روايات

رواية حب بعد عذاب الفصل التاسع 9 بقلم بسمة محمد

رواية حب بعد عذاب الفصل التاسع 9 بقلم بسمة محمد

رواية حب بعد عذاب الجزء التاسع

رواية حب بعد عذاب البارت التاسع

رواية حب بعد عذاب الحلقة التاسعة

زين: عامله اي ي مريومه
مريم بتوتر: الحمدلله ي دكتور كويسه
هنا لمريم بهمس: العب دي شكلها هتولع.. البسي بقا يحلوه
مريم: اسكتي ي حيوانه
فارس وهو نازل من العربيه بغضب: مين الاستاذ ي ست مريومه
زين: مين ده يمريم
فارس: ملكش دعوه بيها انا اللي بكلمك
زين: لا ليا مريم تبقا خطيبتي
هنا بصدمه: نعممممم…! وانا معرفش ازاي
مريم: واللهولا انا… الحقيني وحيات امك فارس هيعملني بفتيك انهارده
هنا: لا مع نفسك ده شكلو هيتحول
فارس وهو بيقرب من زين: امممم.. قولتلي بقا انها خطيبتك
زين بتوتر: اه خطيبتي فيها اي.. وبعدين انت مالك اصلا
فارس بغضب: انا هوريك انا ماالي يروح امك….. بوووووووم
(ونزل ضرب فيه لحد م مبقاش فيه حته سليمه يعيني😹😹)
مريم بخوف: ي فارس خلاص ونبي هيموت ف ايدك
فارس: اسكتي انتي ور حي اترزعي ف الزفت العربيه لحد م اجيلك
مريم: لا مش هتنيل سيبو بقا اي الافتري ده
فارس: بقا كده مااااشي.. حظك اني مش فاضيلك دلوقتي بس وحيات امك لو لمحتك جمبها ليكون اخر يوم ف عمرك
زين: انا هوريك والله م هاسيبك
فارس بضحكه سمجه: وريني انا مستنيك… وانتي اتفضلي قدامي معلش ي هنا ادخلي انتي عاوزه مريم شويه
مريم برفض: لا مش جايه انا عندي محاضرات
فارس بنظرات ناريه: هتركبي ولا اتصرف معاكي بطريقتي
مريم بخوف: اوووووف بقا هركب
فارس: ياريت
.
.
فارس: مين الزفت ده
مريم: ملكش دعوه بيا
فارس بغضب: انجزي ي مريم ومتخلنيش ازهق عليكي
مريم: الدكتور بتاعي
فارس: وهو الدكتور هيقولك مريومه وهيجي يقولي دي خطيبتي
مريم: اتلغبط بيني وبين واحده تانيه الله.. يخلق من الشبه اربعين يجدع
فارس برفعه حاجب: وحيات امك
مريم: هو كلو وحيات امك كده مفيش وحيات ابوكي مره
فارس بشر: لا مفيش..عارفه ي مريم لو شميت خبر بس انك اتنفستي قريب من الزفت ده هعمل فيكي اي
مريم بخوف: اي ي فارس انت بتتحول لي كده
فارس: لا يحبيبتي انا بفهمك بس… تحبي نروح فين
مريم: اي حته مش هتفرق بس ياريت نروح بسرعه
فارس: خلاص تعالي نقعد قدام البحر انا بحب القعده دي اووي
مريم: اممممم وانا كمان
فارس بضحك: وانا بحبك انتي
مريم: اوعي تفتكر اني بعد الكلمه دي انا المفروض اوافق عليك واقولك عادي يحبيبي محصلش حاجه واحنلك تاني يبقا بتحلم انت خلاص ملكش لازمه بالنسبالي بعد كده ومش عاوزه اشوفك تاني ياريت ترجع مكان م جيت يبقا احسن
فارس بحزن: لي يمريم اديني بس فرصه انا عارف اني غلطان بس اوعدك اني هصلح كل ده
مريم: انت خدت فرصه بدل المره الف فاكر ولا تحب افكرك دلوقتي خلاص فرصك بح مهو مش بمزاجك تبعد وبمزاجك تقرب انا مش عروسه ف ايدك انت من انهارده تبعد عني نهائي انت فاهم
فارس: لا مش فاهم وبعدين انتي كدابه انتي لسه بتحبيني
مريم: بحبك هههههههه تبقا عبيط اوووي لو فاكر ان لسه فيه زره حب ليك جوايا انا بقيت بكرهك انت لعنه بالنسبالي مش عارفه كنت بحبك علي اي اصلا.. لو سمحت روحني بقا
فارس بتصميم: مهما قولتي انا عارف انك بتحبيني وعمرك م هتقدري تكرهيني ومهما حصل انتي ملكي واوعدك اني هخليكي تحبيني من اول وجديد واعوضك عن كل حاجه وحشه شوفتيها مني
مريم: تبقا بتحلم
فارس: هفضل احلم لحد م الحلم يبقا حقيقه يمريم
مريم: مع نفسك بقا.. ياريت تروحني
فارس: من عنيا
.
.
بعد شويه وصلو البيت
.
فارس: مفيش تصبح علي خير طيب
مريم: لا
فارس: وماالو.. وانتي من اهلي يعسل
مريم: لا
فارس: هنشوف
مريم: هنشوف… سلام
فارس: سلام يقمري
.

يتبع……

لقراءة الفصل التالي: اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حب بعد عذاب)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى