بص قرفت من نظرات حسام
قعت و امجد اتغاظ من نظرات حسام ليا
خلصو ونا قومت اغسل الاطباق
حسام : انا رايح الحمام
حسام دخل عليا حضني من ضهري
اتخدبت بصيت ورايا لقيت حسام
روقيه بدموع : انت انت بتعمل اي هنا
حسام : صراحه عجبتيني ونا لو حاجه عجباني لازم أخدها
روقيه : لو سمحت ابعد بدل ما اصوت و امجد يجي يقتلك
حسام : سهله عبال ما يجي هقول انك الي عايزاني اجبلك حاجه و قربتي مني وانتي اكيد عرفا امجد هيعمل اي
روقيه بتوتر :لو سمحت امشي انا مش عايزاه مشاكل
دفن وشه برقبتي ونا فضلت اعيط
امجد : حسام
حسام :لينا مقبله تاني يا حلوه اتنفض وخرج لي امجد
ونا فضلت اعيط عشان لو قلت لي امجد مش هيسدقني
حسن وحسام طلعو ينامو ونا طلعت أنام
امجد : تعالي
قربت منو وهوا سحبني علي
امجد : انتي بتكرهيني
اتصدمت من السوأل لان هوا عمري ما سألني علي حاجه
روقيه بتوتر : مش فاهمه انت عايز اي
امجد : سوال واضح
روقيه : انا انا
امجد : خلاص
قرب مني ونا كنت مفكره انو اتغير و مش هيقرب مني غير برضايا
بص علي العلامات الي كان عملها في جسمي
امجد : اختفت
عليا و فضل يبوسني بعنف ونا كنت مستسلما
انقض عليا و كانو اسد ينقض علي فريسا
قمت الصبح
بصيت علي امجد ملامح ملاك بس هوا غير كده خالص قمت بسرعه علي الحمام
امجد قام علي أسر صرختي
امجد فتح الباب : روقيه
اتصدم لما لقاها غيبه عن الوعي
شالها و لبسها بسرعه و اتجه للمستشفى
بعد وقت
الدكتوره : مبروك المدام حامل
امجد : تمام شكرا
دخل لي روقيه
امجد بغضب : كنتي عارفه انك حامل
روقيه : لا والله
امجد شالني بدون كلام وخرج
روقيه : ده مش طريق البيت احنا رايحين فين
امجد: هتنزلي الجنين
روقيه بصدمه : اي لا طبعا
امجد بحده وضم خددها علي بعض : انا مش بعيد كلامي.
رقيه بدموع :اه، عشان خاطري لا
امجد: أنا قولت كلمه خلاص
رقيه بدموع :ابوس ايدك لا اعمل اي حاجه الا كده
امجد وقف العربيه : انزلي
روقيه مسكت في العربيه جامد: لا استحالا ده يحصل
امجد بنفاذ صبر اتجه عندها وشالها و طلع العياده
رقيه كانت بتصرخ جامد و منهاره : عشان خاطري يا امجد ده حرام وانت دكتور و عارف ان ده غلط عشان خاطري
امجد : اخرصي يا روقيه بدل ما اندمك
رقيه فضلت تعيط
امجد اتجه الدكتوره
الدكتور:انا مش هقدر اعمل كده
امجد طلع سلاحو : انجزي بدل ما يكون اخر يوم ليكي
روقيه بدموع : عشان خاطري يا امجد لا
امجد بغضب : يله
الدكتوره خضرت روقيه
بسس كفايه يله رأيكمم

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية قدر ادهم

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى