رواية لم يكن لي من البدايه الفصل الأول 1 بقلم زهرة اللوتس الجزار
رواية لم يكن لي من البدايه الجزء الأول
رواية لم يكن لي من البدايه البارت الأول
رواية لم يكن لي من البدايه الحلقة الأولى
نبدا بسم الله الرحمن الرحيم
❤❤❤❤❤❤❤
… هاي
البنت… انت لسا فاكر
الشاب ببتسمه… هو انا اقدر انساكي يعني
البنت بغيظ… لا ولله ليه التاخير دا كلو ياسي عدي
عدي… كنت بفطر ولله ماما مخلتنيش اخرج من غير فطار
البنت بسخريه… مانت ابن امك ولوت بوظها بضيق
عدي خبطها بكتفو في كتفها… خلاص بقا متقلبهاش نكد
ويستي انا اسف اول واخر مره ازعلك تاني
االبنت… بغيظ… لا برضة دي مش اول مره
جات عليه وحده واتكلمت بغيظ وهيا بتحط الشاي قدامهم
… في يابت ما الواد بيعتزر منك انا لو منك اسبها تنف*لق نصين
عدي ببتسمه… بعد الشر عل شموسه وقرصها من خدها
شمس بغيظ… ايه يا ماما دايما وقفه معاه هو انا مش بنتك ولا ايه
الست.بضحك.. لا لقينك عل باب الجامع
شمس… ماما انا ال بنتك مش هو
الست… بنتي بس هو ابني برضو
ههههههه
عدي… كفك 🤚ياعمتو ههههه وانتي احلا ام اصلا
شمس… ولله عاوز تاخد امي مني وشدتت شعره عدي بوجع… ااااااااه يابت شعري سبيه وكان بيفلت ايديها من شعره
وفك نفسو من ايديها وكتفها وبقت ظهرها لصدره يعني خضنها وهيا كانت بتفرك عشان تفك نفسها وهو كتف ايديها الاتنين وهيا برضو مش عتقاه ضر*ب وع…ض وبظوافرها بنخربش في ايدوا
عدي بضحك…. مش عارف طالعها شرسه لمين كدا انتي بتهب*طي انا شغلي طول السنه مشيت بيتعبني قد ما بقعد مع البت دي ساعه واحده
شمس بغيظ… ابعد ايدك دي ياض عني
شمس فلت ايد واحده ومسكت عدي تاني من شعره
عدي بوجع… وضحك… فلت منها وقام وقف وهيا برضو كانت بتطلع غي*ظها كلو فيه
شمس وهيا بتضر*بوا وهو بيجري منها عشان متمسكش شعره
… عاوز تاخد امي مني دا هو*لع فيك
عدي بستفزاز… اااه هاخدها منك اي رايك بقا وبعدين كتفها تاني وهيا كانت بتضر*بوا وتخر*بش فيه
امها…. ولله عيال امتي هتكبروا
عدي وشمس… عمرنا ماهنكبر ههههههههه
امها… بضحك… مابكره يتجوز وانتي تجوزي وجوزك او مراتو ميخلكمش تهزروا كدا
عدي بضحك… هو حاضن شمس من ظهرها ومكتفها… خلاص يبقي مش هتجوز ادام هتبعدني عنها
شمس بصتلو… يعني هتقعد لينا يعني من غير جواز
عدي ببتسمه… اااه ادام هتعدني عنك
يبقي مش عاوزها
امها… دا كلام بس بس وقتها هتقول ليها سمعن وطاعه ههههه
شمس.. بضحك… شكلو كدا هههههههه هو بق بس
عدي… انا بق بس بكرا تشوفي
ومابقاش اسمي عدي وقعدوا يضر*بوا في بعض تاني
فاقت من ذكريتها عل ايد امها ال انحطت عل كتفها
امها… مش كفايه حز*ن بقا هو مايستا*هلكي*ش
شمس بدموع… هو لي عمل كدا
انا محبتش حد غيره ليه يجرحني بطريقه دي لدرجه دي كنت رخي*صه عندو ليه ولما سالتو يقولي عادي
لي يا ماما لي
امها بدموع اخدتها في حضنها وبقت تطبطب عليها وهيا كانت منهاره
في حضنها
❤❤❤❤❤❤❤❤
عند عدي
كان قاعد بيفتكر ذكرياتهم سوي
ايهاب صحبه…. تستاهل
عدي… قصدك ايه
ايهاب… تستاهل ال بيحصل فيك دا كلو
عدي… ببرود… واي ال بيحصل فيا بقا
ايهاب… ليه طعن*تها بخ*نجر زي دا دي بتحبك
عدي… يعني انت مش عارف
ايهاب… بس شمس مش هيا ليه عق*بة شمس شمس مش هيا يا عدي افهم كدا
عدي بعصبيه… كلهم كدا واكيد شمس زيهم هيا برضو دخلت عليا انها بتحبني وبعدين اديك شوفت حصل ايه
ايهاب… بضيق… شمس مش من النوع دا وانت عارف كدا هيا الوقفت جانبك لما حصل ال حصل ياريت ماتنساش كدا وهيا اتقبلتك بعيو*بك كلها ياعدي فاهم يعني قبلتك راجع نفسك ياصحبي قبل فوات الاوان
مشي ايهاب وعدي فضل يصرخ ويعيط…. لي لي عملتي كدا لي انا حبيتك
اقعد يعيط
❤❤❤❤❤❤❤
عند شمس
امها… قومي اغسلي وشك دا يلا عشان وراكي دروس مض*يعيش السنه عشانه قومي وانجحي واثبتيلو انه هو ال خسر مش انتي
شمس…. معاكي حق
ومسحت دموعها ولبست وراحت دروسها
بس كانت جسد من غير روح
كانو صحبها بيتكلمو معاها وهيا كانت بتتصنع لا مباله… بس من جوها موج*وعه اوي وان الثقه ال اداتها ليه هو مكنش يستا*هلها
عدت الايام عل شمس كانها سنين وهيا متعرفش عنه حاجه لحد مافي يوم
وشافتو وو
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية لم يكن لي من البدايه)