روايات

رواية حرم خالد الفصل الثامن 8 بقلم شيماء ناصر

رواية حرم خالد الفصل الثامن 8 بقلم شيماء ناصر

رواية حرم خالد الجزء الثامن

رواية حرم خالد البارت الثامن

رواية حرم خالد
رواية حرم خالد

رواية حرم خالد الحلقة الثامنة

الي هيفوز هيكسب البنت دي… قال الكلام ده ايمن وهو بيبص ليها بي شهو*ه علي جس*مها… بينما هي بتحاول تفلت اديها منه
=الله يخليك سبني امشي
ايمن بخبث: شش ده انت نهارك ابيض ياوحش… بنت عذراء مين الي حابب يلعب عشان يكسبها ياشباب….
شهد بخوف بصت لي سماح
(فلاش باك)
شهد سمعت ابوها وهو بيتكلم في التليفون..
معتز: اتصرف يامعاذ انا محتاج الفلوس دى ضروري قدامي بس شهرين لو مدفعتش هتحبس
شهد بصدمة: هيتحبس؟؟!!.. بابا هيتحبس…
خدت بعضها وخرجت من البيت وراحت المستشفى عند غرام
=انا جاهزة اني اشتغل
-تمام اتفضلي روحي الرسبشن ولو في حاجه مش فاهماها البنت هتشرحلك…
=تمام
جنة: انتي البنت الجديدة صح
شهد: اها
جنة: اوك انا اسمي جنة وانتي
-اسمي شهد
جنة: مالك خايفة لي
شهد: اصل دي اول مره اشتغل فيها
جنة: انا كنت زيك كده برضو بس اتعودت
سماح: اتصلي بالدكتور وقوليلة ان اوضة العمليات جاهزة
جنة: حاضر
سماح بصت لي شهد من فوق لتحت… انتي شهد البنت الجديدة
شهد: ايوه
سماح:اممم مش بطالة
شهد بعدم فهم: اي!
جنة: انا كلمت الدكتور وهو جاي
سماح: المدير كان عايزاك في موضوع
جنة باستغراب: عاوزني انا غريبة يعني ما انا قابلتة الصبح
سماح: معرفش بق ياجنة روحي وشوفية
جنة: طيب…
سماح انتهزت الفرصة عشان تتكلم مع شهد..
=انتي انسة
شهد: اها
سماح: بتصرفي علي اهلك صح
شهد:انا بس بساعد بابا
سماح: الشغل هنا ملهوش فايدة انا بشتغل شويه هنا وعندي شغل تاني باخد منة فلوس قد كده
شهد باستفسار: شغل اي دة
سماح: شكلك كده وقعة في مشكله ومحتاجة فلوس صح
شهد: اها
سماح بمكر: بس كده تعالي معايا بعد ما تخلصي الشغل هنا واوديكي المكان التاني هتحبية قوي والمدير حد طيب جدا
شهد بشوية طمئنينة لي كلامها: طيب وجنة مش هتيجي…
سماح: لا هي بتحب الشغل فى المستشفى مع ان فلوسها مش قد كده
شهد: طب احنا هنتاخر صح والشغل ده عبارة عن اي
سماح:لا مش هتتاخري.. ولما نروح هناك هتعرفي الشغل عبارة عن اي وهتشكريني…
(باك)
شهد بترجي لي سماح: انا عملتلك اي عشان تعملي فيا كده خلية يسبني امشي
ايمن: يلا ياشباب الرهان عليها والي هيكسب هياخدها ليلة
شهد بعياط: سبني امشي والنبي
صوفي: بنت جديده صح
سوزي: امم شكلها كده يلا خلينا احنا نروح على شغلنا
شهد: والنبي سبني امشي
مجموعه من الشباب اجتمعوا علي طربيزه وبداو يلعبوا
ايمن: حظك ياوحش هتكون في بيت واحد منهم
شهد تفت في وشة: انت واحد وس*خ
ايمن شدها من شعرها: مفكره نفسك مين ياروح امك *** وبعدين ده انتي هتاخدي فلوس زيك زي البنات
شهد: مش عاوزة حاجة سبني امشي… انت متعرفش انا بنت مين واعمل فيك اي
ايمن بسخرية: الي زيك قالت نفس الكلام ده وبصي دلوقتي قاعدة في حضن الزبون متعمليش نفسك شريفه بق
شهد بقوة ضربتة ما بين رجلة وطلعت تجري…. وهي بتجري خبطت في حد
شهد رفعت عنيها عشان تشوف هي خبطت في مين… ظهر علي وشها ملامح الفرحه لما شافتة تاني
شهد: ده انت ابوس ايدك خرجني من هنا
خالد بأستغراب: بتعملي اي هنا
شهد: بعدين هقولك خرجني من هنا والنبي
ايمن قام وقف بالعافية… وشاور لي بودي جارد يجبها… لسه هيمسكها من اديها خالد ضربة
ايمن: البنت تخصني ياباشا
خالد: مفيش منه الكلام ده دي تبعي
ايمن: انا رهنت عليها والي هيكسب هياخدها ليلة عنده
خالد طلع شيك من جيبة ورماه في وشه… اظن ان الشيك ده ينسيك اسمك صح
ايمن وطي جاب الشيك واتجنن لما شاف الرقم
=بس مش كتير عليها مبلغ زي ده
خالد مهتمش لي كلامة وشدها وراه وخرجوا بره المكان..
خالد: انتي متخلفة عارفة المكان ده بتاع اي
شهد: مكنتش اعرف والله علي العموم شكرا انك انقذتني للمرة التانية باي
وكامت هتمشي خالد مسك اديها…
=دخول الحمام مش زي خروجه
شهد بأستغراب: يعني اي
خالد بخبث: يعني ده كان مهرك ياعروسة ودخلتك انهارده
شهد: انت اتجننت مهر اي وكلام فاضي انا بنت ناس مش واحده من الشارع
خالد: انا جايبك من نادي ياحلوة فمتعمليش فيها شريفه عليا
شهد ضربتة بالقلم: شريفه وغصب عنك وعن اهلك
خالد مسكها من رقبتها واكمل بغضب: مااتخلقش الي يمد ايدة عليا يابت****
شهد بعياط:سبني امشي الله يخليك اهلي اكيد بيدور عليا
خالد بنظرات كلها شهو*ه علي جسم*ها: وكمان ليكي اهل وطبعا السيناريو بتاع اي واحد رخي*صة بتشتغل عشان تصرف علي اهلها
شهد: سبني امشي والا هبلغ البوليس عنك
خالد: بلغي حافظة الرقم ولا اقولهولك
شهد بارتباك: طب سبني امشي
خالد مردش عليها وخدها معاه في العرببة ومشيوا..
شهد كانت خايفة وبتعيط اكتر..
خالد بخنقة: اخرسي يابت مش ناقصك
شهد: كنت فاكره انك حد كويس
خالد بص ليها من فوق لتحت: اها…
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
نهلة: انا اتصلت علي المستشفى واكدو انها خرجت من بدري… اطلب البوليس
معتز اتصل علي البوليس
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
=شهاب كان مستني رجوع ابنه… فين يوسف يالا انت دفعت الكفالة صح
=يوسف بية تعيش انت
شهاب من صدمتة الكاس وقع من ايده…
اي الي بتقولة ده
=هو اتصاب بي رصا*صه لما اتقبض علية انا عرفت ده في القسم وهو موجود في المشرحة دلوقتي انا شوفتة بعيني
شهاب اتجنن وكسر كل حاجه حولية…. بصوت جحيمي بث الرعب فية… مين الي قتلة
=اااا ييبق خالد باشا… قال كلامة ده بخوف ومشي بسرعه من قدامة…
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
زين كان سهران في مكتبة لحد وقت متاخر سمع صوت عربية بتركن قدام القصر عرف ان ده خالد….
=انزلي
شهد بعناد: لا
خالد نزل وشدها من دراعها علي جوة
شهد: حد يلحقنييي
زين راح نحيتهم: في اي يالا ومين دي
خالد: ملكش فيه
شهد بصت لية بترجي ودموعها مغرقة وشها: وحيات حبيبك النبي خلية يسبني امشي
زين: انت جايب البنت دي علي البيت لي يالا
خالد ببرود: مراتي وانا حر فيها اجبها واوديها ليك فيه
زين وشهد بصدمة: اي؟!
شهد بصت لي خالد بعدم فهم:مراتك ازاي وانت مش متجوزني
زين: ده بجد
خالد مهتمش لي كلام حد منهم وشدها علي جناحة.. وهي بتعافر علشان تفلت منة خالد دخلها جناحة ورامها علي الارض
شهد بترجع لي وراء لحد ما بقت في زاوية الاوضة وضمت نفسها واكملت..
علي جثتي لو حولت تقرب مني
خالد قعد علي السرير قدامها وشاور لها تيجي جنبة..
شهد بخوف اكبر:لا
خالد فك زراير القميص وقلعه… تعالي بدل ما اجيبك
شهد بصت نحية البلكونة وهي مفتوحة… قامت تجري عليها بسرعه وكانت هتنط منها….
شدها بسرعه من وسطها…
=طب اصبري اخلص وبعدين مو*تي نفسك
ورمها علي السرير شهد رجعت وراء وضمت نفسها..
شهد: الله يخليك اعتبرني اختك اكيد مش هترضي حد يعمل فيها كده
خالد وهو بيشدها من رجليها لحد ما بقت تحتة: معنديش اخت بتروح النادي وسط الشباب
شهد: والله مكنت اعرف ان ده نادي وحياة اغلي حاجه عندك سبني في حالي انا بنت ناس ومتربية متعملش فيا كده ابوس ايدك
خالد مسك اديها الاتنين بايد واحد…
بق بيمشي ايده علي شعراها =واي كمان يا شريفه يالي خارجة من النادي
شهد: ده جريمة والقانون هيعقبك عليها وانا مش هسيبك
خالد بجراءه بق بيمشي ايده علي جسمها…
شهد بصت لية بخوف ودموعها نازلة: لا لا ابعد عني…
خالد اسكتها بي قبلة عنيفة علي شفايف*ها وشهد بقت بتقاوم وبتحاول تزوقه لحد ما ضربتة ما بين رجلة… وطلعت تجري علي الحمام وقفلت عليها الباب من جوة
خالد: يابت ال***** وحيات امك لاربيكي
شهد عدلت هدومها وبقعدت في الارض ضمة نفسها وبتعيط وبقت بتمسح شفايف*ها بهسترية لحد ما عورت بوقها…

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حرم خالد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى