روايات

رواية وقعت في غرامها الفصل السابع 7 بقلم غلا

رواية وقعت في غرامها الفصل السابع 7 بقلم غلا

رواية وقعت في غرامها البارت السابع

رواية وقعت في غرامها الجزء السابع

رواية وقعت في غرامها
رواية وقعت في غرامها

رواية وقعت في غرامها الحلقة السابعة

طلعت من الحمام مش قادره مصدعه وتعبانه حطت راسها ونامت
مالك بيرن عليها بس من كتر تعبها مش سامعه التلفون
قلق عليها وراح خبط ع الباب
ازيك ياست الكل
ساميه:الحمد لله ي بني خير فيك حاجه
مالك:بصراحه برن على مرام مابتردش
ف قلت اطمن عليها
ساميه :ثواني اشوفها بتعمل ايه
ساميه بهمس :مرام ي مرام
طلعت تتسحب وقفلت عليها الباب
واللهي ي بني نايمه وناديت عليها ماردتش بس هي تعبت خالص النهارده وكمان داخت علينا
مالك بخوف :خير داخت من اي
ساميه :هي عنيده وقلتلها تفطر قبل ما تنزل ماردتش عليا وهي متعوده لو لفت هتدوخ
مالك :طيب ي طنط لما تنزلوا أدولي خبر اوصلكوا عشان ماتتعبش ثاني
ساميه:ان شاء الله
مالك :سلام
دخل الشقه وهو بيفكر فيها
ياترى مالها
صباح يوم جديد
ساميه جت تصحي مرام لقتها بترجف
مرام مرام
مرام بتعب :غطيني ي ماما سقعانه
انتي بترجفي وحرارتك عاليه
قومي خدي دش يريح أعصابك
مرام :مش عايزه ي ماما غطيني
مالك رن :مراام عامله ايه
مرام :مالك كلمني بعدين انا تعبانه عايزه انام
مالك:مرام حاسه اي ردي عليا
بس مفيش رد
خبط مالك ع الباب
مرام فييين
ف اوضتها نايمه
عن اذنك ي طنط هروح اشوفها
ماشي
دخل مالك لقيها بترجف وحرارتها مرتفعه
مالك بخوف :هدير هدير
في اي
الحمام فين
هدير في حمام ف اوضتها
مالك شال مرام ودخلها الحمام تحت٥استغراب اختها وامها وراحوا وراه
قعدها ف البانيو وشغل عليها ميه ساقعه
هدير :بتعمل اي ي مجنون كدا هتتعب اكتر
مالك :مالكيش دعوه وهاتي فوطه واعملولها كوبايه لمون مغلي بسرعه
ساميه :حاضر ي ابني
لفها بالفوطه وحطها ع السرير
طلعيلها هدوم تكون خفيفه وغيريلها هدومها
هدير بصت فيه
مالك :بقول اخلصي
هدير :حاضر
وبعد عشر دقايق طلعت هدير
خلصت
دخل مالك عندها وكانت سرحانه ف السرير ومتغطية
مالك :هدير ممكن تطلعي بره
هدير بلوي بوز :طيب
مالك مسك ايدها بحنان :بصيلي
مرام بصتله بس مش قادره تتكلم
مالك :بقيتي كويسه
هزت رأسها بمعنى نعم
مالك :اتكلمي قولي اي حاجه
اي اللي وصلك لكدا تعبتي كدا ازاي
اكيد انا السبب
لا رد
قعد جنبها وبيلعب ف شعرها
بصيلي
بصتله
مالك بعتاب :انا قولتلك مليون مره مش مالك اللي يأذيكي
تجمعت الدموع ف عينيها
مرام انا عاوز اعترفلك ف حاجه
بس مش هقول الا لما تبصيلي
مرام
نعم
مالك :صدقيني بحبك وعملت كل دا فكرتك مش هتحبيني
وعشان مااخسركيش قولت اتجوزك وبعد كدا اعترفلك
مرام بدموع :بتحبني ازاي يعني زي الأخوات صح وان انت عملت كدا عشان امك عايزه اتجوزك لبنات عمك
مالك :اششش بس اسكتي
والله الكلام ده ماحصل كنت بهزر معاكي عشان بحبك
بس ماتقوليش بعد كل التضحيه دي انك مابتحبنيش
مرام :بجد بتحبني ولا عشان تراضيني
مالك :والله العظيم بحبك ولو عاوزه أعلى صوتي اسمع اهلك وكل الناس هسمعهم
مرام بكسوف :بس بس ي مجنون
مالك بغمزه :طب اي وانا مافيش كلمه حنينه تطبطب على قلبي
مرام بضحكه وكسوف :بحبك والله
مالك بضحك :والله؟
مرام بغنج :والله
مالك :يسعدلياها ياناااااس
ماتقولي لابوكي يستعجل بقا ف كتب الكتاب بما ان احنا طلعنا بنحب بعض وخنا العيش والملح والصحوبيه
مرام بضحك جامد :انت فظظيييع
مالك :بس انا عايز منك طلب
مرام بغرام :ها قولي
مالك بحنيه ماسك ايدها :عايزك لما تزعلي مني او حاجه تضايقك من غير قصد تيجي تقوليلي
اتفقنا
مرام بابتسامه :اتفقنا
مالك :اممم وفي حاجة تانيه
مرام :اممم؟
مالك :عايزك تطلعي بره دلوقتي وتقعدي معانا وكمان عاوز اشرب من ايدك كوبايه شاي
مرام :من عنيا تعال يلا
مالك :اجي اساعدك
مرام بضحك :دا انت واخد ع البيت خالص
مالك :اومال اي مش اهلي وخوال عيالي وغمزلها وضحك
ساميه :اي دا اي دا بشوفك بقيتي كويسه بعد ما شفتيه
مرام اتكسفت :بس ي ماما الله
ساميه بحب :يختي عليكوا ربنا يحميكوا يارب ويسعدكوا
مالك بمناغشه :بقولك اي ي طنط متعرفوش تستعجلوا شويه ف الفرح
خبطته سميه وضحكت :هههههه مستعجل على اي هههههه
دلوقتي تزهق منها
مالك بص لمرام عمري ماازهق منها هي الونس الحقيقي بجد

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية وقعت في غرامها)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى