روايات

رواية عبدالرحمن وجنى الفصل الثامن عشر 18 بقلم الكاتبة الصغيرة

رواية عبدالرحمن وجنى الفصل الثامن عشر 18 بقلم الكاتبة الصغيرة

رواية عبدالرحمن وجنى الجزء الثامن عشر

رواية عبدالرحمن وجنى البارت الثامن عشر

رواية عبدالرحمن وجنى الحلقة الثامنة عشر

محمد: طب انا عايزهم في المقر دلوقتي وانا جاي اهو
بعد شويه وصل محمد
نور بحترام: كل حاجه جاهزه ي زعيم
محمد دخل اوضه الاجتماع
محمد بإبتسامه: ازيكو ي رجاله
!!: بخير ي ريس
؟؟:ف نعمه ي زعيم
محمد ديق عنيه وبصلهم: تعرفو ي رجاله ان انا وصلي معلومات مهمه
!!: اي هيا ي ريس
محمد بصلو و ابتسم ابتسامه بارده: تعرف ي زين ان في حد بيخطط يموتني
زين بلع ريقو: ااا و وهوا مين الي امو داعيه عليه دا
محمد بزعيق: نوووور
نور بحترام: نعم ي ريس
محمد: شوف زين و ذياد هيشربو ايي لانهم مطولين معانا شويه
زين: ل لا ا انا مش عايز
ذياد: و وانا م مش عايز برضو
محمد بإبتسامه: لا عيب ي رجاله ميصحش تبقو ف مكاني ومتشربوش حاجه
زين: شكرا ي زعيم مش محتاجين حاجه
محمد: نووور اقفل الباب اصل شكلنا مطولين
نور قفل الباب
محمد بصلهم: ها مين فيكم جاتلو فكره انو يقتلني
***********
ام عبد الرحمن: ي بني كل انتا تعبان
عبد الرحمن: ي امي مش عايز سيبي الأكل دلوقتي هاكل كمان شويه
ام عبد الرحمن: تعالي ي جني
جني: نعم ي ماما في حاجه
ام عبد الرحمن: مش راضي ياكل عشان ياخد العلاج
جني: طب معلش ي ماما اخرجي انتي وانا هخليه ياكل
ام عبد الرحمن خرجت
جني: في اي ي حبيبي مش عايز تاكل ليه
عبد الرحمن: مش قادر اكل
جني بحب: طب عشان خاطري كل عشان تاخد العلاج
عبد الرحمن باسها علي خدها: عشان خاطرك حاضر
عبد الرحمن اكل و اخد العلاج ولا نام جني خرجت من الاوضه و قفلت الباب وراها براحه
ام عبد الرحمن: تعالي ارتاحي ي حببتي متتعبيش نفسك
جني: حاضر ي ماما
************
احمد: هترواحي عند مامتك ايمتا
وفاء: هلبس وهمشي اهو
احمد: تمام انا هدخل اجهز عشان اجي معاكي
وفاء: انتا تعبان خليك ارتاح هنا
احمد بإبتسامه: لا ي حببتي انا كويس
وفاء راحت حضنتو
احمد بهزار: في اي ي بت اي المحن دا
وفاء بضحك: تسدق انا غلطانه
وجت تمشي احمد مسكها وقعها ف حضنو عينو راحت علي شفيفها وقرب منها وباسها
**************
محمد: ها عملتو اي…. نضفتو المكان بعد ماخلصتو… ط.. اقفل انتا دلوقتي هكلمك بعدين
شيماء دخلت
محمد: اي ي حببتي رايحه فين
شيماء: هطلع هدوم عشان البس و اروح ل جني
محمد: خلاص ي روحي ومتتاخريش
شيماء بستغراب: انتا مش هتيجي معايا
محمد بإبتسامه: لا ي حببتي عندي شغل كتير لو خلصت بدري هاجي
شيماء: خلاص ماشي ي حبيبي
**********
حبيبه: ادم انا هروح عند جني البنات هيتجمعو هناك عشان عبد الرحمن.. هتيجي معايا
ادم: مافيش مشكله هلبس واجي معاكي
************
محمد: ايوا ي بني………لا مش هاجي…. خلاص ماشي
بعد شويه الباب خبط
محمد بستغراب: انتي مين
نيره: انا نيره
محمد: اي الي جابك هنا
نيره: ممكن بس ندخل نتكلم جوه
محمد: اتفضلي
نيره دخلت
محمد: تشربي حاجه
نيره: ممكن فنجان قهوه
محمد: داده لو سمحتي اعمليلنا كوبايتين قهوه
محمد: اتفضلي
نيره: ممكن بس تقولي مكان الحمام فين و لما اجي هفهمك انا مين
محمد بستغراب: الحمام هناك اهو علي ايدك اليمين جمب المطبخ
نيره قامت بس بدل ماتدخل الحمام دخلت المطبخ
نيره ب ابتسامه: الأستاذ محمد بينده علي حضرتك تقدري تروحي وانا هاخد القهوه انا
الداده مشيت و نيره طلعت حاجه حطتها ف كبايه محمد ووو…….

يتبع…..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عبدالرحمن وجنى)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى