روايات

رواية حب حياتي الفصل العاشر 10 بقلم فاتن جمال

رواية حب حياتي الفصل العاشر 10 بقلم فاتن جمال

رواية حب حياتي الجزء العاشر

رواية حب حياتي البارت العاشر

رواية حب حياتي الحلقة العاشرة

الو يا سيد كنت عايزك فارس راح القسم سيد….ازيك يا فارس بيه عامل اي ….فارس الحمدالله يا باشا بخير فارس كنت عايزك منك طلب ممكن ….سيد طبعا يا باشا انت تامر ….فارس بس ده موضوع شخصي مش عايز مخلوق يعرف عنه حاجه …سيد متقلقش يا فارس …فارس ده رقم خطبتي عايزك تعرف ليا اخر مكالمه كانت منين وموقع التليفون امبارح ولو في مكالمات ممسوحه او تعرف تجبلي تسجيلات المكالمات …سيد هي مش مستحيله بس متقلقش يومين وهكالمك ….فارس وانا هستنا مكلمتك ليا ….فارس قام وسلم علي سيد ومشي….سجده بترن علي فارس …الو يا فارس انت فين …فارس جاي يا حببتي فارس بيرن علي خالد الو يا عمي ازيك عندي ليك خبر وحش سجده في المستشفي هي كويسه دلوقتي بس وقعت في الطريق وايديها انجرحت بس متقلقش انا هجبها واجي مع السلامه …سجده اول ماشفت فارس بالهفه كنت فين خوفتني عليك …فارس بضحكه حزينه علشانه متقلقيش يا حببتي انا موجود ومستحيل اسيبك ياله بينا سجده طيب ممكن تنادي حد يساعدني في اللبس والطرحه …فارس قرب منها وانا مينفعش اساعدك ….سجده بابتسامه حزينه تو تو مينفعش …فارس بابتسامه طب ليه هو انا مش حبيبك وكمان كام اسبوع هكون جوزك ….سجده بخجل فارس ….فارس والله عيب بتتكسفي من حبيبك طب اي رايك محدش هيساعدك غيري فارس راح قفل الباب وجه وقرب منها وبدأ يغير ليها هدومها ….فارس يالهوي يا القمر ….سجده بخجل انت سافل …فارس بضحكه تجنن عارف بس بحبك …..سجده طيب ممكن بق تلف لحد ملبس الجيبه….فارس لا طبعا لازم اساعدك في دي كمان علشان ايدك بس متخافيش مش هشوف حاجه ….سجده بخجل فارس ….فارس مسمعش منها وقرب وساعدها ولف ليها الطرحه وقرب من وشها وباس جبينها وقال ليها يخرب بيتك دانتي قمر يا بت ….سجده شالت أيده بس متقولش يابت وليس هتكمل كلامها أيدها وجعتها …فارس ضحك عليها احسن علشان تبقي تتكلمي تاني …سجده طيب ياله بينا ….وصلو البيت خالد ومامتها سجده مالك يا حببتي ….سجده متخافيش يا ماما حدثه بسيطه ….خالد الف سلامه عليكي يا حبيتي ….سجده الله يسلمك يا بابا ….فارس عمي ممكن اطلب منك طلب ….خالد اتفضل يا ابني …..محمد علي الباب….مامت سجده افتحي الباب يا دادا …فارس عمي انا مش عايزك خطوبه محمد سمع كدا انبسط وبص لسجده ….فارس راح مد أيده لسجده الاي فضلت بصه علي محمد وبعدين راحت حطه أيدها في ايد فارس ومحمد بأن عليه الغضب …فارس عمي انا عايز اتجوز سجده من غير خطوبه …محمد بص لسجده بغضب فارس شافه قرب سجده منه وقال اي رايك يا عمي ….خالد بس يا فارس …فارس يا عمي الاي انت عايزا انا هعمله المهم انك توافق ….خالد انتي رايك اي ياسجده …سجده بخوف وهي مسكه ايد فارس اوي وهايفه من محمد بابا انا عايزه اكون مع فارس …مامت سجده خلاص يا خالد بعد امتحانات سجده وبعدين هم عارفين بعض من صغرهم ملهاش لازمه الخطوبه ….خالد خلاص يا فارس الاي انتو عايزينه …مامت سجده ادخل يا محمد عامل اي يا حبيبي ….محمد كويس يا طنط …مامت سجده مش تبارك لسجده وفارس اتخطبه….محمد اه مبروك وقرب من سجده وفارس مبروك …فارس بغيظ الله يبارك فيك وقرب من سجده وقال ليها عند بوشوشه وفارس بيكلم خالد مبروك اوعدك يوم فرحك هيكون يوم موته ….سجده بصدمه علي وشها ….

يتبع…..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حب حياتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى