روايات

رواية عشقت ابن عمي منذ الصغر الفصل الخامس 5 بقلم جاسمين محمد

رواية عشقت ابن عمي منذ الصغر الفصل الخامس 5 بقلم جاسمين محمد

رواية عشقت ابن عمي منذ الصغر البارت الخامس

رواية عشقت ابن عمي منذ الصغر الجزء الخامس

رواية عشقت ابن عمي منذ الصغر
رواية عشقت ابن عمي منذ الصغر

رواية عشقت ابن عمي منذ الصغر الحلقة الخامسة

بليل في اوضه فاطمه
فرح: بقولك
فاطمه: احكي ياختي
فرح: بكرا احنا هننزل نجيب لبس
فاطمه: طيب ماشي وانا ماللي ماتنزلي براحتك
فرح: كيف والبس ليكي
فاطمه: انا لبسي كتير وجديد وانتي عارفه انا مش بحب القديم وعلطول لبسي بيبقا جديد
فرح: عارفه بس انا هنزل اجيب فانتي هتجيبي زي
فاطمه: بس انا مش عايزه
فرح : بكرا نبقا نشوف
فاطمه: طيب
فرح: يعني مسالتيش علي زين ولا حتي طلبتي تشوفي صورته حتى
فاطمه: فرح زين خلاص بقا غريب وتاني حاجه مش محتاجه اشوفه لانه مش هيفيدني بحاجه وكمان انا عارفه ان زين كان عايز يسيب البيت عشان انا جيت
فرح: مين قالك كدا
فاطمه: محدش
فرح: مين قال كدا
فاطمه: سمعت امك وهي بتكلمه وعمال تتحايل عليه عشان يجي البيت وفضلت ورها لا ماوافق
فرح: بس ايه عرفك انه سابه عشانك انتي
فاطمه: واضحه المهم انا عايزه انام يلا تصبحي علي خير
فرح: وانتي من اهله ربنا يصلح الحال يارب
فاطمه: يارب اقفلي الباب وانتي طالعه بقا تكسبي ثواب
فرح: وانا ماللي كنت شغاله عندك ماتقومي انتي تقفلي الباب مش باب اوضتك انتي
فاطمه: فرح عايزه انام مش طالبه خناق خالص دلوقتي اقفلي الباب
فرح: حاضر اتخمدي سلام
فاطمه: سلام
فاطمه قعدت تفكر وافتكرت وقت ماهي وزين كانو صغيرين لم كانت هي عندها 6سنين وزين عندو 11سنه
فلاش بااااك
فاطمه وفرح كانو بيجرو وره بعض وفاطمه استخبت في زين
فاطمه: زين زين
زين: نعم ياقلب زين
فاطمه: حوس البت فرح عني
فرح: هضربك يعني هضربك يافاطمه
زين: ايه اللي حصل طيب عشان هطربي فطومه
فرح: شوف بوظتلي شعري كيف بعد ما ماما عملتهولي
زين: بتبوظيله شعرها ليه يافطوم
فاطمه: مابوظتش حاجه دي هي اللي شعرها وحش وانا عدلته مش كدا حلو
زين: 😹😹😹حلوين دانتي بهدلتيه خالص
فرح: قوله
زين: خلاص انا اسف يافرح ويلا يافطوم اعتزري من فرح
فاطمه: بس
زين: فاطمه حبيبتي بتسمع الكلام صح
فاطمه: اه عشان شاطره
زين: تمام اعتزريله عشان خاطري
فاطمه: حاضر عشان خاطرك انا اسفه يافرح
فرح: ماشي يلا نروح نكمل لعب
زين: سيبه شوي معاي يافرح
فرح: طيب متاخريش
فاطمه: حاضر
فاطمه: نعم
زين: 😹😹😹طيب شيلي البوظ ده وانا اتكلم
فاطمه: اهو 🙂قول
زين: حبيبتي كانت بتلعب مع ولاد ليه بقا
فاطمه: فين الولاد دول
زين: انا شوفتك بتلعبي مع ادم
فاطمه: بس ده ابن عمتو.
زين: بس ولد واحنا قولنا منلعبش مع ولاد
فاطمه: حاضر مش هلعب مع ولاد
زين: شطورها حبيبتي وعشان بتسمعي الكلام استني دقيقه
فاطمه: ايه اللي في ايدك ده
زين: شوكلاته لحبيبتي فطوم عشان بتسمع الكلام
فاطمه حضنت زين.
فاطمه: زين انا بحبك اوووي اووي
زين: وانا بحبك اووي اوووي
فاطمه: انا هروح اشيل الشوكلاته في الاوضه عشان البت فرح ممكن تاخدها مني ماشي
زين: ماشي روحي
الحاضــــــــر
فاطمه: ياها يازين انت اتغيرت خالص ياتر شكلك عامل كيف دلوقتي
فاطمه : فوقي بقا وانسي زين زين خلاص مش بيحبك وبيحب وحدها غير وفضلت تكلم نفسه لحد ما نامت
فرح بعد ما طلعت من عند فاطمه افتكرت انه نست التلفون تحت نزلت عشان تجيبه بس لقت زين داخل من الباب
فرح: ازيك يازين
زين: الحمدلله
فرح: فاطمه جات
زين: اعمله ايه
فرح: مش حابب تشوفه ولا تسال عليه
زين: لا وياريت متجيبيش سيرته قدامي تمام انا هطلع عشان تعبان وعايز انام
فرح: ماكيد لازم تتعب من الزفت اللي بتشربه والاماكن الزبله اللي الانسه بتوديك فيه
زين: فرح ملكيش دعوه بيه ولا ليكي دعوه بحياتي خالص ياريت
فرح: انا اسفه بس انت اخوي وانا لازم اعرفك الغلط
زين: تعرفيني لو كنت صغير بس انا كبير انا اكبر منك يعني انا اللي اعرفك مش انتي ماشي ولم تتكلمي معايه اتكلمي بحترام
فرح: ياااا يازين دانت اتغيرت اووي صح مكدبتش فاطمه لم قالت زين بتاع زمان خلاص مات دلوقتي زين واحد تاني خالص
زين: ايو زين بتاع زمان خلاص مات وياريت متقوليش اسمه تاني قدامي
فرح: هههه حاضر ياستاذ زين تصبح على خير
زين: وانتي من اهله
زين طلع علي اوضته ولقح نفسه علي السرير
زين: انا لازم مشغلش نفسي بيه خالص هي مش من اول يوم توجع دماغي لا هي خلاص ماتت بالنسبالي خلاص وفضل يكلم نفسه لحد ما نام

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت ابن عمي منذ الصغر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى