رواية معجزه الحب الفصل الثامن 8 بقلم بسملة حسن
رواية معجزه الحب الجزء الثامن
رواية معجزه الحب البارت الثامن
رواية معجزه الحب الحلقة الثامنة
صلي علي من اضاء لي الدنيا نور ﷺ
رودينا نايمه معيطه او مش نايمه اصلا كانت بتفكر في كلام اشرف ليها
_______فلاش باااااااا___________
رودينا بتوتر و خوف: اشرف انا عايز انزل اشتغل
اشرف فضل باصصلها كتير و بعد كده اتكلم:
و لو قولت مفيش شغل هتعملي ايه
رودينا بدموع: علشان خاطري يا اشرف منا بقا قعده مش ورايا حاجه
اشرف بصوت عالي: وانا مالي انا الي قولت متخلفيش و انا الي قولت يكون عندك وقت فاضي مش عارفه تعملي في اي بدل ما تفكري في الشغل فكري ازاي تجبلنا حتت عيل افرح بي
رودينا بدموع و قهره: انا تعبت اعمل اي مش ذنبي اني مش بخلف
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
اشرف مسك ايدها جامد و هزها: ولا ذنبي بصي يابنت عمي انتي لو مخلفتيش في خلال السنه دي انا هتجوز عليكي
رودينا بصدمة: تتجوز عليا
اشرف: ايوه ده حقي بدل منتي عامله زي الارض البور ملهاش في الزراعه و سابها و دخل الاوضه
_______بااااااااك____________
رودينا بعياط: يااااارب انا تعبت يااااارب خدني و ريحني بقا
رودينا متعرفش انو حرام حد يدعي علي نفسه
﴿”لا يَتَمَنَّيَنَّ أَحَدُكُمُ الْمَوْتَ لِضُرٍّ نَزَلَ بِهِ، وَلَكِنْ لِيَقُلْ اللَّهُمَّ أَحْيِنِي مَا كَانَتِ الْحَيَاةُ خَيْرًا لِي، وَتَوَفَّنِي إِذَا كَانَتِ الْوَفَاةُ خَيْرًا لِي”.﴾
جه الصباح علي ابطالنا
بدر صحي شاف نادين نايمه علي دراعه و شعرها جي علي وشها
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
بدر شال شعرها براحه:
هتفضلي متعباني لحد امتا يا طفلتي
قرب منها و باسها بي كل رقه وحنيه
راح خد شاور و نزل تحت
يشرب قهوه
بيص لقا نادين نزلت هي كمان
بدر بحنيه: عامله اي دلوقتي بطنك لسه وجعاكي
نادين ببتسامه: لا مش وجعاني
قربت منه و باسته من خده
نادين بحب: شكرا يا بدوره
بدر كشر: علي اي شكرا
نادين: علشان فضلت جنبي طول الليل و اهتميت بيا
بدر بعد عنها بزعل: لو مهتمتش بيكي ههتم بي مين وكمان مفيش شكرا مبين المتجوزين احنا روحين مرتبطين في بعض فاهمه يا طفلتي
نادين: طفلتك
بدر بحب: ايوه طفلتي الي مجنناني
نادين: عارف لو فتحت قلبي
هتلقي جواه اسمك بالبنط العريض اسمك محفور بي قلبي انت اقرب من الوريد انت قلبي الي انا عايشه بي انا من غيرك مقدرش اعيش 🫶
كيان صفر بإعجاب: يا سيدي علي الحب هو انا مليش في الحب جانب
بدر بغيظ: اقسم بالله عيال فصلان
نادين بقرف: امشي يا كيان رحتك وحشه اوى
كيان شم ريحته: انا رحتي وحشه انا لسه واخد شاور قبل منزل
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
نادين جريت علي الحمام رجعت كل الي في بطنها
بدر دخل طبطب علي ضهرها
نادين بتعب: بجد مش قادره الريحة وحشه اوى روح خد شاور تاني
كيان بغضب و هو طالع: ماشي يا نادين الكلب منك لله يا بعيده الجوه ساقعه
بدر ضحك عليها: ابن حلال و تستاهل كل الي بيحصل فيك
بدر تلفونه رن وكان الامبراطور
بدر خرج و راح اوضه تانيه و رد
الامبراطور: اي يا زعيم مش هترحب بيا ده انا جاي مخصوص ليك
بدر: طبعا هرحب هنتقابل فين
الامبراطور: تؤ تؤ مش دلوقتي يا زعيم انت مستعجل علي اي هبقا اتصل بيك و هات معاك المساعد بتاعك باي يا زعيم
بدر خرج لقا كيان في وشه بعد ما خد شاور تاني
كيان باستغراب: كنت بتكلم مين يا بدر
بدر بغموض: مفيش انا هروح الشركه هعمل كام حاجه وجاي
بدر سابه قبل ما يتكلم
و طلع يلبس
نادين قربت من كيان و هي حطه ايديها علي مناخرها
كيان بغيظ منها: متخافيش ياختي لسه واخد شاور
نادين شالت ايديها و شمت رحته
نادين: كده رحتك حلوه
شافت بدر نازل
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
نادين استغراب: رايح فين يا بدر
بدر: رايح الشركه يا روحي علشان في شغل كتير هناك
باسه راسها لو عزتي حاجه كلميني
كيان بصله بشك: هاجي معاك يا بدر
بدر فهم انو كيان شاكك في:
تعالى انا معنديش مانع
وفعلا كيان لبس وراح معاه الشركه
نادين بصت لي البيت لقته متبهدل قالت تقوم تروقه
…………….
رودينا كانت بتروق في الشقه ودخل اشرف عليها
رودينا اتخضت اول لما شافته
اشرف بطريقته: اي شوفتي عفريت
رودينا: اصل انت مش بتاجي دلوقتي فا انا اتخضيت
اشرف بتعب: دماغي وجعاني قولت اجي استريح شويه
رودينا: عشر دقايق و هرتب كل حاجه في مكانها
اشرف: انا داخل اوضت النوم اعملي الي تعمليه بس مش عايز اسمع صوت
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
وفعلا اشرف دخل و رودينا رجعت كل حاجه زي مكانت
جايه ترجع الكنبه و قع منها ملف
اشرف: رودينا اعملي لسه مكملش الكلمه شاف رودينا ماسكه الملف
رودينا باستغراب: اي الملف ده يا اشرف و ليه مكتوب اسمي عليه
اشرف:_____________
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية معجزه الحب)