روايات

رواية زوج تأجير الفصل الحادي عشر 11 بقلم شهد أحمد

رواية زوج تأجير الفصل الحادي عشر 11 بقلم شهد أحمد

رواية زوج تأجير الجزء الحادي عشر

رواية زوج تأجير البارت الحادي عشر

رواية زوج تأجير الحلقة الحادية عشر

زوج تأجير
عاصم. كان شايل مروان علشان خديجه مشغوله مع مارتين وفجاه خديجه كانت رايحه عند عاصم وحصل أن خديجه خبطت في شخص واول ما بصت لقت تامر ابو مروان الحقيقي وخديجه اتصدمت 😳 ولسه هتمشي وهيا متوتره لقت اللي بيمسك اديها
خديجه. بتوتر سبني انت عايز مني ايه ي عاصم ي عاصم
تامر. مين عاصم ده اي جو جديد ولا اي ي حلوه بقولك أي مش وحشتك مش حابه نرجع الذكريات
خديجه. بس ي حيوان ولسه هتض،ربه بالقلم علي وشه بس تامر مسك اديها وقال تؤتؤ كده ازعل منك وانا زعلي وحش وانتي عارفه خليكي حلوه كده علشان ابقا حلو معاكي واعجبك
وفجاه عاصم شاف خديجه وهيا واقفه مع واحد و متوتره
و بتحاول أنها تسحب اديها منه ف راح عندها واول ما خديجه شافته اطمنت وقالت عاصم
عاصم. انت ماسك اديها كده لي مين ده ي خديجه
تامر. وانت مالك ي جدع انت كنت مين انت
خديجه. سابته وشدت اديها منه وراحت عند عاصم وقالت احب اعرفك عاصم جوزي
تامر. هههه جوزك ؟ طيب ازاي هو مش عارف ان انتي ههه ولا ضحكتي عليه
خديجه. اخرس ي حيوان يلا ي عاصم نمشي ولسه هتاخد عاصم ويمشوا بس تامر اعترض طريقهم وقال مراتك المصونه انا اغتص،،،،بتها
عاصم. اول ما سمع كده راح ضرب تامر بالبوكس وقبل ما تامر يكمل كلامه والصوت بينهم يعلا والناس تعرف وخديجه تتفضح راح شد تامر وهو حاطط أيده علي بوقه ومكتفه ودخله البيت و خديجه راحت وراهم لقت الاثنين مسكين بعض والاثنين عملين يضربوا بعض وعاصم بيقول اخرس يلا سيره مراتي متجيش علي لسانك ي حيوان مراتي اشرف منك ومن عشره زيك
خديجه. لقت الاثنين بيضربوا بعض راحت عند قاسي وهيا بتعيط وبتقول الحق ي قاسي الحق تعال معايا بسرعه
قاسي. طيب اهدي وقوليلي حصل اي
خديجه. بدموع تامر ابو مروان هنا وشافني ومسكني من أيدي ولما عاصم شاف كده جاه علشان يلحقني وكنت هاخده ونمشي بس هو اعترض طريقنا وقال ل عاصم مراتك المصونه انا اغتص،،،بتها وعاصم ضربه بالبوكس واخده البيت وعمالين يضربوا في بعض و عاصم اخده علشان الناس وكده
قاسي. اول ما سمع كده جري بسرعه علي البيت وخديجه وراه وراح لقي أن تامر وعاصم عمالين يضربوا في بعض راح قاسي مسك تامر وضربه وقال ل عاصم مش وقته ي عاصم علشان الناس وعلشان مش نتفضح هات حبل نربطه ونحط بلاستر علي فمه ولما الناس تمشي والفرح يخلص نشوف شغلنا معاه
عاصم. ماشي ي قاسي وراح جاب حبل وربطوه تامر وحطو بلاستر علي فمه وعاصم قال ل قاسي روح انت ي قاسي علشان محدش يلاحظ غيابك وسيبه انا قاعد معاه ومش هتحرك متخفش وانت حاول تنهي الليله دي في اسرع وقت وخلي طنط جميله تاخد بالها من مروان يلا روح
قاسي. بس ي عاصم هسيبك لوحدك
عاصم. متقلقش روح انت وانا هنا مكانك
قاسي. طيب وخرج وبلغ محمد وجميله باللي حصل وهما خافوا و اتروتروا ليحصل حاجه ويتفضحوا قدام الناس وعدا نصف ساعه وهما علي أعصابهم و قاسي قال خلاص خلصنا الليله وقال ل بتاع الديجي أنه ينهي علي كده وخلاص الليله خلصت وكل واحد كان بيروح علي بيته ومارتين كانت مستغربه وقالت ل قاسي في اي
قاسي. قالها بعدين هتفهمي
مارتين. طيب ي قاسي ودخلت البيت وفي ناس قرايب محمد دخلت البيت علشان يوصلوا مارتين وكده
ولما عاصم حس أنه في حد داخل راح اخد تامر وشده علي اقرب اوضه هو وخديجه وخديجه كانت دموعها نازله
عاصم. قرب منها وقال متخفيش انا معاكي ومش هيحصل حاجه وانهارده القصه دي هتنتهي
تامر. اممم وعمال يتحرك امممم
عاصم. راح عنده وشد شعره وقال اخرس يلا وحط أيده علي فمه علي البلاستر علشان مفيش حد يسمع حاجه واستنا لحد ما الكل مشي ودخل عليه قاسي ومحمد
عاصم. قال ل قاسي الناس مشيت ي قاسي
قاسي. ايوه ي عاصم خلينا بقا نشوف شغلنا معاه

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية زوج تأجير)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى