رواية صغيرتي غيرت حياتي الفصل العاشر 10 بقلم صفاء أحمد
رواية صغيرتي غيرت حياتي الجزء العاشر
رواية صغيرتي غيرت حياتي البارت العاشر
رواية صغيرتي غيرت حياتي الحلقة العاشرة
كارمه بسخ*ريه: مرااتك ازاي يعني
قاسم: زيك زيهاا ف البيت
كارمه: طلقني
قاسم بعصبيه: ونا مش هطلقك ياكارمه انا لازم انتق*م منك
كارمه: ليه انا معملتش حاجه
قاسم: طب وكدا وورها الصوره
كارمه بصدمه: ده كدب دي مش انا
قاسم بغضب : انتي كدابه
كارمه بعياط: انا عمري معمل كداا انت بقيت ان*اني
قاسم: انا اللي دلوقت بقيت ان*اني
كارمه: عشان انا عمري معمل كدا عشان بحبك يغبي ورقت طلاقي توصلي عشان مش عايزه اعيش معاك تاني وخرجه من البيت
قاسم بصدمه: اي هي قالت انها بتحبني صح ياسيلين
سيلين: حرام عليك انت ليه عملت فيها كداا
قاسم: مكنتش اعرف انها بتحبني
سيلين: سيبها تهدا
قاسم: طيب
سيلين مشيت من البيت
وقاسم قعد وبيحاول يفكر انها فاتشوب
عند كارمه
كارمه فضلت تعيط
وصلت ليها رساله صدمتها
عند منه وصقر
منه: صقر
صقر: امم
منه: انا وحشتني كارمه
صقر: مم ونا كمان
منه بغيره: وتوحشك ليه هي
صقر: مش بنت عمي
منه: مم طيب
صقر: خلاص متغيريش كدا
منه: مش بغير
صقر: دا انتي حته وتك*ليني
منه: طيب انا هروح انام
صقر: تصبحي عل حاجه شبهك
منه ابتسمت لي
وراحت تنام
عند كارمه وقاسم
كارمه اتبعتتلها رساله: لو عايزه تعرفي جوزك بيخونك ولا لا روحي عل العنوان دا
كارمه لبست وخرجت تروح عل العنوان
كارمه اتفاجت اني لقت قاسم بيس*كر وحولي ح*ريم كتير
كارمه فضلت تعيط
قاسم: كارمه انتي فهمه غلط
كارمه بزعيق وصوت علي: طلقني انا مش عايزه اعيش مع واحد خ*اين زيكك
قاسم: انا عمري مااخ*ونك
كارمه بس*خريه: امال اي دا انطق
قاسم: انا اسف
كارمه بعياط وزعيق: انا عمري ماهسامحك انا بكر”هك
ومشيت
قاسم جري عليها بس هي ركبت تاكسي ومشيت
قاسم مسك دماغو خاف يضيع حب حياتو
عند كارمه
فضلت تعيط انها كانت بتحبو بس هو ميستاهلش
عند شخص مجهول
شخص مجهول: اهو عملت اللي انتي عايزه يامعلمه
معلمه: لاا ياحلو انا لسه عايزاك تاني
شخص مجهول: ونا رقب*تي س*داده
عند قاسم
خد شاور
ودخل قعد عل السرير وفضل يفكر ف معملتو مع كارمه
ونام
عند كارمه
كارمه فضلت تعيط لحد منامت
اشرقت الشمس
عند بطلنا
قاسم قام بنشاط ولبس بدلتو السوداء ورش برفانو المفضل وراح شركته
قاسم: اي ف شغل
معاذ: ايوه في ناس جايه من بره مصر
قاسم: طيب لما يجو قولي
معاذ: حاضر
قاسم قعد يفكر ف كارمه لحد محد قطع شاروده
قاسم: نعم اي اللي جابك
بوسي: كدا يحبيبي تعملني المعامله دي دا انا حبيبتك
قاسم: كنتي زمان ياكلبه الفلوس انا دلوقت راجل متجوز
بوسي: اموت ف الرجا*له المت*جوزه
قاسم: ابعدي وياريت متجيش هنا تاني
بوسي: كدا يابيبي
قاسم: اطلعي برهه
بوسي: ماشي
ومشت
قاسم: ناس وس*خه
عند كارمه
صحيت لبست وراحت عند صحبتها المقربه
هاجر: مالك بس
كارمه: مخنوقه ياهاجر (وحكتلها الي حصل)
هاجر: طب وهتعملي اي
كارمه: مش عارفه
هاجر: طب تعالي نعمل اكل
كارمه: انا بقولك فيه اي ونتي بتقولي اي
هاجر: اخلصي بس
كارمه: طيب
عند اشخاص تاني
ريم: ياعمه اخلصي ورنا محاضرات
ندا: طب دقيقه اخلص السندوتش منك للاه
ريم: طب اخلصي
ندا كلت: الحمدالله عايزه اي بقي
ريم: نداا احنا ورنا محاضرات
ندا: مش بحب المحاضرات
ريم: نعم ياروح ام”ك اخلصي انا مش بعزمك عل ماك
ندا: طب يلاا
ريم وندا راحو المحاضرات
استوب
ريم عندها 19سنه وصاحبتها ندا من ايام الطفوله وبيحبو بعض واصحاب جدا وتافهينن اويي وبيحبو الضحك
بعد مخرجو من المحاضره
ريم: انا هروح
ندا: لا تعالي ناكل
ريم: ندا انتي مش لسه اكله
ندا ببراءه: اعمل اي جوعت
ريم: يخربيت جوعك
ندا: يلا يازميلي
ريم: يلا ياختي
عند كارمه
كارمه قعده مع هاجر بيكلو لب
كارمه: قاسم بيرن عليا
هاجر: ردي عليه شوفي
كارمه: هرد بس هكلمو ببرود
هاجر: اشطا
كارمه ردت عل قاسم: نعم
قاسم: فينك
كارمه: ونت مالك مش قولتلك تبعتلي ورقه طلاقي
قاسم: كارمه انا مش بهزر اخلصي قولي فينك
كارمه: يابج*حتك ياخي اي بعد اللي عملتو فيا عايز تيجي انا مش هقولك انا فين عشن انا مش بحبك
قاسم: طيب يحلوه الكلمه مش بحبك دي طلعت تاني هيحصل حاجات انا مليش دعوه بيها (وبعدين قال بزعيق) قوليلي انتي فين
كارمه قالتلو العنوان
قاسم:البسي واستنيني
كارمه: طيب
قاسم ركب عربيتو ورحلها
كارمه لبست واستنت قاسم
قاسم جه خد كارمه ومشي
كارمه وقاسم متكلموش وهما ف الطريق
وصلو البيت
قاسم: وصلنا
بيبص عل كارمه لقيها نايمه
قاسم شلها وطلع بيها الفيلا
وهو بيحطها عل السرير قالتلو كلمه عمره منساها
يترا كارمه قالتلو اي
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية صغيرتي غيرت حياتي)