روايات

رواية عشق الفهد الفصل الثالث عشر 13 بقلم حبيبة النادي

رواية عشق الفهد الفصل الثالث عشر 13 بقلم حبيبة النادي

رواية عشق الفهد الجزء الثالث عشر

رواية عشق الفهد البارت الثالث عشر

رواية عشق الفهد
رواية عشق الفهد

رواية عشق الفهد الحلقة الثالثة عشر

الثالث عشر
فهد. انتي ازاي يجيلك تلفون ان عشق ف مشكله ومتحوليهوش ليا
هدي. اسفه يفهد بيه بس حضرتك كنت مشغول
فهد. اول واخر مره تحصل منك الا بعد كده متلوميش غير نفسك فاهمه
هدي. فاهمه وبتطلع
مراد. ليه يا فهد مطردتهاش
فهد. يمراد امها تعبانه ومعاها اخوات بنات صغيرين ف هي محتاجه الشغل وبعد كده اي غلطه تاني هطردها علطول
مراد. اهاا
ـــــــــــــــــــــــــ
تاني يوم فالصباح في جناح فهد
صحيت عشق ولقيت فهد صاحي
فهد. صباح الخير
عشق. صباح النور
فهد. انا نازل ي عشق خدي شاور وانزلي ورايا
عشق. تمام
فهد. ايوه صح
فهد بيروح علي الدولاب وبيفتح خزنه وبيطلع منها تليفون
فهد. عشق خدي التليفون ده خليه معاكي عشان لو حصلك اي حاجه ترني عليا انا
انا سجلتلك رقمي وكمان صوري
عشق. ماشي يفهد
فهد لسه هيطلع
عشق. فهد استني
فهد اي عشق
فهد راحتله وظبطت الكرافيته بتاعته بحب وسرحوا ف عيون بعض
فهد. عارف اني مز وقمور
عشق. اممممم
فهد محبش يكسفها اكتر انا نازل ي عشق
عشق..اوك
نزل فهد وعشق راحت تاخد شاور
______________
علي السفره
فهد. صباح الخير
الكل. صباح النور
رنا. اومال فين عشق ي فهد
عشق. انا اهو ي قلبي
رنا راحت حضنت عشق
نور بنظرات حاقده
نور ف سرها. ماشي ي ست عشق انا هوريكي
فهد. يلا ي عشق علشان تروحي الكليه
عشق. انهارده مش ورايا محاضرات مهمه فانا مش هروح
فهد. اوك يلا سلام عايزه حاجه ي عشق
عشق. لا ي حبيبي
فهد فهم انها عايزه تغايز نور
فقرب منها وباسها من خدها ماشي ي قلبي يلا باي
عشق بفرحه. باي
____________
فالشركه
مراد للسكرتيره.. فهد وصل
السكرتيره. لسه ي مراد بيه
مراد لما يوصل بلغيني
السكرتيره. تمام
بعد عشر دقايق وصل فهد
فهد للسكرتيره. لو في اي اوراق صفقات هاتيها اراجعها
السكرتيره. تمام ي فهد بيه. ومراد بيه كان عايزك
فهد.. مش وقته ي هدي
فهد. متدخليش حد
السكرتيره تمام
__________
___________
في غرفة عشق
تليفون عشق بيرن
عشق.الوو مين معايا
اسماء.انا اسماء ي عشق
عشق.اه اسفة بس مش مسجله الرقم
اسماء عادي ولا يهمك المهم انا ومنار رايحين نتسوق تيجي معانا
عشق.تمام هبلغ فهد وابقي ابلغك
اسماء.تمام هستني اتصالك وسجلي رقمي
عشق.تمام وبتفصل
عشق فضلت ترن علي فهد علشان تبلغه بس بيديها انه مغلق ف قررت انها تروحله الشركه
ـــــــــــــــــــــــــ
فالقصر ف غرفة نور
نور. بقا الست عشق هتروح لفهد الشركه
نور. انا لازم ابعدهم عن بعض مفيش حل غير اني اروحله الشركه واتقرب منه وهي هتروح وتشوفنا
ايوه دي احلي فكره
__________
نور لبست وراحت الشركه قبل عشق
نور للسكرتيره. فهد جوه
السكرتيره. اه ي فندم بس ممنوع حد يدخله
نور. انتي ازاي تكلميني كده انتي متعرفيش انا مين وسابتها ودخلت
كان فهد بيراجع اوراق الصفقات
فهد. اي اللي دخلك ي نور
نور. وحشتني ي فهد ف جيت اشوفك وبدون سابق انزار راحت حضنته وكانت بتبوسه
وفالوقت ده تدخل عشق ودموعها تنزل علي وجهها
فهد بيشوفها
عشق. انا اسفه جيت ف وقت مش مناسب وطلعت وهي بتبكي
وفهد بيجري وراها عشق اصتبري هقولك
عشق..متقوليش حاجه
الشركه كلها بتبص علي فهد ومستغربه معاملته
مراد بيقابل عشق
مراد. وانا بقول الشركه منوره ليه
عشق مش بترد
مراد في اي ي عشق
فهد. متخليهاش تعدي ي مراد
بس بتكون عشق عدت وبتطلع من الشركه
وهوبا تصطدم ب عربيه وبتخبطها
وبيطلع منها خالد
خالد. اي ده عشق وبينزل من العربيه
وبيروح لعشق فالوقت اللي طلع فيه مراد وفهد
خالد. عشق ي حبيبتي فوقي
وبياخدها علي عربيته وبيوديها المستشفي وفهد من الصدمه مش بيتكلم ولانه مش وقته وبيروح هو ومراد بعربيته وراهم
————
فالمستشفي
خالد. حد يجي يشوفها معايا حاله خطيره
بيجي دكتور. خدوها علي العمليات
فهد. بس انا عايز دكتوره مش دكتور
الدكتور. تمام
وبيدخلوها العمليات والكل زعلان
وبعد مرور اربع ساعات بتطلع الممرضه من اوضة العمليات بتجري بيسالها فهد اي اللي حصل
الممرضه محتاجين. دم وفصيلة دمها مش موجوده
فهد. اي الجنان ده يعني اكبر مستشفي فالشرق الاوسط ومفيهاش دم
الدكتور خرج علي اصواتهم
الدكتور. اي ي استاذ الاصوات دي انت ف مستشفي محترمه مش ف زريبه
فهد. المستشفي دي مستشفى مين
الدكتور. مستشفي الحديدي
فهد. وانا فهد عامر الحديدي تحب اطردك واخليك تقعد فالبيت زي الحريم
الدكتور. انا اسف ونحن هندور ف بنك الدم علي فصيلتها
فهد. تمام
بعد مده
الدكتور. استاذ. فهد للاسف مش لاقيين فصيلتها هنعمل اي لازم نلاقي متبرع
انا هتبرعلها والصوت ده كان صوت خالد
فهد. وانت تتبرعلها ليه وبصفتك اي
خالد. بيتجاهله يلا ي دكتور
الدكتور. هنعمل تحاليل ولو طلعت متطابقه تمام
خالد. تمام
وعملوا التحاليل وطلعت متطابقه واتبرعلها
بعد ساعتين خرج الطبيب راح عليه فهد بلهفه طمنا ي دكتور
الدكتور. الحمدلله قدرنا نسيطر علي الوضع
خالد. نقدر ندخلها
الدكتور.. اه طبعا بس واحد. واحد بس كمان شويه
بعد وقت
وفهد ف الوقت ده بيكون بيخلص اوراق المستشفي
ومن غير كلام دخل خالد وفالوقت ده صحيت عشق
خالد. الحمدلله علي السلامه ي عشق
عشق بتعب . اي ده خالد وحشتني اوووووي
وراحلها خالد وحضنها
وفالوقت ده بيدخل فهد
ياترا اي اللي هيحصل

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق الفهد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى