رواية قلبي المتيم بها الفصل الثامن 8 بقلم دنيا محمد
رواية قلبي المتيم بها الجزء الثامن
رواية قلبي المتيم بها البارت الثامن
رواية قلبي المتيم بها الحلقة الثامنة
سليم بقوة.. انت مش هتخرج من هنا لاخر يوم ف عمرك وده لي
يزن بصلو ببرود..
سليم بخبث.. عشان لو انت فاكر اني معرفش انك بتتعامل مع تجار المخدرا”ت والسلا”ح تبقي بتحلم انا عارف كل حاجة انت بتعملها ونا ك ظابط هقدم مهمتي متكاملة
يزن بخوف بس بيداريه.. انت بتقول اي لاء طبعا انا رجل اعمال مليش بالعلاقات دي
سليم بغضب.. متقولش لاء بس انت بتكدب لي ما كل حاجة واضحة ومعايا دليل كتير معايا كذا تسجيل صوتي ونت بتكلمهم وبتتفقو
يزن بقلق.. كده كده مش هتعرف مكانهم لانهم ف مكان الدبان الازرق ميعرفهوش
سليم بضحكة سخرية.. هو انت فاكرني ظابط اهطل لسه جاي جديد مش فاهم شغلنتي مش متعلم مثلا اكيد ونا بقولك باعت ناس يجيبو الكلاب دي
يزن بجمود.. هنهرب وهنقت’لكم كلكم
سليم بسخرية وهو بيبصلو بقرف.. هتهرب بل الملا’ية بقا ولا ب ايه
يزن بصلو بشر
سليم بص للظابط وقال.. دخلو تاني ومحتاج اتكلم معاك شوية
عمر.. تمام
عمر.. ي عسكري
العسكري جه واخد يزن ووداه الزنزانة تاني
عمر.. اتفضل ي سليم باشا
حازم قعد قدامهم بشوية
سليم.. يزن المغربي ده عنده كذا قضية وكان منافس ليا ف الشركة وبرغم انه رجل اعمال ولاكن محدش يعرف البلاوي الي وراه حتي عندنا ف الشغل ميعرفوش حاجة غيري انا الي عارف
عمر بتساؤول.. ونت عرفت ازاي
سليم.. انا مكنتش بسيبه ف حالو انا كنت بخلي رجالتي تراقبه ف كل حته ونا كنت براقب كل كلامو معاهم
عمر.. مخك الماظ ي سليم باشا بس حازم كلمني واتفق معايا اننا هنمسك عليه وطبعا التهمة كانت غير كل الي انت قولتو لان مفيش دليل ف الدليل الوحيد اني مسكته متلبس مع واحدة في شقته
سليم.. ايوة ماهو عنده فيلا لاكن الشقة دي بيقعد فيها مع البنات الي بيجبها
عمر.. بس فكرة حلوة جدا من حازم وساعدنا فيها حدا
حازم بمرح.. تشكر ي زوق
سليم.. ع العموم انا معايا كل الدلائل هقدمها للواء واكيد هيتقدم للمحكمة وهياخد اعدا’م لانه اتسبب في قت’ل ناس كتيرا
عمر.. ااه طبعا هتحتاجوني ف الخدامات دي..
سليم بضحك.. طبعا دانت احسن ظابط هنا (سليم اكبر منو في المنصب)
عمر بابتسامة.. تسلملي والله طيب ع العموم انتو تقدرو تروحو ولما تقدم الدليل انا هكون موجود
قام سليم وحازم وسلمو علي عمر ومشيو
حازم بتساؤول.. هتروح فين يسطا
سليم بصلو بقرف.. بتكلم سواق انت وهروح فين ياعني هروح لمراتي
حازم بضحك.. ايوة بقا ي عم الله يسهلو
سليم بقرف.. نانت لو تتجوز وتتلم من تقدي كل يوم مع واحدة كان زمانك عدل وبعدين فرقت اي عن يزن انت
حازم.. نعم يخويا هو انا تاجر سلا.ح ولا اي انا بقدي وقت جميل بس وبيروح لحاله
سليم بضحك.. امم انا ممكن اعمل فيك زي ماعملت ف يزن
حازم بدلع مصطنتع.. واهون عليك ي بيبي
سليم بقرف.. خربيت قرفك امشي يلا
مشي حازم وسليم روح بيته
سليم دخل البيت ولقي ليليان واقفة في المطبخ بتعمل اكل
سليم بصدمة.. ليليان ي حبيبتي انتي هبلة
ليليان بخضة وخوف.. يلهوي خضتني ي سليم في اي
سليم بغيظ.. فيه ان حضرتك عاملة عملية ورايحة تقفي ف المطبخ وتعملي اكل
ليليان بابتسامة.. خلاص ي سليم منا بقيت كويسة
سليم بصلها بغيظ.. والله بقيتي كويسة ف يوم ده اي الحلاوة دي
ليليان ضحكت برقة.. بالله انت تضحك
سليم.. اظبطي يابت ونا ارجوز لا اي
ليليان بحب.. لا اجمل زوج
سليم ابتسم وحضنها من ضهرها وباسها من رقبتها بحب.. انتي اجمل ست علي وش الدنيا
ليليان بشهقة.. يلهوي الاكل
سليم بصدمة.. الاكل
ليليان بضحك ع شكلو.. هتخليني احرق الاكل
سليم بغمزة.. بس انا عايز اكل حاجة تانية
ليليان بعدم فهم.. تاكل اي
سليم بخبث.. هاكلك
ليليان بغضب.. اطلع يلا وهحط الاكل
سليم بضحك.. ماشي ليكي وقت
بليل عند حازم كان داخل البيت وساحب واحدة غصب عنها
البنت بخوف.. ونبي ي بيه انا مش كده سبني
حازم بغضب.. خشي يابت انتي مش شايفة انتي جاية منين
ندي بعياط.. انا بشتغل هناك بتاعت مشروبات بس انا مش كده حرام عليك سبني
حازم بغضب.. اسكتي خالص انا دافع فيكي كتير
ندي بخوف.. ابعد عني انت هتعمل اي
حازم قرب منها وفضل يبو’سها بعنف
وفجأة ندي ضر’بت حازم برجلها في بطنه
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية قلبي المتيم بها)