روايات

رواية عذاب الحب الفصل السابع 7 بقلم دنيا محمد

رواية عذاب الحب الفصل السابع 7 بقلم دنيا محمد

رواية عذاب الحب الجزء السابع

رواية عذاب الحب البارت السابع

رواية عذاب الحب الحلقة السابعة

فهد وصل الشركة ودخل المخزن
لقي حسن واقف قدام اربعة ضخام
فهد بغضب: هما دول الي حاولو يعملو كده
حسن.. ايوة ولولا اني انا والامن شافوهم كان زمان الشركة مولعة دلوقت
فهد بصلهم بغضب وقرب ومسك واحد منهم
فهد بجبروت: قولي بقا انت تبع مين بدل ما اوريك العذاب الوان ونت مجربتنيش بس هتجربني لو منطقتش
الراجل ببرود.. مدمش هتكلم ولو عايز تهرف بقا وهتموت فكر بقا يكون مين
فهد بابتسامة خبيثة: طيب الظاهر انك. مش بتيجي بذوق وهتتعبنا وفجأة فهد نده بصوت عالي يا سعدد
الحارس جه ل فهد
فهد بخبث: خد بقا البشمهندس ده وعايزك تروقه او اقولك سييبه هنا وعذبه قدامي
سعد بأمر.. امرك ي باشا
الراجل كان خايف بس مبينش
فهد مسك التاني.. انت بقا هيتعمل فيك زي صاحبك كده لو مقولتليش مين الي باعتك
.
الراجل بخوف.. و ولو مقولتش
فهد ضحك. وضر’بو بوكس في وشو
فهد.. هيحصل كده
الراجل بخوف.. يباشا احنا والله جايين هنا من أمر من سعيد العمراني
فهد كان عارف انو هو بس حب يتأكد وبص ل حسن بنظرة ان هي دي الحوار الي كان بيلمح فهد عليه
حسن بتساؤول.. وبعتك تحرق الشركة لي
الراجل بخوف.. عشان فهد بيه وسعيد بيه اعداء وكان عايز ينتقم منو بسبب إن فهد بيه معلي عليه ف السوق وعشان كده سعيد بيه مبيحبش حد يبقي عالي عليه..
فهد وحسن بصوا لبعض وغمزو
فهد وهو بيحك مناخيرة قال ل سعد يوقف تعذيب ف الراجل الاولاني
فهد بجبروت.. اسمعوني انتم الاربعة كويس جدا
الرجالة بخوف.. امرك ي بيه
فهد.. انتو هتوهموا سعيد انكم رجالتو وانكم معاه بس انتو اي معلومات هتعرفوها واي حركة عايز يعملها هتبلغوني بيها قبل متحصل ولو حد عمل حركة فيكم كده ولا كده هيبقي مصيره القت’ل واوعوا تفتكره اني مش هعرف اجيبكم لا انا هجيبكم لو ف بطن امكم
الرجالة هزو راسهم بخوف
فهد فكهم وقومهم وقالهم: هتقولو بقا للبيه بتاعكم ان انتو كنتو هتتقفشوا ويدوب لسه بتولعوا الامن شافكم والنار مسكت ف حته بسيطة من الشركة
الرجالة: تمام يباشا
فهد مشاهم واخد حسن وطلعوا علي مكتب الشركة
حسن.. انا بقا دماغي عملت ايرور ومش عارف هنتصرف ازاي
فهد بخبث.. كل الي هنعملو هنوهموا ان الرجالة دي معاه لاكن اصلا انا مسكتهم بقرشين قبل ما يمشوا قولت ل سعد يطلع مبلغ ويديه لكذا واحد ويبقي كده الرجالة دي بتاعتي انا وبتوصلي انا المعلومات
حسن.. اه انا مش فاهم ي اخي الناس مستكترة عليك الشركات لي
فهد بتعب.. بقولك اي قفل ع الحوار وبكره مستني المعلومات الي هتجيلي عشان نعرف نفكر كويس
حسن.. تمام يلا بقا نروح
فهد بخبث.. لا يخويا روح روح استاذة نور بتاعتك
حسن بضحك.. دانت فقر وربنا هتلاقيها مشيت اصلا
فهد.. لالا لسه بتلم حاجتها يلا بقا هوينا عشان هنزل
حسن نزل وشاف نور بتلم حاجاتها
حسن بذوق: ممكن اوصلك في طريقي
نور باحترام.. مش حابة اتعب حضرتك وكمان هوقف تاكسي عادي
حسن.. لا اتفضلي بس عادي مفيش تعب
نور مشيت قدامو وركب العربية وهي جانبه
فهد روح البيت ومعشوقته الصغيرة جريت عليه حضنتو بحب
حور: حمدلا ع سلامتك ي فهودي
فهد بعشق.. الله يسلمك ي قلبي اتعشيتي
حور بحب.. مش بعرف اتعشي من غيرك
فهد بخبث.. ولا مبتعرفيش تتعشي غير ونتي قاعدة علي رجلي
حور اتكسفت ودفنت وشها في صدره.: لا مش قصدي بس انا بحب اتعشي معاك
فهد بضحك.. طب متتكسفيش مني بس وتعالي استنيني اغير هدومي واخد دش وهنتعشي
حور بحب.. ماشي
طلع فهد دخل ياخد دش وطلع لافف فوطة حوالين وسطه حور دخلت وبتقول: يلا ي فهودي الاكل ج
حور بخجل.. اي روح البس مينفعش تفضل كده هتبرد
فهد ضحك. وشدها من وسطها وقال: بذمتك لسه بتتكسفي مني دحنا قطعنا حاجز الكسوف حتي
حور بخجل.. طب طب روح البس ونا هستناك تحت
فهد بحب.. استنيني هتا ونا هدخل ف اوضة اللبس البس
حور هزت راسها وفهد باسها من شفا’يفها وراح يلبس
حور كانت حابة جدا قرب فهد ليها هي بقت مش بتحبه بقت تعشقه اكتر واكتر
فهد خلص لبس. ومسك ايد حور ونزلو يتعشوا وطبعا فهد مقعد حور ع رجله وعمال يغازل فيها
عند حسن ونور
حسن بحب.. بتحبي اغنية اي
نور بضحك.. لي ياعني
حسن.. عشان اشغلها قولي يمكن تطلع بحبها انا كمان
نور بضحك.. طيب انا بحب اغنية عمري ابتدي بتاعت تامر حسني
حسن بحب.. ونا كمان بسمعها وبحبها جدا
وشغل حسن الاغنية وفضل يدندن مع الاغنية
وصل حسن لبيت نور وفتح ليها الباب ونزل وشكرته
س
حسن بتوتر: بقولك
نور وقفت.. نعم
حسن.. كنت بس عايز رقم تلفونك عشان لو فيه شغل حبيت اقولك تعمليه
نور بتفهم.. اه تمام رقمي ********
حسن.. تمام مع السلامة
نور سلمت عليه وطلعت بيها
والدها بحب.. عاملة اي يابنتي
نور بحب.. وحشتني ي بابا انا بخير ونت
والدها.. كويس ي حبيبتي ونتي كمان وحشتيني
عند فهد
حور بحب.. بالهنا والشفا
فهد.. عليكي ي حوري
حور باسته من خده
وفهد باسها بحب واتعمق
حور بخجل.. ابعد عشان الخدامين
فهد.. مبيهمنيش حد شالها وطلع اوضتهم
ونسيبهم بقا يجدعان
تاني يوم

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عذاب الحب)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى