رواية عذاب الحب الفصل الخامس 5 بقلم دنيا محمد
رواية عذاب الحب الجزء الخامس
رواية عذاب الحب البارت الخامس
رواية عذاب الحب الحلقة الخامسة
رواية.. عذاب الحب.. ♡
الفصل / الخامس
( صلوا علي سيدنا محمد ♡)
تاني يوم الصبح صحي فهد ودخل اخد دش وطلع كانت حور صحيت
فهد: صباح الخير
حور ببرود: صباح النور
فهد بجمود.. تخلصي وتنزلي تفطري
حور بالامبالاة.. مش عاوزه
فهد قرب ومسك دراعها: كلامي يتسمع ي حور واخلصي
حور بصتله بدموع ودخلت الحمام شوية وطلعت ونزلت تحت كان فهد قاعد علي السفرة ومستنيها
حور قعدت جنبه ببرود فهد شدها قعدها ع رجله
حور بضيق.. لو سمحت انا عاوزه اقعد ع كرسي
فهد.. ونا قعدتك ع رجلي بمزاجي
حور بعصبية طفولية: لا مش بمزاجك بمزاجي انا
فهد بحدة.. حور مالك
حور بعياط.. انت بتعاملني وحش وشوية تعاملني حلو كاني لعبة ف ايدك انا عملتلك اي
فهد بحنية مفرطة وحب.. لا ي حوري انتي مش لعبة بس ببقا مدايق شوية متزعليش
حور ابتدت تهدي وفهد حاضنها بحب
فهد رفعها ووشها كان متغرق ب الدموع وشعرها لازق علي وشها ومحمر من العياط فهد باسها برقة علي شفاي’فها
فهد بحب.. اهدي ي حبيبتي
حور بحب.. انا ملقتش حد غيرك حنين عليا ي فهد متقساش عليا
فهد بحزن في نفسه: علي عيني ي حبيبتي اخلص بس منهم ونا هعيشك اجمل ايام حياتك
فهد بتنهيدة.. حاضر ي حور
وخلصوا فطار وفهد راح علي الشركة
فهد. دخل مكتبه وكان حسن قاعد
: تعالي بقا اقعد واسمعني
فهد بتركيز.. اي الي حصل
حسن.. البنت هتبتدي تلعب عليك من انهاردة ياعني هتيجي تعمل انها عايزة تشتغل عندك وشوية شوية هتبقي عايزاك تروحلها بيتها عشان تعمل شغل واكيد بقا هيوقعوك. هناك
فهد بخبث.. كده جم تحت رجلي انا مجهزلهم كل حاجة بس ياعيني البنت دي هتتمسك هتبقي شريكته ف القرف الي بيتاجر فيه بس ماشي هي الي راحت وراه عشان الفلوس
حسن.. همشي بقا عشان لو جت
فهد.. اشطا
حور كانت قاعدة بزهق ف حاتلها فكرة انها تقوم تعملي كيكة وتتفرج علي التلفزيون
حور بخجل.. معلش ي دادة ممكن بس اقف اعمل حاجة وهطلع
سامية.. تطلبي اي يابنتي
حور.. لالا انا عايزة اعمل كيكة بإيدي
سامية بابتسامة.. اتفضلي يابنتي
دخلت حور وابتدت تعمل الكيكة
عند فهد كان ماسك ورق وبيشتغل
دخلت بنت لابسة جيبة قصير قبل الركبة وبلوزة مفتوحة من.عند الصدر
فهد باصلها بقرف بس رجع يبص طبيعي عشان الخطة متبوظش
البنت بدلع: كنتو طالبين سكرتيرة وفيها المواصفات معينة ف كنت عايزة اقدم ف الوظيفة
فهد بخبث.. امم وحضرتك اسمك اي بقا
البنت بدلع.. اسمي ميادة وحضرتك
فهد باصلها بوقا.حة.. فهد
ميادة بخبث.. اتشرفت بيك ي استاذ فهد
فهد.. طيب تمام هاتي الملف واتفضلي استريحي
ميادة اتدتله الملف بدلع وقعدت
ملف وهو بيشوف الملف.. امم هايل كده تقدري تشتغلي معانا
ميادة بخبث.. بجد طب هستلم امتي الشغل
فهد.. من انهاردة.. ومبروك
ميادة مدت ايديها.. الله يبارك فيك وصدقني هبقي من احسن الناس الي جت تشتغل هنا
فهد.. طبعا
فهد رن علي حسن ودخل المكتب
فهد.. اتفضل خد الانسة وعرفها مكتبها وفهد غمزله منغير ما ميادة تاخد بالها
حسن فهم واخدها وراها مكتبها
وطبعا فهد كان مرتب كل حاجة
في المساء فهد كان خلص شغله
فهد ركب عربيته واخد بالو من ميادة انها واقفة راح. عندها ب العربية وقال
: اتفضلي اوصلك
ميادة بخبث.. لا مش عاوزة اتعبك
فهد بزهق.. لا اتفضلي عادي
ميادة ركبت
ميادة بتساؤول.. انت متجوز
فهد.. ايوة
ميادة.. امم ونت بتحبها
فهد.. عادي اهي عايشة معايا وخلاص
ميادة بدلع.. امم طب انت ممكن في يوم تيجي وتسهر عندي عادي واهو نتكلم في الشغل برضو
فهد بخبث.. ومالو ماشي طبعا
ميادة بفرحة.. يبقي نخليها بكره
فهد بتراجع.. تؤ خليها بعده احسن
ميادة هزت راسها بموافقة وشوية وصل فهد عند بيتها
نزلت ميادة بس قبل ما تنزل باست فهد من خده
فهد كان قرفان منها بس للاسف لازم يكمل في الخطة
وطلعت بيتها وفهد طلع علي الفيلا بخنقة
دخل اوضته لقي حور لابسة فستان قصير وشموع علي الطربيزة وضوء خفيف
فهد بابتسامة.. اي القمر ده ي حبيبتي
حور بحب.. حمد لا علي سلامة
فهد بحب.. الله يسلمك
قرب منها وحضنها
‘ بس اي الحلاوة دي كلها
حور بابتسامة وخجل.. يلا نتعشي يارب الاكل يعجبك
فهد باس ايديها بحب وقال.. هيعجبني طبعا انتي اي حاجة منك حلوة
وقعدو وفهد. كل
فهد بحب.. تسلم ايدك ياروحي الاكل جميل
فهد بحب.. انا بحبك ي حور اه عرفتك في فترة قليلة بس بحبك. اوي بحب ريحتك وجمالك وحنيتك والبراءة بتاعتك كل دي حاجات خطفت قلبي
حور بكسوف.. ونا كمان بحبك اوي انت اكتر حد ظهرلي ف حياتي وحنين عليا وبشوف حبك ليا في عيونك وبتفرحني كتير وبتساعدني ف كل حاجة
فهد قرب منها وحضنها بحب.. حوري انا هفضل جنبك وهفضل احبك طول عمري وباسها برقة وحور اتجاوبت معاه
واصبحت حور زوجة فهد قانونا وشرعا
وفهد كان مبسوط اوي بنتيجة امتلاكه ل حور وانها بقيت مراته بجد
تاني يوم صحي فهد وفضل يتأمل في حور وقرب باس خدها بعشق.
فهد بهمس.. اوعدك الحوار يخلص وهنعيش مع بعض اجمل ايامنا
حور صحيت بكسوف: صباح الخير
فهد بعشق.. صباح النور ي قلبي
حور ابتسمت له بخجل محبب له
فهد قام. واخد شور وحور دخلت تاخد دش حور بتساؤول: انت مش رايح الشركة
فهد بحب.. تؤتؤ انهاردة اليوم ليكي يجميل
حور اتكسفت وابتسمت بخجل
وقضوا اليوم مع بعض وميادة كانت مستغربة فهد. مجاش لي الشركة بس كانت بتجهز نفسها لليوم الي فهد هيجلها والاوراق الي هيمضي عليها
_____________$$$$_______
تاني يوم بليل فهد راح بيت ميادة
خبط وميادة فتحت وكانت لابسة فستان قصير قبل الركبة وقط ومكياج فاقع
دخل فهد بقرف
ميادة بخبث.. مبسوطة اوي انك جيت ي فهد
فهد بصتناع.. ونا كمان مبسوط اني شوفتك
ميادة.. لازم بقا نشرب مع بعض
فهد بخبث.. طبعا
فهد اوهمها انو بيشرب بس مشربش لانه عارف انها حطاله حاجة
ميادة راحت الحمام وقام فهد بسرعه كب الكاس من. البلكونة
ودخل ميادة جت وقعدت جنبو
ميادة بجراءة.. تعالي معايا الاوضة شكلك عايز تنام
فهد بتمثيل انو تعبان: اايوة ايوة مش قادر عايز انام
وقام وميادة كانت حضناه وهي ماشية معاه
ونام فهد ع سرير راحت ميادة مقلعاه القميص وجابت الورق من دولابها بس الباب خبط راحت تفتح
_ هو انت ده. مدروخ جوا ع اخر ولسه همضيه
يوسف بخبث.. منا قولت اجي اتاكد بنفسي واشوفه وهو بيمضي بنفسه علي بيع كل حاجة ليا
ودخل معاها الاوضة وميادة لسه بتمضيه كان الباب اتكسر ودخل منو حسن ومعاه ظابط
بقلمي.. دنيا محمد ✍️
ميادة بخوف.. هو في اي
الظابط.. انتو مقبوض عليكم
يوسف بغرور.. وبتهمة اي بقا
الظابط بسخرية.. التجارة في المخدرا’ت وتخدير رجل اعمال مشهور ومحاولة سرق املاكه اما انتي بقا ف انتي كمان مقبوض عليكي ب انك كنتي بتعملي حاجات مخالفة للادا’ب والمحاولة مع فهد الجرحي
يوسف بصدمة.. ياعني اي
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عذاب الحب)