روايات

رواية الجميلة والعاجز الفصل الثالث 3 بقلم روما محمد

رواية الجميلة والعاجز الفصل الثالث 3 بقلم روما محمد

رواية الجميلة والعاجز البارت الثالث

رواية الجميلة والعاجز الجزء الثالث

رواية الجميلة والعاجز
رواية الجميلة والعاجز

رواية الجميلة والعاجز الحلقة الثالثة

ادهم بهدوء: لسه زي ما انتي مش اتغيرتي ولا هتتغيري ابدا
تقي بدموع: تقصد اي بكلامك ده
ادهم بسخريه: اقصد انك طفله لسه
تقي بغضب: بسسسسسس متقوليش طفله
ادهم باستفزاز: طفله طفله طفله
تقي بغضب: بارد.. ودخلت اوضتها وقفلت الباب بعصبيه..
ادهم في نفسه: متجوز طفله وبعدين فاق وقال فوق يـــــا ادهم انت مجبور عليها..
بعد مرور ساعه..
ادهم خبط علي باب اوضه تقي وقال انا طلبت اكل تعالي عشان تاكلي..
تقي بغيظ: جايه اهو..
بعد فتره تقي خرجت.. لقت ادهم مجهز الاكل علي السفره..
تقي بصدمه: انت عملت كل ده ازاي لوحدك..
ادهم بعصبيه: قصدك عشان عاجز يعني..
تقي بحزن: مقصدش والله بس انا اتصدمت مش اكتر..
ادهم ببرود: انا عايش لوحدي فكل حاجه بعملها بدون مساعده حد..
تقي بحزن: انا آسفه والله مقصدش
ادهم ببرود: مش فارقه اقعدي كلي..
تقي بدموع: وانت مش هتاكل..
ادهم سبها ومشي من غير ما يرد عليها..
تقي قعدت وجيت عشان تاكل.. معرفتيش تاكل لوحدها..
تقي بحزن.. انتي واحده غبيه ودبش انا مني لله والله بسبي مش هياكل..
تقي خدت الاكل وراحت عند ادهم..
ادهم بعصبيه: اطلعي برا..
تقي ببرود: مش طالعه انا جعانه وعايزه اكل هنا..
ادهم بعصبيه: نعاااام يا روح امك..
تقي بابتسامه بلهاء: هاكل هنا يـــــا ادهم..
وفعلا حطت الاكل وبدات تاكل وادهم بيبصلها بصدمه..
تقي والاكل في بؤها.. مش هتاكل معايا..
ادهم بقرف: بعد اللي انا شوفته ده.. يبقا لا مش هاكل..
تقي بغيظ: انت حر بس مش هيفيض اكل..
ادهم بصدمه: انتي هتاكلي الاكل ده كله..
تقي بغيظ: الله اكبر في عينك.. وانا بقول انا خاسه ليه.. اكيد من عينك..
ادهم بصدمه: هااا..
تقي بابتسامه: انت لسه هتتصدم ومسكت قطعه بيزا واكلتها لـ ادهم..
ادهم بقا ياكل مع تقي وبقا مبسوط ان في حد بيشاركه الاكل..
بعد فتره انتهوا من تناول الطعام..
ادهم ببرود: يلا برا..
تقي بصدمه: هااا..
ادهم ببرود: انتي مسمعتيش..
تقي بابتسامه بلهاء: لا سمعت بس عايزه اتكلم معاك في حاجه..
ادهم بعصبيه: انتي مش بتفهمي قولتلك مش عايز اتزفت اتكلم في حاجه افهمي بقا
تقي بهدوء قالت: انا والله ما كان قصدي اللي انت فهمته يا ادهم وعمري ما افكر فيك بطريقه دي انت مش عاجز وكمان سمعت بابا قبل كده بيقول انك ممكن تعمل العمليه وتبقي كويس فالي مش راضي تعملها
ادهم بغضب: بسسسس اخرسي واطلعي بره مش عايز اسمع منك حاجه وعمليه مش عامل هعملها لمين والكل اتخلي عني بعد الحادثه دي وخسرت شغلي بسبب الحادثه دي
تقي بهدوء: انت ممكن ترجع كل ده تاني انا عارفه ان انا وانت مجبورين علي بعض وانك مش بتحبني بس ممكن نبقي اصحاب الفتره اللي هنقضيها مع بعض..
عند اهل تقي..💜
عاصم بحب: عايزين نروح نزور تقي يـــــا سميحه..
سميحه بحب: معاك حق يـــــا عاصم وهي كمان وحشاني اوووي..
عاصم بحب: فعلا والله باذن الله هنزورها بكره..
سميحه بحب: باذن الله..
في صباح يوم جديد..♡
تقي كانت بتفرج التلفزيون وادهم قاعد في معاها بيشتغل علي اللاب..
تقي للادهم: بقالك ساعتين قاعد بتشتغل مش زهقت..
ادهم ببرود: لا..
تقي بغيظ عبو تقل دمك يـــــا شيخ..
ادهم ببرود: سمعتك علي ع فكره..
وهم قاعدين سمعوا صوت الباب يخبط..
تقي بابتسامه: هقوم افتح..
وقامت فتحت..
تقي بصراخ: عااااا ماما.. بابا..
عاصم بضحك: وحشتيني يـــــا مجنونه..
تقي وانت كمان يــــا بابا..
سميحه: مش هتعقلي ابدا..
تقي نو..
ادهم…

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية الجميلة والعاجز)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى