رواية العقاب الفصل الثامن 8 بقلم الكاتبة المجهولة
رواية العقاب الجزء الثامن
رواية العقاب البارت الثامن
رواية العقاب الحلقة الثامنة
مازن لما دخل اتصدم من الي شافو اودامو اف جني أعده علي السرير ولبسه فستان سهره قصيره وشكلو يجنن وحوليه شموع و جو رومنسي دخل مازن وهوا مصدوم وجني قربت منو وحطت أيدها حولين رقبتو
جني: وحشتني
مازن:جني انتي بتعملي ايه
جني:مازن انا جهزه ونزلت وها في الأرض
مازن:جني انتي متئكيده
جني هزت راسها بي اه ومازن شالها وحطها علي السرير و بقا فوقيها
مازن:جني انا م هغصبك علي حاجه لو م مستعده انا هيتناكي
جني:انا جاهزه يا مازن وحضنتو جامد وووو
نروح لي دياب
دياب كان رائد نوص رئده و بيبوص لي امل وهيا نايمه
امل صحيت
امل:صباح الخير
دياب:صباح الخير دي مش بيتتقال كيده وميل با**سها بيتتقال كيده
امل اتكسفت وجريت من جنبه ودخلت الحمام عشان تاخد شوار ودياب دخل الحمام التاني
بعد ويه دياب خرج من الحمام لقا ريحة اكل جيه من المطبخ راح المطبخ وحضن امل من ضهرها
دياب:بتعملي ايه
امل :بعمل الفطار عشان نفطر سوا
دياب :بس انا مش جعان ده انا جعان حاجه تاني وغمزلها
امل بي كسوف: طب ابعد بقا
دياب دحك عليها وبعد عنها وبدئ يساعدها في الفطار
عند مازن
مازن صحي من النوم ولقه جني بتبصولو بي حب
مازن:ايه الصباح العسل ده
جني اتكسفت ولسه هتجري لقت مازن شدها وبقا فوقيها
مازن:رايحه فين يا موزه
جني:مازن ابعد عني متتجننش
مازن:ومين قلك أصلن انو انا عاقل
جني:انت عاقل وسيد العقليين بس ابعد
مازن اور علي شفا**يفو
وجني:لا طبعا ايه ده
مازن :براحتك خلينا كيده
جني:خلاص
وجني قربت منو وبستو برقه مازن قابلها بي بوسه عنيفه ايلا حد ما بعِد بعد شويه
جني:انت قليل الادب علي فكره
مازن:عارف علي فكره
واخيرا سابعا تمشي راحت خدت وار و طلعت راحت لي المطبخ عشان تعمل فطار
مازن:ايه رئك نروح نرخم علي دياب و امل
جني:حرام عليك يا مفتري دول لسه متجوزين
مازن :لا والله لنروح يلا
لبسو و راحة عند دياب وامل
عند دياب لقه الجرز تبع القه بيرن فتح لقا مازن و جني في وشو
دياب اتصدم من الي شافو
مازن:جني خوشي انتي الاول لحسن تكون امل مش لبسه
جني:من عيني
ودخلت بالفعل ودياب مسك مازن من قفاه
دياب :انت ايه الي جابك يلا
مازن:ابعد بس كيده و بعدين انا جي أفطر معاكوم
دياب:ليه يا خويه معندكومش اكل في البيت
مازن :ابعد بس كيده يابت يا حني الدخول
جني من جوا اه يا حبيبي ادخول
ودخل مازن وسلم علي امل وجني خدتها و إعادة علي جنب
جني::بت يا امل عملت الي اولتلك عليه
امل :حصل و انتي
جني:اه يخطئ
امل :طب كويس انتي بقا عمله ايه
جني :انا الحمدلله وانتي
امل : الحمدلله
عند مازن و دياب
مازن :رفعت راسنا ولا لا
دياب :اه يخويه الرك عليك
مازن :عيب عليك يا صحبي
دياب :جدع يلا
مازن:ايه رئيك نروح نسهر انهرضا سوا و نهود الغلبنين دول
دياب :اشطا يلا
وراحوا قالولهوم وفعلن خرجو و اتفسحو وعملوا شوبنج و دخلو سينما واتغدو في مطعم وبعد كيده كول واحد رواح علي بيتو
جني:ياه ده كان يوم كبير اوي
مازن:اهم حاجه انك اتبصتي
جني:انا كونت طيره من الفرحه
مازن:يارب اعيش ديمن و اسعدك وخدها في حضنو ونام
عند سعاد و نجلاء
نجلاء :تصدقي العيال وحشوني
سعاد:والله وانا و البت جني دي وحشاني اوي
نجلاء :تعالي نعزمهوم بكره علي الغداء
سعاد :والله فكره ماشي
نجلاء :هبقا اكلمو بقره عشان زمانو نائيم
تاني يوم صحو ابطالنا وعملوا ريتينهوم اليومي وراحوا الشركه في الشركه مازن كان اعد علي المكتب ودخلت جني مازن:انهرضا في اكتماع الساعه 11
مازن:تمام هروح اجيب حاجه وهاجي تاني
جني:ماشي يا حبيبي
مازن:اتلمي يا جني احنا في المكتب
جني:هوا انا عملت ايه
مازن سابها و مشي عشان ميتهوارش وهوا ماشي علي الطريق حصل ووووو
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية العقاب)