رواية نور العمر الفصل الثاني عشر 12 بقلم حبيبة محمد
رواية نور العمر الجزء الثاني عشر
رواية نور العمر البارت الثاني عشر
رواية نور العمر الحلقة الثانية عشر
فاق من شروده وهي قدامه بصلها بغضب ومسكها من ايدها جامد وقال بفحيح وغضب اعمي رجعتي ليي بعد ما سبتيني ليهه… اتخضت من شكلو وخافت ومكنتش عارفه تقول اي
_لي سبتيني وانا بحبك كنت محتاجلك وانتي بعدتي بكل سهوله ليي اانا بس عاوز افهم انا قصرت معاكي في اي عشان سبتيني وليه ليه سبتيني احبك كل الفتره دي ليهه انا بحبك بعصبيه وصوت شبه عالي خلص كلامو
نور: بخوف ع…عمر اانا نور بقلم حبيبه محمد
عمر: كان بيضغط علي ايدها جامد بتحبي مراد هااا بعصبيه
نور: وربنا مبحبوش ايدي يعمر
عمر: مكنش سامع ليها وكان شايفها رنا وبيعاتبها انها سابتو ونور خايفه منو وايدها وجعتها وعيطت
نور: بدموع انا نور يعمر نور
عمر: بصلها اووي وبدأت تتغير وفعلا بقت نور وبدأ يستوعب انو كان شايفها رنا وكان متعصب عليها بشكل ده
نور:بدموع اايدي ابعد عني
عمر: سابها وكان مصدوم للحظه وبص علي ايدها كانت حمرا من اثار ايدو
نور: بدموع انا نور
عمر: انا اسف ولله اسف ان.. انا كنت مفكرك حد تاني انا اسف والله مقصدش
نور: كانت بتحرك. ايديها براحه عشان وجعاها
عمر: مسك ايديها براحه وكان بيشوفها انا اسف ولله مكنتش فوعيي صدقيني بقلم حبيبه محمد
نور: بصتلو وبعدت ايدو عن ايدها مصدقاك
عمر: زعل وحس انها مش طايقه ايدو تلمسها بس كان بيحاول يصلح غلطو ولو بكلام
عمر: حقك عليا انا ولله مكنت اقصد اعمل فيكي كده صدقيني
نور: بهدوء حصل خير يعمر انا كويسه
عمر: بقلق ايدك بتوجعك حاسه ب اي
نور: شويه وهتكون كويسه بقلم حبيبه محمد
عمر: نور والله العظيم مهما قلت مش هعرف ابرر عن الي عملتو بس انا ولله لو هأذي الدنيا كلها مش هأذيكي
نور: انا فاهمه يعمر
عمر:الحمدلله طيب تعالي احطلك عليها مرهم
نور: لل.. لا انا بعرف ومشيت بسرعه وعمر وقف وكان مخنوق من نفسو وان هي ملهاش ذنب
نور دخلت الاوضه وقفلت وعيطت ومسكت ايدها وللحظه افتكرت حاجه وكانت بتعيط بخوف
بعد مرور وقت كانت نور زي ما هي وعمر في اوضه التمرين بيفكر ومش عارف هو عمل كده ازاي وكان مضايق من نفسه جداً بقلم حبيبه محمد
العامله خبطت وعمر قال ادخل
البنت: استاذ عمر كده البيت خلص اي اوامر
عمر: شكرا وطلع فلوس من جيبه دول علشانك انتي والي معاكي بعيدا عن فلوس الشركه… البنت شكرته جداً واستأذنت هي والي معاها ومشيو وعمر راح لنور وخبط
نور: كانت سرحانه ودموعها علي خدها مسحت دموعها وقامت فتحت وكان باين انها بتعيط
عمر: بحزن انا اسف ينور بس ولله كان غصب عني كنت شايفك حد تاني ولله انا اسف
نور: انا فاهمه يعمر ومش زعلانه منك
عمر: بطمئنان الحمدلله طيب بتعيطي لي
نور: عينها دمعت تاني عمر هو انت لو بقيت كويس او جه حد وطلب ياخدني هتسبني
عمر: بعدم فهم مش فاهم
نور: هتسبني يعمر
عمر: اكيد لا عمري مهسيبك ان شاء الله
نور: حتي لو حصل اي وجبتلك مشاكل وعرفت اي حاجه عني
عمر: لا ينور مش هسيبك وحاجه اي ومشاكل اي مش فاهم
نور: هبقي افهمك انت رجعت بدري لي
عمر: تعبان
نور: الف سلامه انت كويس حاسس ب اي نروح للدكتور
عمر: انا كويس الحمدلله هدخل اغير بس
نور: طيب وعمر دخل ونور خرجت تحضر الاكل
بعد شويه عمر خرج ونور كانت خلصت وبتحط الاكل
قعدو ياكلو وكانت نور بتاكل بس علي خفيف وواضح انها ملهاش نفس
عمر: انتي كويسه لو لسه زعلانه انا اسف ولله بس مكنتش اقصد بقلم حبيبه محمد
نور: هاا انا كويسه وانا فاهمه انك كنت مفكرني حد تاني
عمر: طيب مبتاكليش لي فيكي حاجه
نور: مش عارفه يعمر مخنوقه وخايفه
عمر: بستغراب خايفه؟ ومخنوقه؟ طيب من اي انا جمبك ومعاكي وهسمعك
نور: مش هعرف احكي انا بس مخنوقه اووي وخايفه بس مش هعرف اتكلم واخرج الي جوايا
عمر: طيب تحبي نخرج
نور: لا لا انا كده تمام
عمر: طب تعالي واخد ايدها براحه وخرجو برا للجنينه وقعدها وقعد جمبها وجاب ليها فاكهه ومكسرات وجاب فيلم وشغل اضاءه خفيفه وجاب غطي خفيف وغطاها وقعد جمبها وقالها ارتاحي ومتفكريش وانا جمبك اهو اتفرجي علي الفيلم ومتفكريش في اي حاجه وحشه
نور: بصتلو وفعنيها كلام كتير نفسها تقوله بس حاجه منعاها وميلت دماغها علي كتفو… عمر استغرب انو اول مره يشوفها كده حاسس ان جواها كلام عاوزه تقوله بس متردده وخايفه وهو كل الي قادر يعمله انو يطمنها ويحسسها بالامان وبس
فضلو قاعدين وعمر من وقت للتاني بيأكلها فاكهه او مكسرات وهي بتتفرج وهو كان ماسك التليفون بقلم حبيبه محمد وشكلو بيشوف شغل
نور: كان عمر مادد ايدو بواحده لوزه لبوقها عشان تاكلها ومركز في التليفون.. نور كلتها وكانت مش مركزه في الفيلم هي تفكيرها وعقلها فحاجه تانيه وكانت خايفه وعيطت فصمت… كان بيشوف الشغل الي مبعوتله ومركز حس بحاجه دافيه علي كتافو بص لنور بستغراب لقاها بتعيط في صمت ساب التليفون بسرعه ومسك وشها بحنان ومسح دموعها انتي كويسه
نور: هزت راسها ب اه
عمر: طيب اهدي وكان بيمسح دموعها
نور: حضنتو بدموع متسبنيش يعمر حتي لو هو خدك مني متسبنيش ولو خدني منك متسبنيش ليه
عمر: بستغراب هو مين ده اهدي طيب وطبطب عليها وقلبو كان بيدق بسرعه من قربها منه وحضنها الي اول مره يحس بيه بقلم حبيبه محمد
نور: بدموع وتوتر بب.. بسيم واخدت نفس طويل
عمر: اهدي طيب بسيم مين
نور: بصتلو وعينها مليانه دموع وساكته
عمر: بهدوء عكس ما بداخله اهدي ومين بسيم ده وليه بتعيطي بشكل ده وهياخدك ولا ياخدني لي فهميني
نور: كانت ساكته وبصالو وعنيها مدمعه وحمرا من العياط
عمر: مسح دموعها بحنان عشان تقول ومتخافش احكيلي ينور مين ده مش انتي قلتي هتقوليلي كل حاجه عنك انا معرفهاش وانا جوزك وصحبك وانتي قلتي انك مليش غيري صح يبقي احكيلي عشان اعرف احل الموضوع وافهم بدل ما انا مش فاهم كده
نور: هزت راسها ب لا ممينفعش مينفعش اجيب سيرتو مينفعش
عمر:بعصبيه….😡
يتبع…..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية نور العمر)