روايات

 رواية هوس عاشق وأنوثة طفلة الفصل الحادي والثلاثون 31 بقلم ياسمين الهجرسي

 رواية هوس عاشق وأنوثة طفلة الفصل الحادي والثلاثون 31 بقلم ياسمين الهجرسي

رواية هوس عاشق وأنوثة طفلة الفصل الحادي والثلاثون 31 بقلم ياسمين الهجرسي

رواية هوس عاشق وأنوثة طفلة الفصل الحادي والثلاثون 31 بقلم ياسمين الهجرسي

الخاتمه
⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩
سبحان الله وبحمده⁦❣️⁩سبحان الله العظيم
⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩
في فندق
سليم ⁦❣️⁩ برنسيسه حياتي محضرها مفاجاه حلوه اي رايك وبيغمز بعيونه
همس: لا يا سليم انت بقيت بتزعل لما حد يبصلي خلينا نرجع فيلا احسن
سليم : باسها مفيش حد هيشوفنا انا وانتي بس نفسي اوى كنا نقضي يوم ده مع بعض يالا بينا.
سليم : انا كل يوم معاك عمر تاني بزعل أنه خلص انت نبض قلبي انت بحبك ليا كنت انت ابويا انا طفلتك بحبك كنت انت حبيبي واللي بتسند عليه بالحب انت كنت راجل اتحامي فيه من خوفي وألمي بالحب كنت انت معايا ومش عليا انا كنت محظوظه بيك مش كل ست عندها راجل زيك يا سليم عارف يا سليم وانت بعيد بحس بروحي سايب جسمي ولما تتاخر ببقي موت فعلا وفي دماغي الف فكره وكلهم اني هموت قبل ما تيجي وتاخدني في حضنك اكبر كابوس في حياتي انك يجي يوم وتتخلي عني فعلا انا ممكن اموت
سليم : حط صباعه علي شفايفها معنتش تجيبي سيره موت دى انا عمرى يا قلب سليم ما اقدرش اعيش من غيرك لحظه ربنا ياخد من عمرى ويديكي.
همس : اخدت كلامه في بوسه كبيره كلها خوف من انه فعلا يبعد عنها وهو بادلها شعور اكتر من شعورها وخوفها بكتير
سليم : شالها انا بقول نطلع الجناح بتاعنا احسن اي رايك .
همس : لا انا عاوزه المفاجاه اللي انت عملتها اكيد تاخد عقلي صح
سليم : هي تاخد عقلك وانا هاخد حاجات كتير تانيه اي رايك
همس : بتضحك بصوت عالي خلي سليم يغير عليها دانا بعشق وبدوب وانت بتاخد مني كل اللي بتتمناه يالهوى يا سليم دانا هعمل فيك عمايل هجننك ولسه بتصخك .
سليم : انتي اي حكايتك هو انتي بتعقلي ولا بتجنني ووصل بيها العربيه شوفي نامي وارتاحي لحد ما نوصل تمام محتاجه حاجه.
همس : بتهز دماغها محتاجه انك تاخدني في حضنك.
سليم : اكتر من كده وشالها علي رجله نامي يا حبيبتي وارتاحي وفعلا راحه في نوم
⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦
جناح عامر وايه
عامر : مبروك انتي عليا وعد مني يا اعيشك حياه تنسيكي ايامك كلها انسي كل اللي فات واتاكدي انك من نهارده بقيتي حته مني
ايه : بتعيط انت اجمل حاجه عمرى ما كنت أتخيل أنها تحصلي ربنا يخليك ليا.
عامر : لا مش قادر انا عارف انها مش اول مره بينا بس دلوقتي ليها طعم تاني وهاخدك عالم تاني بس هتقدرى وسألها
ايه : اقلع الفستان يا عامر
عامر : بيضحك تقلعي الفستان انتي هتقلعي كل حاجه وبيغمز بعيونه و اح حطها في سرير نبداء اللهجمات ودخله في عالم ملين بشوق وحب ورغبه.
⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩
في جناح محمد وسهيله.
سهيله خارجه من الحمام ولبسه إسدال ابيض ومحمد ترنج أبيض
محمد : يالا يا سهيله نصلي بسرعه عشان انا ممكن انتحر لو فضلت بعيده عني اكتر من خمس دقايق.
سهيله: مكسوفه اي مش خلاص بقينا مع بعض وقربت عليه محمد انا عارفه انك صبرت كتير علي أهلي بس انا خلاص بقيت معاك
محمد : مش مصدق اللي لما تبقي مراتي بكل ما تحمله الكلمه من معني وكانت دموعه اكبر دليل علي شوقه ومسك اديها
تعالي نصلي بسرعه.
⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩
عند احمد وايمي
إيمي كانت قاعده مستني احمد يخلص شاور بتاعه ويخرج
احمد : اتفضلي اساعدك تقلعي الفستان.
إيمي : هو ممكن بس تفتح السوسته لاني مش عارفه.
احمد: قرب منها انا عارف ان كل حاجه جات بسرعه وبداء يفتح سوسته الفستان ويملس علي شعرها انا عارف انك لسه محبتنيش بس أنا مش هقرب منك اللي لما تحبيني.
إيمي : شوف انا مش عارفه اللي بحس به ده حب ولا عيني بتملع لما بشوفك قلبي بيفضل يدق يدق يدق وانت قريب مني وقلبي ببقع في رجليا لما بتبعد عني وبحس انك وحشني ومشبعتش منك وانت واقف قدامي ده يبقي اي .
احمد : قرب علي رقبتها وفضل يبوسها بحنيه ورغبة وده يبقي عشق مش حب وعمرى ما أتمني اكتر من كده انت الوحيده اللي شدتني من اول ما عيني وقعت عليها حسين انك مسقوله مني ووقع الفستان انا راي تروحي تلبسي بسرعه اصلي مش ضامن نفسي ولازم نصلي الاول .
ايه : مش هقدر اتحرك من مكاني جبلي لبس ولسه هيتحرك مسكت فيه لا مستحيل تتحرك استخبت في حضنه وهو طيب تمام وقلع تيشرت بتاعه ولبسهولها كده خلاص ارتاحتي
إيمي: بتحضنه ومستخبيه في حضنه بحبك واتمنتك انت كل حاجه ليا .
احمد: انا مش مسؤل عن اللي ممكن يحصل يالا روح خدى شاور وتعالي نصلي ونتكلم في شويت حاجات نتفق عليها عشان حياتنا تبقي هاديه بدون مشاكل.
ايه : حاضر وسابته ومشيت.
احمد: راح لبس تيشرت وايمي خرجت وكانت لبسه اسدال لون عيونها خلت احمد داخل في جمالها يالا نصلي وفعلا خلصوا الصلاه
ايه : كنت عاوزني صح هنتكلم مع بعض.
احمد : انا بقول ملوش لازمه الكلام دلوقتي وقلعها الاسدال وشالها شوفي اللي هيحصل ده طبيعي بس اللي انا هعمله معاكي مش طبيعي لاني مش قادر اقاومك سحر جمالك فهمتي لو تعبتي قولي ماشي.
ايه : مخبيه وسها في صدره دحنا ليلتنا كلها كسوف ربنا يقدرني واخليكي تبطلي العاده دى ودخله في لعبتهم اللي واحد بيسبت ملكيته لتاني
⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩
عند سليم وهمس
النهار طلع ووصله الساحل الشمالي وسليم شالها معقول يا همس انتي نايمه بقالك كتير انا تعبت وانا بقاوم نفسي من انك تصحي تتكلمي معايا.
همس : اسفه مش عارفه ليه طول الوقت عاوزه انام ومسكت وشه اسفه بس انت كان لازم تصحيني يهون تضيع كان ساعه واحنا بعاد عن بعض
سليم : انا كنت شايلك علي رجلي بعيده ازى
همس : سوف بقي كنت زماني بوستك كام بوسه
سليم : فتحت ليه بنوته مسوله عن البيت حلوه اتفضل مستر سليم كل حاجه زى ما حضرتك امرت.
همس : في أي وبتشد وشها ناحيتها عشان ما يبصش للبنت وسليم ماسك نفسه من ضحك اوى
سليم : بجديه شكرا يا آنسه تقدرى تتفضلي.
وطلع ب همس وكان شاليه كله ورود وعباره عن تحفه وصورها في كل مكان حتي علي مفارش السرير ونزلها علي سرير كله ورد البسي ده وادها بكيني احمر وانا هنزل احضر الفطار.
همس : شكرا يا عمرى خمس دقايق وهيكون وراك بس متتعبش نفسك انا هاجي اخضر الفطار.
سليم : حبيبتي كل حاجه جاهزه هنا وفي اليخت بتاعك وبسها من دماغها ونزل.
همس : نزله لابسه البيكيني ولمه شعرها بطريقه عشوائيه ونزلت قرب عليها شالها لحد السفره اتفضلي مولاتي.
همس : كانت بتاكل وتاكله لحد ما خلصه أكل
سليم :يالا نعوم شوى .
همس : بس أنا مش بعرف اعوم وهعوم كده
سليم : اولا ده شاطئ خاص وعيب في حقي لما تعرفيش تعومي يبقي لازمتي انا اي دانا هعلمك العوم بشكل غير طبيعي وبيغمز بعيونه واخدها وخرج وفضلوا يعلمها العوم شوى ويشلها علي ضهره شوى ويرفعها ويرميها في مايه ويخف ورومانسيه وهو بيبوسها كان حرره من البيكيني كمان وطبعا كمل وصلت جنونه وشالها وحطها في البانيو وطلعوا اكله وناموا وصحيوا بس هو الأول وخرج ظبط قاعده علي بحر ورد وشموع وجهز ليها فستان تحفه قصير ابيض ومسك ورده وفضل يصحي فيها فتحت عيونها بكسل ومسكت وشه باديها الاتنين وحشتني.
سليم : باسها من اديها قومي عملك مفاجاه يالا وقامت نفسي اشوف عليكي فستان ده لو مش عجبك في غيره كتير هستناكي تحت .
همس : لا انت هتستنا معايا هنا وانا بلبس وهتفضل قدام عيوني انا مش عاوزاك تبعد عني
سليم : قرب عليها مش هتتكسفي وانا بتفرج عليكي وانتي يعني من غير لبس.
همس : بالعكس انت سترى واماني وحبي وانت اللي بتحافظ عليا وانا بعشق نفسي بين اديك وقدام عينك سواء بلبس أو لا
سليم : انتي اغلي من عمرى كله وخلصت وخرجت سهره ورقصه وأكله وسليم فضل واخدها في حضنه طول الليل وبعدين شالها نايمه ونام جانبها والصبح راحوا اليخت وقضوا يوم رومانسي جه بليل لبست بدله الرقص ورقصت وسليم كان مندهش مش ممكن يا همس انت اي جنيه ناو. تجنني انتي محرمتنيش من حاجه انا مهوس بكل تفصيله فيكي وبغير علي كل شعره فيكي بدوب بلمسه من اديكي بتخلي عن نفسي بهمس منك وسألها وفضل يبوسها من اول رجلها لحد شفايفها ولفه بيها كل مكان يخطر علي بالها وعده شهر كله دلع وعسل وشقاوة وجنون علي الكل .
سليم : اي رايك نرجع ولا عاوزه تفضلي شوى زى ما تحبي انا تحت امرك انا معنديش مانع اقضي عمرى معاكي بعيد عن الناس.
همس : لازم نرجع انا عارف شغل اكيد محتاجك وانا عمرى ما هشبع منك.
سليم : يسلمي الحساس وانتي كمان لازم ترجعي كليه بقي لازم نعوض اللي فات وفعلا رجعوا في نفس اليوم .⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩
في فيلا سليم
كانت هدى وفتحيه وفريده قاعدين بيرتبه أنهم هيروحه يعمله عمره عشان فتحيه زعلانه علي هيثم اللي اتحكم عليه 15 سنه سجن وأبوه مرديش يساعده
سليم وهمس سلموا عليهم وطلعوا لأنهم تعبانين من طريق وسابوهم وطلعوا
وبعد كام يوم همس تعبت وسليم حابلها إيمي اللي قالت ان همس حامل بس لازم تعمل تحليل ده عشان يتأكده.
سليم: انا كان قلبي حاسس مبروك يا قلب سليم شوفي بقا انا اللي هوصلك ذوانا اللي هحيبك ولازم تاخدى بالك من نفسك وتاكلي كويس اه بطلي تنطبط وجنون انا اللي هساعك في كل حاجه انت بس ترتاحي وبدموع انت خلاص بقيتي هوس سليم ربنا يحفظك ليا
إيمي : طيب مبروك يا همس مش هوصيك خلي بالك منها مع السلامه.
همس : اي يا سليم هو انا اول سن تبقي حامل متخفش اوى كده كفايه انك جانبي انت هتبقي احن اب في الدنيا نفسك في ولد ولا بنت.
سليم : اللي يجيبه ربنا كويس.
وبعد كام شهر رجعت تعبانه من الكليه سليم اطلعي هعمل كام فون جايلك.
همس طالعه السلم بتعب ودخلت ونامت بلبسها وحطه المخده علي دماغها.
سليم طلع ومعاه صنيه الأكل قومي يا قلب سليم غيري لبسك ويالا عشان تاكلي.
همس : سيبني يا سليم انا فعلا تعبانه جدا ونفسي انام .
سليم كده ماشي يا همس وراح ملئ البانيو وحطلها معطرات جميله تريح أعصابها ورجع شالها دخلها الحمام هاتقدرى تقلعي ولا احميكي أنا.
همس : اكيد مش هقدر وتعلقت في رقبته انت اللي هتحميني يا سليم وحشتني وباسته
سليم : بس كده وقالعها حجابها ولبسها وشالها وقاعد في البانيو وشالها علي رجليه اهدى يا همس انا خايف عليكي ومش قادر اقاومك وتعبت من بعدك عني فارحمي ضعفي لانه أو حصلك حاجه انا ممكن اموت.
همس : متخفش انا خليتها كشفت عليا النهارده وقالتلي انه مسموح ليا لأن ده هيساعد علي الولاده وبدأت لعبه العشق المجنون وبعد اسبوعين همس ولدت بنتين زى القمر وكلهم واقفين معاها في الاوضه فريده شايله بنت وفتحيه شايله بنت وهو قاعد جنب همس وحضنها حمدالله على السلامه.
همس : مبسوط يا سليم دانا هقوم انتحر من السعادة هو انا قادر عليكي لما تروحي تجبيلي بنتين شكلك دانا بغير عليكي من نفسي بنات ملونه انا هقفل شركاتي وهقعد جانبكم في البيت .
همس : بتضحك طبعا امال كانوا هيطلعوا وحشين لمين وانا جوزى اوسم راجل في الكون وبتبوسه.
عامر : نحن هنا شوف بقا متخفش ايه حامل في ولد وكلها اسبوع وتولد يعني هيخلي باله منهم .
سليم: اياك اشوف ابن واحد فيكم بيكلم بنت من بنااتي اااه انا معنديش الكلام ده .
احمد : دى ايمي هتولد النهارده وهجوز بنتك الحلوه دى ليه .
سليم : انا قولت جناني علي ايد همس وبناته اللي هيقرب من بناتي هعلقه في أكبر مرجيحه اعمله حسابكم وبعدين فون رن وكانت سهيله بتتكلم من المانيا الف مبروك انا حبيت اقولكم اول ناس انا الحمد لله حامل.
فريده : مبروك يا قلب امك انتي لازم تيجي تولدى هنا ولا الدكتور مش مكفيه حرمني منك بقاله سنه.
هدى : اتهدى بقا بتزعليه في الغربه ليه هاتي فون مبروك يا سوسو ربنا يتمم بخير خلي بالك من نفسك وسليم مبروك يا جميل وانشاء الله اول ما همس تشد حلها هانيجي نقعد معاكي شوى وعامر وايه عاوزين يباركولك .
عامر : مبروك يا حبيبه اخوكي بتعيطي ليه
ايه : مبروك هتبقي احن ام في الدنيا
سهيله أنتم وحشتوني اوى .
عامر : يا بكاشه احنا نقدر بعد قرار سليم لازم كل شهرين حد منا لازم يجيلك عشان ماتبقيش لوحدك خلي بالك من نفسك وكلهم باركولها
فتحيه هلي بالك من نفسك احمد وايمي اعملي حسابك تجيب وبنت قمر زيك اصل سليم هيبهدل الولاد لو قربه من بناته واحنا عاوزين بنت حلوه زيك احوزها ابني عشان نغيظ سليم.
سليم : هيموت انا هقوم أخرجهم كلهم عشان بصراحه هموت وهم عمالين يبوسه في البنات.
همس : عيب يا سليم وبعدين البنات لسه صغيره هتغير عليهم من دلوقتي هو انت ليه صحيح مشلتش بناتك ليه امال انا بعمل أي منا شايل بنتي اهو وباسها من دماغها انتي بنت قلبي وعمرى قبلهم
عامر يالا متصور صوره عائليه عشان دى هتبقي احلا ذكره وسليم طالع فيها هيطق من الغيره كده واتجمعوا وفعلا اتصوره وكلهم عاشوا في جنونهم وحبهم والاجمل أنهم فضلوا يتقبلوا كل اسبوع
2
⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩⁦❣️⁩
خلصت روايتي يارب تكون عجبتكم

لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى