رواية سرقت قلبي بالرماديتين الفصل الخامس والثلاثون 35 بقلم هدى محمد
رواية سرقت قلبي بالرماديتين الجزء الخامس والثلاثون
رواية سرقت قلبي بالرماديتين البارت الخامس والثلاثون
رواية سرقت قلبي بالرماديتين الحلقة الخامسة والثلاثون
كويس انك جيت يا بيبي كنت عوزاك في موضوع
تلين بعصبية:يا أيه!! امشي يا ****** من هنا انتي جاية ليه اصلا محدش هنا عاوز يشوف وشك
مالك:بس يا تلين وكمل في ايه
تلين:ابس!! يعني ايه بس (يعني ايه اسكتي انتشي😂) انت مش سامع بتقولك يا بيبي
مالك بهدوء:وانا بقولك اسكتي
تلين:بس دي……
مالك بمقاطعة وصرامة:أنا قولت اسكتي وادخلي جوة صح؟ الكلام يتسمع احسن ليكي مفهوووم
تلين بغضب مكتوم:حاضر
ودخلت وسابتهم واقفين على السلم
مالك:خير؟
سيندرا:وحشتني
مالك بجمود:عاوزة ايه … انجزي بدل ما انتي عارفه هعمل ايه
سندرا بخوف حاولت متظهروش:عاوزة محمد …عوزاه يرجعلي ممكن تكلمو
مالك:ربنا يسهل ممكن تمشي بقا لأن مراتي زعلت مني بسببك
سندرا:حاضر ….سلام
ومشيت وهو دخل لتلين البصتلو بهدوء ولفت وشها بعيد
مالك قرب منها وقال في ودنها بهدوء:وحشتيني على فكرة
تلين:وانت لا😒
مالك:مش مهم المهم انك وحشتيني
تلين سكتت وهو حضنها ودفن راسو في رقبتها وباس رقبتها وقال:بحبك
تلين زقتو بعيد وبعدت هي كمان مالك حاول يقرب منها تاني بس رفضت
مالك:طب خلاص بقا حقك عليا انا اسف
تلين:ولله؟ يعني عارف انك غلطان اهو
مالك:طيب اعمل ايه لو سبتك قصادها مجنونة وهتضربيها كان لازم حد منكم يبعد
تلين:ومزعقتش فيها هي ليه
مالك:وازعقلها ليه انا ازعق للتخصني وفارقالي وخايف عليها مش ل دي
تلين ابتسمت بس خفت ابتسامتها بسرعه
مالك: على فكرة الڤيلا بتاعتنا خلصت…تحبي تيجي تشوفيها عشان لو حاجة مش عجباكي نغيرها
تلين بابتسامة واسعة وحماس: طبعآ يلا بينا
مالك:طب يلا البسي عشان نمشي
دخلت تلبس وجه محمد من برا
مالك:ازيك
محمد: الحمدلله وانت
مالك: الحمد لله..ممكن نتكلم شوية
محمد:اكيد اتفضل
مالك:في موضوع يعني مش عارف ابدأ منين بس مراتك عوزاك ترجعلها
محمد وقف بغضب:لاا مستحيل الكلام ده يحصل أنا كرهتها دي واحدة زبالة و..
قاطعو مالك:أهدى طيب انا بقولك الاتطلب مني مش اكتر
محمد:تمام قولها طلبها مرفوض
مالك مستغرب رد فعل محمد ومش عارف ياخد منو معلومات ازاي عن محمود وعن يوسف ده في الوقت ده خرجت تلين
تلين:يلا يا مالك أنا جاهزة
محمد: اي دا انتو خارجين!! على فين ؟!
تلين بتسرع:انت مالك خليك ف حالك بعد اذنك
مالك:تليييييين اتكلمي كويس لو سمحتي… وكمل رايحين الفيلا بتاعتنا عشان لو حاجة مش عجباها تغيرها
محمد بحزن من رد فعل اختو:تمام ربنا معاكم … مبروك
ودخل اوضتو وهما اتحركو على الفيلا
…………………………………..
في بيت ابو ملك
ابو ملك اخيرآ فاق من الكحول البيشربو وسأل عن ملك وعن مراتو ودور عليهم كتير لحد ما جت في دماغو تلين ازاي مفكرش فيها من الاول دي اقرب حد لملك قرر يروح بيتها يسألها لو تعرف حاجه عن بنتو
………………………………….
عند مالك وتلين شافت الفيلا وعجبتها جدآ مالك وهما واقفين في اوضة نومهم
مالك:عجبتك
تلين:تحفة يا روحي ذوقك قمررر
مالك بغمزة:ما تيجي نجرب السرير ده
تلين ووشها احمر:انت ققليل الادب على فكرة
مالك:عارف ي قلبي وشدها من خصرها لزقها في وبسها بهدوء اتحول لرغبة وايدو بتمشي على جسمها بجرأة لحد ما حس انها محتاجة تتنفس
تلين:مش هينفع كدا اصبر الفرح باقي عليه اياام
مالك:مش قادر اسيطر على نفسي ..بشوفك بتجنن عشان خاطري يا توتة دي اخر مرة هتحصل قبل الفرح
تلين: مش هينفع وبعدت عنو بهدوء وكملت بعد الفرح
مالك:تمام يلا عشان نمشي
………………………
ابو ملك وصل عند بيت تلين وخبط
ام تلين كانت بتكلم ملك في الفون وفتحت الباب
ابو ملك:سلام عليكم
ام تلين بصدمة……..
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية سرقت قلبي بالرماديتين)