رواية دموع زهرة الفصل الحادي عشر 11 بقلم حورية مصطفى
رواية دموع زهرة الجزء الحادي عشر
رواية دموع زهرة البارت الحادي عشر
رواية دموع زهرة الحلقة الحادية عشر
سمر دخلت المطبخ عشان تجيب الاكل..
وفجاه سمعت زهره صوت ارتطام في المطبخ يليه وقوع الاطباق..
فذهبت سريعا الي المطبخ واتفاجت بسمر واقعه علي الارض والاكل واقع جنبها..
زهره بصراخ: ماماااا..
زهره قعدت علي الارض وحطت دماغ سمر علي رجلها..
زهره بدموع.. ماما بالله عليكي ردي عليا..
لكن لا يوجد استجابه..
زهره بقت تعيط ومش عارفه تعمل ايه..
زهره بدموع: ليــل.. اه ليــل..
زهره سابت سمر علي الارض وقامت جابت فونها.. ورنت علي ليــل..
ليــل بحب: الو يـــــا زهرتي..
زهره بدموع: ليــل الحقني..
ليــل بخوف: في ايه يـــــا زهره مالك..
زهره بدموع: ماما يـــــا ليــل..
ليل بخوف: زهره اهدي وقوليلي مامتك مالها..
زهره ببكاء هستيري: معرفش كنا بنكلم وبعدين هي دخلت المطبخ تجيب الاكل وفجاه وقعت ومش عارفه اعمل اي الحقني بسرعه..
ليل بخوف: طب اهداي انا جاي حالا..
بعد تلت ساعه ليــل وصل.. ♡
واخد سمر المستشفى.. ♡
في المستشفى.. ♡
ليــل بعصبيه: عايز دكتور هنا بسرعه..
الدكتور بجديه: صوتك يــــا استاذ انت في مستشفى محترمه..
ليل بعصبيه مسك الدكتور بعصبيه وقال: انت عارف انت بتتكلم يـــــا حيو”ان انت..
الدكتور بخوف: مين يعني..
ليــل بغرور: ليــل الشرقاوي..
الدكتور بخوف: انا اسف يـــــا ليل..
ليــل ببرود: عايز دكتور هنا حالا..
الدكتور بابتسامة: اتفضل يـــــا ليل بيه حطها علي الترولي وانا ذات نفسي هكشف عليها..
ليــل باستهزاء: قولت عايز دكتور..
زهره بدموع: خليه يـــــا ليــل يكشف عليها مش وقت عناد دلوقتي..
ليــل بابتسامة: اهدي يـــــا زهرتي ان شاءلله هتكون كويسه..
وفعلا في دكتور تاني جيه عشان يكشف علي سمر..
زهره بخوف: هم اتاخروا جوا كده ليه يـــــا ليل..
ليــل بهدوء: اهدي يـــــا زهرتي الدكتور بيشوف شغله جوا..
بعد ساعه من الانتظار خرج الطبيب..
ليــل بابتسامة: طمني يـــــا دكتور..
الدكتور بجديه: انا شاكك في حاجه يــــا ليل وهتاكد منها لما نتجيه الاشاعه تظهر..
ليــل بجديه: طيب نتجيه التحليل هتظهر امته..
الدكتور بعمليه: بكره الصبح باذن الله.. عن اذنكم..
ليــل بابتسامة: اتفضل..
زهره بدموع: هي هتكون كويسه يــــا ليــل صح..
ليــل بحزن: هتكون كويسه يـــــا قلب ليــل.. انتي اهدي بس..
زهره بدموع: انا عايزه اشوفها يـــــا ليــل..
ليــل بحزن: ممنوع الزياره دلوقتي يــــا زهرتي.. احنا دلوقتي هنروح وبكره الصبح نيجي تكون فاقت..
زهره بدموع: مستحيل اسيب ماما وامشي..
ليــل بجديه: اسمعي الكلام يــــا زهره وجودك هنا مش ليه لازمه غير الممرضات معاها..
زهره بحزن: طيب..
وفعلا ليــل و زهره مشيوا…♥”
في قصر الشرقاوي..💜
زهره كانت دموعها بتنزل من خوفها علي مامتها..
ليــل بحزن: كفايه دموع بقا يـا زهرتي..
زهره بدموع: انا خايفه عليها اوووي يـــــا ليــل.. خايفه لاخسرها..
ليــل بابتسامة حزن: متقوليش كده يـا زهره.. انتي واحده مؤمنه يعني المفروض تقومي تتوضي وتصلي وتدعيلها..
زهره بابتسامة: معاك حق يــــا ليــل..
في صباح يوم جديد..♡
زهره وليل كان قعدين قدام الطبيب المشرف علي حاله سمر..
الدكتور بعمليه: زي ما اتوقعت نتجيه الاشاعه طلعت زي ما انا شاكك يــــا ليل..
ليــل بجديه: ونتجيه الاشاعه ايه دكتور..
الدكتور باسف: للاسف مدام سمر عندها القلب.. والقلب في حاله متاخره..
زهره بصدمه: بس هي مكنتش بتشتكي من حاجه يـــــادكتور..
دكتور بعمليه: مدام سمر كانت بتتعرض للضر”ب المستمر وده اذي القلب بشكل كبير..
زهره بصت في الارض بحزن ودموعها كانت نازله.. لما افتكرت عماد وهو ع طول يضر”ب سمر..
ليــل بحزن:طيب يا دكتور نقدر نعمل اي احنا مستعدين نسفرها بره بس المهم تكون كويسه..
الدكتور باسف: للاسف يــا ليل السفر بره مش هيفيد بحاجه لان حاله القلب متاخره جدا..
زهره بدموع: يعني ايه كلامك ده هاااا مش انت المفروض دكتور عالجها..
الدكتور بصلها بحزن: لو في ايدي حاجه اعملها هعملها يــــا مدام زهره ده واجبي.. بس دلوقتى كل حاجه في ايد ربنا..
ليــل بحزن: تمام يـا دكتور عن اذنك..
الدكتور بجديه: اتفضل..
عند سمر كانت نايمه علي السرير بتعب وارهاق..
سمر بتعب: انا كويسه يــــا زهره قدامك اهو يــــا حبيبتي كفايه دموع.. دموعك بتوجع قلبي..
زهره بدموع: كنت خايفه لـ يحصلك حاجه يا ماما..
سمر بحب: انا كويسه يــــا حبيبتي كفايه دموع بقا..
زهره بابتسامة: حاضر..
ليــل بابتسامة: الف سلامه عليكي يـــــا امي..
سمر بابتسامة: الله يسلمك يـ ابني..
صوت خبط علي الباب يليه دخول الطبيب..
الدكتور بابتسامة: عامله ايه يا مدام سمر..
سمر بابتسامة: الحمد لله بخير يـا بني.. انا عايزه اخرج من هنا يـا ليــل يـا بني..
الدكتور بابتسامة: تقدري تخرجي دلوقتي لو تحبي بس بلاش ارهاق عشان صحتك..
سمر بابتسامة: حاضر..
ليــل خلص اجراءات الخروج..
في قصر الشرقاوي..♥
سمر بابتسامة: شكرا اوووي يـا بني علي اللي عملته معايا..
ليــل بابتسامة: ده واجبي يـا امي.. وعلي ما اظن مفيش حد بيشكر ابنه..
سمر بحب: ربنا يباركلك يـا حبيبي وينورلك طريقك يــــارب..
ليــل بابتسامة: امين يارب.. ارتاحي انتي دلوقتي يا امي..
سمر بابتسامة: حاضر يـا بني..
وفعلا سمر نامت..♥
زهره كانت داخله بالاكل لـ سمر و ليــل شدها..
زهره بغيظ: في ايه يـــــا ليل بتشدني كده ليه..
ليــل بابتسامة: سيبها ترتاح دلوقتي وبعدين تبقا تاكل..
زهره بغيظ: بس هي لازم تاكل عشان علاجها..
ليل بابتسامة: لما تقوم يـا زهرتي.. سيبها ترتاح دلوقتي..
زهره بابتسامة: طيب سيبني.. عشان اروح اغسل المواعين..
ليل بابتسامة: ان شاءلله هجيب خدامه جديده تساعدك في شغل البيت..
زهره بحزن: رجع داده سعاد يـا ليل..
ليــل بهدوء: لا يــــا زهره..
زهره بحزن: عشان خاطري يــــا ليل..
ليــل بحب: خاطرك غالي عندي اوووي يــــا زهرتي.. هرجعها وهجيب واحده تانيه معها..زهره بابتسامة: موافقه..
ليــل بابتسامة: طيب انا هروح الشغل دلوقتي ولما ارجع نبقا نتكلم..
زهره بابتسامة: تمام..
ليــل باس زهره من راسها ومشي..
في شركه الشرقاوي جروب..
ليــل كان قاعد علي مكتبه وعلي قاعد قدامه..
علي بابتسامة: خلاص بعد الشغل هيجي معاك عشان اطمن عليها..
ليــل بهدوء: تماام
وهم بيتكلموا باب المكتب خبط..
ليــل بهدوء: اتفضل..
السكرتيره« مني»: في حد برا عايز حضرتك في موضوع مهم يـــــا ليــل بيه..
ليــل بهدوء: مقالش مين..
مني بجديه: لا يـــــا فندم..
ليــل بهدوء: تمام دخليه..
مني وخرجت ودخل شخص مجهول..
ليــل بابتسامة: اتفضل يــــا دكتور امجد..
أمجد بابتسامة قعد الصراحه يــــا ليــل بيه انا عاوز حضرتك في موضوع مهم..
ليــل بابتسامة: اتفضل انا سامعك..
امجد بابتسامة: انا طالب القرب منك في اختك زهره..
علي بخبث: يـــــا حلاوه دي هتحلو اوووي..
ليــل بعصبيه: نعااااام يـــــا روح امك..
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية دموع زهرة)