روايات

رواية دليدة قلبي الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم رنا أحمد التوني

رواية دليدة قلبي الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم رنا أحمد التوني

رواية دليدة قلبي الجزء الرابع والعشرون

رواية دليدة قلبي البارت الرابع والعشرون

رواية دليدة قلبي
رواية دليدة قلبي

رواية دليدة قلبي الحلقة الرابعة والعشرون

دليده قاعده مراقباهم بغيظ
ادهم قرب منها وقعد جنبها
بعد شويا اشرف وسعد جم وقعدو
تمني: يلا نلعب هاتي ياعلياء الازازه نلعب بيها صراحه
علياء جابت الازازه وبدأ يلعبو لتبت الصراحه لفت تمني الازازه جت ع شروق وعلياء
شروق: علياء مين اكتر حد بتحبيه في القعده
علياء بابتسامة: مريم وساره
لفت تمني تاني جت ع تمني ودليده
تمني بغل: دليدا عمرك حبيبتي
دليدا بتوتر: اااه
تمني: مين
ادهم: متخميش دورك خلص لفي
تمني: هيهه حاضر لفت جت ع ساره وادهم
ادهم: ساره عمرك غفلتي عمتي
ساره بضحك: هاهااااا يااااه كتير
الكل دحك
لفت تاني جت ع أميرا واشرف: اميرا مبسوطه معايا
اميرا بحب: طبعاً حياتي متكملش غير بيك
مريم: اوعي الحب ولع في الدره
الكل دحك
بعد شويا جت الازازه علي شروق ودليدا: دليده بتحبي ادهم
دليده بتوتر : اا ااه مش جوزي
ادهم بصلها بابتسامة
دليده لنفسها: طبعآ فكرتني بقول كدا وخلاص متعرفش اني حبيتك بجد حبيتك اي عشقتك ااااه تعبت اممم مهي طبيعي تسأل السؤال دا مش عايزه تتطمن ع جوزها المستقبلي ❤‍🩹
فضلو يلعبو جت الازازه علي ادهم وتمني : ادهم مين اكتر حد بتحبو هنا
ادهم بصدق : بحب مراتي
دليده بصتلو بأمل وحب راحت بسمت الأمل والحب لما افتكرت انو قال ليها بيحب شروق
كملو لعب بعد فتره طويل
دليده بتعب: مش قادره انا هطلع انام
ادهم : خلاص يلا بينا ياحبيبتي
دليده بابتسامه ساخره: يلا تصبحو علي خير يابنات
الجميع : وانتي من اهل الخير
طلعو
تمني بغل: شايفه نفسها اوي
مريم : لا طبعآ دي طيبه اوي
شروق : ها دي طيبه دا انتي الي طيبه
مريم بغيظ : طب اسكتو تصبحو ع خير هطلع انام
الكل طلع ينام
_______________
دخلت الاوضه وخلعت الحجاب
دليده بستهزاء: غريبه قلت حبيبتي قدام شوشو حبيبت القلب مش تزعل كدا
ادهم بتنهيده: دليده الله يهديكي روحي نامي
دليده بغيظ : هنام تصبح على خير
ادهم :وانتي بألف خير ♥️
نام الجميع وأصبح البيت هادء جدأ لأن الجميع قد نام عدي الساعات والبيت هادي يلا ناخد رحله في القصر لحد ما بطلتنا تصحي البيت عباره عن 3 ادوار الدور الاول فيه اوضت الجد وصاله كبيراااااااااااااا قد بيتنا كدا 😹😹هيا الصاله كبيره اوي والمطبخ وحمام عمومي و اوضت الخدم اوضت السفره مكتب جدو واوضت فتحيه الدور الثاني فيه 7اوض بس كبار اوي اوضت ادهم ودودو اوضت مريم و اوضت صباح و اوضت اشرف ومراتو واوضت صلاح وسماح و اوضت شروق و اوضت محمد وكل اوضه فيها حمام وفي حمام عمومي والثالث سطوح بس كبير ومفروش لي السهرات العئليه
__________________
في الصباح شققت الشمس وبدأ الكل في الصحيان كلو صحي ونزلوا يفطرو معادا دودو وادهم
تمني كانت بايته مع شروق
تمني بغل: هيا السنيورة مش ناويه تنزل ياخاله
فتحيه : ومالو ياحبيبتي براحتهم المهم افطروا انتو وملكوش صالح
فوق عند.دليده صحيت دليده بصت ع الكنبه لقت ادهم لسه نايم سرحت فيه وفي قد اي هيا حبتو (~لا تيأسوا فالأشياء الجميله دائماً تأتي متأخره.💗) ادهم صحي مسح وشو بنوم لص ع دليده لقاها سرحانه قرب منها بحب ؛: الجميل سرحان في ايه
دليده بشهقه : لا مفيش عععع عن ازنك هلبس عشان ننزل
ادهم : اي رأيك نفطر هنا سوا
دليده بأمل: انا وانت نفطر هنا لي
ادهم بتفكير: امممم مش عارف بس حسيت اني عايز اقدي اليوم معاكي و عايز اتكلم معاكي في موضوع مهم
دليده: امممم قول كدا تمام اتكلم
ادهم: مهو

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية دليدة قلبي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى