رواية حب حياتي الفصل الثامن 8 بقلم شروق عبدالنعيم
رواية حب حياتي الجزء الثامن
رواية حب حياتي البارت الثامن
رواية حب حياتي الحلقة الثامنة
نيره وهي بتحط رجلها علي السلم ايه يا حبيبي وبلفعل رجلها علي الزيت خلاص وهتقع
كريم بسرعه وخوف جري عليها ومسك دراعها قبل ماتقع وشدها لحضنه
كريم بخوف وهو بينهج الحمدلله الحمدلله وحط وشها بين ايده واكمل بحب انتي كويسه
نيره اه يا حبيبي كويسه اهدي
كريم بدموع حضنها الله واعلم لو كنتي وقعتي كان هيحصل ايه الحمدلله انك بخير وخد نيره وشالها ونزل بحذر
كريم بعصبيه فااااااتن
فاتن بخوف نعم يا ولد عمي
كريم بعصبيه ضربها بلقلم واكمل انذراتك خلصت يا فاتن وقال جاااسر
جااسر نعم يا كريم
كريم زق فاتن. عنده خد الحيوانه دي حطها في المخزن من غير اكل ولا شرب لحد منا اقولك طلعها
جاسر بحزن بس يا كريم
كريم بعصبيه بمقاطعه جاااسر انت صاحبي وواحد من رجالتي نفذ اللي بقول عليه
جاسر بحزن تمام
فاتن بعياط لا يا كريم لا ابوس يدك انا عملت ايه علشان تعمل فيا اكده
سعاد بعياط لا يا كريم انا هربيها جولي بس هي عملت ايه
كريم بعصبيه الهااانم دلقت زيت علي السلم علشان تقتل ابني ومراتي كانت هتتاذي وانا لحد مراتي وابني استوب يا فاتن انتي علشان بنت عمي حظرتك كتير وخدي بالك انا واثق انك انتي اللي مع احمد وساكت بمزاجي
فاتن بعياط كريم انا مدلجتش حاجه ومش مع حد ارجوك متعملش فيا اكده
كريم بعصبيه مسكها من حجابها وانا مفتري يا فاتن خدها يا جاسر يلا
فاتن بعياط سليم قوله انت يا سليم علشان خاطري
سليم بوجع لف ضهره لا يا فاتن انتي زودتيها اوي وانا سمعتك وانتي بتكلمي احمد انتي خربتي بيته
وبلفعل خد فاتن وهي بتعيط
سعاد بعياط بقيت قاسي يا كريم
الجد بعصبيه سعاااد بتك متربتش سيبيها تتربي
نيره بعياط هي عايزه تعمل فيا كده هي حصلت واللي في بطني اللي مجاش لسه ده زمبه ايه
كريم حضنها وباس راسها طول منا هنا يا نيره مش هسمح لحد يأذيكي اي ان كان ولو مكلفني روحي
نيره بحب ربنا يخليك ليا يا حبيبي انا بردو لو طولت اديك روحي هديهالك واضحي بحياتي كلها علشانك يا حبيبي
كريم بحب الف بعد الشر عليكي
واكمل صحيح في حفله بمناسبه فوز شركتنا بلصفقه وعايزك معاايا انهارده
نيره بحب حاضر الف مبروك يا حبيبي
كريم ويباركلي فيكي يا غاليه
—————————————-
عند احمد
احمد متاكد من الكلام ده
رعد مساعد احمد اه ياباشا حبس فاتن هانم لما جربت توقعها
احمد بعصبيه طب والعمل وجود كريم عايش بيتعبني انا هقتله وبنفسي في حفلته انهارده
رعد بشر هو اللي جني علي نفسه يابيه
احمد بشر وهخليها تترمل ومش كده بس هقتلها اللي في بطنها كمان
—————————————-
عند نيره وكريم
نيره واقفه بتحط ميكاب بعد مالبست دريس ابيض اقل ما يقال رائع وحجاب من نفس اللون كان شبهه الملاك
كريم بحده ليه لون الروج ده
نيره وهي بتحط الروج ماله يا كريم
كريم بحده لا امسحيه
نيره برفع حاجب لفتله في ايه يا حبيبي ماله الروج
كريم نيره انا مبعدش كلامي امسحيه اللون ظاهر اوي ومسك منديل وقرب منها وهي بترجع لورا لحد ما وصلت للحيط وكريم مسح الروج وباسها
كريم بحب كده شكلك احلي الالوان دي حطيها في البيت مش كفايه زي القمر وشبهه الملايكه كمان حطالي روج زي كده
نيره بحب طيب يا كريم مش هحطه بر البيت ممكن يلا علشان منتاخرش
كريم بحب يلا يا قلب كريم
—————————————-
عند رودينا في الجامعه
رودينا. بعصبيه مش عارفه يا ليلي تعبت من مطاردته ليا بجد
ليلي لازم توقفيه عند حده مش كل شويه يتعرضلك
مروان رودينا معلش
رودينا بعصبيه خير يا مروان
مروان حضنها انا بحبك اوي يا رودينا
وهنا شافها سليم
سليم بعصبيه رودينااااااا
رودينا بخوف زقت مروان وهمست بخوف سليم
———————————
عند فهد ومريم في الجنينه
فهد مالك يا بت
مريم مفيش يا حبيبي
فهد عليا انا يا مريم
مريم بدموع بصراحه بفكر ان كان نفسي ماما او بابا يكونوا معايا
فهد حضنها انا هنا وهعوضك عن كل ده
مريم بحب ربنا يخليك ليا يا فهد
فهد عيون فهد انتي والله امتي بقي ال 6 شهور يعدوا الواحد حاسس نفسه في سجن ومستني ياخد برائه
مريم بضحك لا والله
فهد بحب اه والله
——————————-
في القصر
زين بحب فين كريم يا فرح
فرح بحب هينزل دلوجت
زين ماتيجي معانا
فرح بفرح هو ينفع
زين اه بس لو جدي راضي
الجد بحب معنديش مشاكل يا ولدي بس عينك عليها
زين بحب دي في عيني يا جدي
فرح جريت بسرعه تجهز وبعد شويه نزلت فرح وكريم ونيره
كريم ايه ده رايحه فين
فرح بحب جايه معاكم
زين بحب اقترحت عليها تيجي وجدي وافق
كريم بخبث لا يا راجل واكمل بضحك هعديها بمزاجي
زين بضحك خلاص بقي اكبر شويه ده انت هبتقي اب
نيره بضحك طيب يلا ياخويا انت وهو اتاخرنا اوي
———————————
عند رودينا
سليم بعصبيه. مسك ايدها اه سليم يا هاانم ولا مكنتيش عامله حسابك تشوفيني
رودي بخوف سليم والله العظيم انت فاهم غلط
سليم بعصبيه فاهم غلط ايه انتي هتستعبطي انا شوفتك في حضنه ميييين ده
مروان بخبث ايه يا شبح مش اول مره احضنها دي حبيبتي
سليم بعصبيه مسكه من هدومه دي اي ياروح امك
مروان حبيبتي
سليم ضربه وقعه وفضل يضرب فيه وكل اللي في الكليه بيحوش
رودينا بعياط سليم علشات خاطري خلاص بجد متوديش نفسك في داهيه
سليم سابه واكمل بعصبيه قدامي ومسمعش حسك انتي فاهمه
رودينا بعياط وعصبيه لا مش فاهمه انت مبتفهمش ليه بقولك اسمعني ولا هو همجيه وخلاص
سليم بعصبيه ضربها بلقلم واكمل الظاهر اني اخدتك عليا اووي غلطانه وبجحه كمان
رودينا بعياط بتمد ايدك عليا يا سليم
سليم. بعصبيه واقطع لسانك لو اتفتح تاني وخدها بعصبيه علشان يروحها
————————————-
في الحفله عند كريم ونيره
نيره بتعب ماتيجي نعد شويه تعبت
كريم بخوف تعبتي من ايه ايه بيوجعك
نيره بحب يا حبيبي متقلقش انا.وارد اني اتعب
كريم بحزن لا بس حملك صعب شويه هتعوزي ادويه كتير وهنجبهم ونلتزم فيهم واحنا ماشين
نيره بحب ربنا يعديها علي خير
كريم بحب باس ايدها يارب
وجات عليهم بنت من شركاء كريم وبتحبه جدا
مايا بغيظ مش تعرفنا يا كريم
كريم بترحيب ازيك يا مايا
نيره بغيره حضنته واكملت انا نيره مراته
مايا بصدمه انت اتجوزت
نيره بغيره اه اتجوز ايه غريبه والمفاجاه مكملتلكيش ابو ابني اللي جاي
مايا بغيره انتي حاااامل
نيره بدلع اه ياروحي حامل
مايا بحقد عمري ماكنت اتخيل كريم يتجوز اصله طول عمره شقي وبيحب الحريه
نيره بغضب بتخفيه يعني ايه شقي دي
كريم مالك يا مايا اظبطي كده هو انا كنت اعرف حد
مايا بابتسامه كاذبه انسي انسي علي العموم مبروك ومشيت
نيره بغضب ايه ااكلام ده يا كريم
كريم بضحك الحقيقه هي بتحبني وحاولت معاايا كتير وكنت برفضها فعلشان كده هطق منك حتي انتي حسيتي وقومتي بلواجب يعني
نيره بغيره دي انسانه زبااله اوي بجد
كريم بضحك خلاص بقي عيب
نيره بغيره لا روح راضيها يا حبيبي وبوسها من هنا ومن هنا الله
كريم بغمز وضحك انا مبوسش غيرك يا قمر
نيره تصدق انك
كريم بضحك قولتلك 100 مره قليل الادب
نيره بضحك ومتربتش
كريم بضحك كمان
نيره اه
كريم بحب بحبك وانتي بتتكسفي كده
نيره كريم بطل رخامه
كريم حاضر يا قلب كريم
—————————–
في مكان اخر في الحفله عند زين وفرح
زين بحب فرح
فرح بحب اممم
زين عايز اقولك علي حاجه
فرح بحب اتفضل يا زين
زين بحب تنهد واكمل انا بحبك يا فرح بحبك من زمان بحبك من يوم ماتولدتي انا صاحب كريم من الطفوله وكبرت جمبه وشوفتك بتكبري قدامي وحبي ليكي بيكبر وبصراحه مبقتش قادر تخبي اكتر من كده
فرح بعياط انت بتتكلم جد
زين بفرح اه وبجد اوي كمان
فرح بعياط وانا كمان يا زين وكنت مستنيه اليوم ده بفارغ الصبر
زين بفرح بتتكلمي بجد انتي بتحبيني
فرح بكسوف هزت راسها ب اه
زين بفرح باس راسها وايدها ربنا يخليكي ليا يا نورعيني خلاص نتجوز مع اخواتك بقي
فرح بكسوف لا ده بدري جوي
زين يافروحه بدري من عمرك استنينا كتير بقي
فرح خلاص شوف اخوي كريم وجدي
زين بفرح من عيوني
——————————
عند بيت سميه الباب بيخبط
سميه حاضر حاضر جايه
سليم زق رودينا واكمل بعصبيه ادخلي يا هانم
سميه بخضه في ايه يا سليم يابني حصل ايه مالك يابت
سليم بعصبيه الهانم روحت اشوفها في الكليه الاقي واحد حيوان بيحضنها ولما بكلمها بجحت ورفعت. صوتها
سميه بعصبيه الكلام ده صح يا رودينا
رودينا بعياط اه يا ماما بس والله هو اللي حضني وبيطاردني علطول وانا بصده واللي عمله ده فاجئني بيه والله
سميه بعصبيه وازاي تسمحيله يحضنك
رودينا بعياط والله زقيته علطول
سليم بعصبيه ده لما شوفتي الحيوان خطيبك. زقتيه
رودينا بعياط مكنتش اعرف انك جيت وكنت بزقه
سليم بعصبيه هفترض كلامك صح وعلو صوتك قدام الناس ده وانا بقيت مبفهمش وهمجي ها
رودينا بعصبيه علشان انت فعلا مسمعتنيش وظلمتني انا مش واحده زباله علشان اعمل كده
سليم مسكها من حجابها بعصبيه وهي بتعيط واكمل اقسم بالله العظيم يا رودينا لو صوتك علي تاني عليا في الكلام لهتشوفي سليم تاني غير اللي حبتيه وحسابك معايا بعدين جتك الارف سميتي بدني وزقها ومشي
سميه خدتها في حضنها معلش يابنتي معلش هو بحكم صعيدي وراجل بيغير عليكي وانتي غلطي يا رودينا متشتميش خطيبك مهما كان
رودينا بعياط اتعصبت يا ماما والله مكنتش اقصد
سميه ربنا يهديكم يابنتي
—————————————
في الحفله في مكان اخر شخص يقف ملسم الوجه ويمسك مسدس ويصوب ناحيه كريم وهو واقف مع شركائه ومندمج في الكلام وتلمح نيره الشخص ده وتتصدم وقلبها يوجعها وتجري علشان تلحق حبيبها وابو طفلها
والشخص بيضرب الطلقه
ونيره بتجري وبصوتها كله كررررريم ابعدددد وحضنته اللي في نفس اللحظه كانت الطلقه جات فيها ووقعت في حضنه وهو لسه مصدوم. من اللي حصل
يتبع….
لقراءة القصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حب حياتي)