روايات

رواية جرح صبا الجزء الثاني الفصل الثاني 2 بقلم حور طه

رواية جرح صبا الجزء الثاني الفصل الثاني 2 بقلم حور طه

رواية جرح صبا الجزء الثاني الجزء الثاني

رواية جرح صبا الجزء الثاني البارت الثاني

رواية جرح صبا الجزء الثاني الحلقة الثانية

=المعلم بينده عليك يبقى تقوم وتروح له
كاران ينظر له باستخفاف ::قول لمعلمك لو عايز حاجه يجي ويقولها
ضاحي بضحكه سخريه:: الله الله ابن الطحان فاكر نفسه لسه في قصره
كاران بصبر ::وانت فاكر نفسك هتجي تعمل نمره من بتوع السيما
ضاحي ::انت ضايقت درمان وتدخلت في شغله كنت فاكر ان ده هيعدي من غير عقا,ب
كاران وقف وبتحذير ::لما عفا,ريتك دول وخليك بعيد عني الافضل ليك
ضاحي:: ار,قع على رجليك وثبت اخلاصك ليا علشان اسمح لك تعيش
كاران بضحكه ساخره ::روح اعمل الشويتين دول على الشبيحه اللي حواليك & انا لا
واحد من المساجين بتريقه :: الشبح طلعت مراته اللي جايباه هنا
ضاحي ::درمان حاطه في زنز,انه& وحط مراته في سر,يره
كاران بغ,ضب يضر,به بضر,بات متتاليه لحد ما تلموا عليه المسا,جين وفضل يضر,بوا فيه لحد ما غا,ب عن الوعي
💗💗💗💗💗ف شركة درمان💗💗💗💗💗
السكرتيره:: لو سمحت او في مكانك انت رايحه فين
صبا تدخل مكتب دارمان بدون استئذان وتقف قدامه بثقه
السكرتيره بسرعه ::حاولت اوقفها يا فندم بس؟؟
درمان يقاطعها ::تمام اخرجي انت بره
صبا ::انا عايزه اشتغل معاك
درمان ::طيب واللي يجي يطلب شغل يطلبه بالطريقه دي
صبا ::طبعا انا اسفه اني دخلت بدون استئذان
درمان بابتسامه:: بس انت مش محتاجه انك تستاذني عشان تدخلي مكتبي & طبعا انت تقدري تشاوري على اي منصف في الشركه وانا اعينك فيه بس انت دكتوره ما لكيش عندي شغل في الشركه
صبا ::انا مش عايزه اشتغل معاك في الشركه
درمان :: ممكن توضحي كلامك ؟؟ واضح ان في دماغك شغل معين
صبا ::انا عايزه امسك اعمال المستشفى كلها
درمان باعجاب بقوه شخصيتها ::انت عايزه تنضمي لتجارتنا ؟ يا ترى هتكوني قدها
صبا بقوه:: هسيب لك انت تقيم المساله دي ومستنيه تليفونك عشان تبارك لي على المنصب الجديد في المستشفى
درمان اعجابه يزيد بقوتها:: بحب النوع الخ,طير ده من الستات
صبا بثقه ::وهتحبهم اكثر لما تشوف شغلهم
درمان:: تمام هظبط كل حاجه واكلمك
صبا تخرج من مكتبه ولكن يوقفها درمان:: جلسه طلاقك النهارده مش عايزه تتراجع عن الخطوه دي
صبا تلتفت عليه بنظرات حاده:: لو كنت هتراجع عنه ما كنتش اخذته من البدايه & مستنيه تليفونك !!
تنهي كلامها وتخرج من المكتب
درمان:: الشجاعه مش كل حاجه يا صبا ولكن هنشوف اذا كنت اتغيرت فعلا ولا كل ده تمثيل اتمنى انك تكوني مستعديه للامتحان الاول
💗💗💗💗ف فيلا الشهاوي💗💗💗💗💗
مالك ::جدو انت وعدتني ان صبا هتبقى ليا والنهارده هي هتطلق من كاران
كامل ::انا عايزك تنسى صبا نهائي لانها مش ليك
مالك بنرفزه ::يعني ايه مش ليا هي خلاص هتطلق ورجعت تاني لعيلتها وسج,نت كاران يعني مستحيل ترجع له تاني
كامل ::لما كان كاران الطحان حاطط عينه على صبا خدها منك لكن دلوقتي اللي حاطط عينه على صبا درمان يعني لو كان في احتمال 1% ان هتبقى ليك ما,ت مع ظهور درمان
مالك بعصبيه:: وانا مش هسمح لدرمان ان هو ياخد صبا مني وانت هتقف جنبي
كامل:: انا بقول ربنا رزقني بعيله غبيه؟ اساعدك ازاي واحنا كلنا كده رحنا في ايده انت ناسي ان هو اللي خرجني من الس,جن بعد ما حبل المش,نقه كان بيتلف حوالين رقبتي
مالك ::يعني انت هتتخلى عني تاني وهتجوزها لدرمان زي ما جوزتها قبل كده لكاران الطحان
كامل بتحذير:: انا عايزك تاخد بالك من مراتك وابنك فاهمني وتنسى موضوع صبا نهائي
مالك:: انت بتستخدم صبا دلوقتي زي ما طول عمرك كنت بتستخدمها علشان مصلحتك وبس
كامل ::صبا تغيرت كثير ولو كنت استغليتها قبل كده فاللي بتعمله دلوقتي بكامل ارادتها حتى انا متفاجئ بتصرفاتها
مالك ::درمان مش هياخد صبا مني تاني ومادام انت بتقول انك بعيد عن كل اللي بيحصل ؟فخليك بعيد وما تحاولش تمنعني من اي حاجه هعملها
كامل:: استنى يا مالك انا لسه ما خلصتش كلام علشان تمشي اوعى تفكر انك تعمل اي حاجه من ورايا
مالك سابه ومشي وما ردش على كلامه
كامل بنرفزه:: واضح ان كل خيوط اللعبه بتتسرسب من ايدك يا كامل حبل ورا الثاني لازم ترجع تاييدهم تاني قبل ما يبوظوا الدنيا
💗💗💗💗💗ف شركة الطحان💗💗💗💗💗
طاهر بنرفزه ::انت ايه اللي جابك هنا لك عين تيجي وتوريني وشك بعد اللي عملتيه
صبا ترمي ملف على المكتب قدام طاهر:: المحكمه اصدرت قرارها النهارده بطلاقي انا واخوك يعني احنا خلاص انفصلنا وانا مش جاي اكلمك في القديم جايه اتكلم معاك في الجديد
طاهر بسخريه::ايه جايبه لي دعوه فرحك انت ودرمان
صبا ::لا جايبه لك براءه اخوك اللي انت هتت,جنن عليها؟؟
طاهر تركيز ::تقصدي ايه بكلامك ده؟؟ هتغيري شهادتك
صبا تقعد وتشيل نظاراتها ::انا ما شهدت زور على اخوك علشان اغير شهادتي؟؟
طاهر ::انت عارفه كويس قوي ليه كاران ق,تل جدي لان كاران لو ما كانش ق,تله كان هيق,تلك؟ يعني هو حماكي لكن انت عملت ايه رميتيه في بير غويط مش هيعرف يخرج منه
صبا:: تفتكر ارميه في بير واسيبه يتنفس فيه ولا ارميه في ق,بر الشمس حتي مش هتدخلوا عشان يتنفس
طاهر:: انت عايزه تفهميني انك لسه بتحبي كاران وانك اخترتي سج,نه بدل مو,ته
صبا بنظرات حقد:: انا مش هخلي اخوك يمو,ت ويرتاح بالسهوله دي ؟افتكر ان سبق وقلت لك الكلام ده؟؟ اخوك هيعيش عشان يتع,ذب وبس في كل ثانيه وكل دقيقه هيعيشها
طاهر ::لو كنت فاكره اني هسيب لكم اخويا تاكلوه زي الديابه السعرانه تبقى غلطانه يا بنت الشهاوي وما تعرفيش مين طاهر الطحان وممكن يعمل ايه
صبا:: انا عارفه انك مش سهل وانك ذكي علشان كده انا قلت التفاهم معاك هيبقى افضل
طاهر :: ايه المقابل اللي انت عايزاه قصاد براءه اخويا اللي انت جايباها؟؟؟
صبا بابتسامه ::انا قلت عليك ذكي& الملف اللي قدامك ده اعتبر هو براءه اخوك لو اقنعت كاران ان هو يمضي عليه هيخرج من السج,ن فورا
طاهر يبص على الملف:: في ايه الملف ده واللي انت عايزه كاران يمضي عليه؟؟
صبا تقوم عشان تمشي :::لما تفتحه هتعرف هو ايه ما تخليش نظرتي فيك تخيب يا طاهر اقنع اخوك انه يمضي على الملف بدل ما يقضي حياته كلها في السج,ن
طاهر بعد ما صبا خرجت من مكتبه يمسك الملف:: واضح انكم لسه ما فهمتوش ان اللعب مع اولاد الطحان مش هيكون سهل قوي كده زي ما انتم فاكرين؟؟؟؟

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية جرح صبا الجزء الثاني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى