رواية سرقت قلبي بالرماديتين الفصل السادس والعشرون 26 بقلم هدى محمد
رواية سرقت قلبي بالرماديتين الجزء السادس والعشرون
رواية سرقت قلبي بالرماديتين البارت السادس والعشرون
رواية سرقت قلبي بالرماديتين الحلقة السادسة والعشرون
عدا ساعتين ومراد في العناية المركزة وملك قاعدة منهارة وتلين جنبها ومالك دماغو هتنفجر من التفكير
مالك بهدوء:يلا على البيت انتو الاتنين
ملك:أنا مش هتحرك من هنا الا..
مالك بمقاطعة:مش باخد رأيك يلا حالا
تلين:طب يلا يا ملك
وبعد إصرار من مالك مشيت ملك وتلين على البيت
في مكان بعيد..
مجهول:ماشي يابن الشافعي المرة دي محصلكش حاجة واديك في المستشفى وفرصة اني اخلص منك بقت اكبر …
…………………….
في البيت دخلو البنتين ومالك وراهم
مالك:تعالي يا تلين عاوزك
تلين دخلت وراه اوضتهم
تلين:خير
مالك:أنا مش هوصيكي على ملك هي صحبتك بس انا عاوز مامتك متعرفش حاجه كفاية عليها تعبها
تلين:حاضر يا حبيبي
مالك:هتقدري تحضري غدا ولا اطلب جاهز
تلين:لا هاتلنا بيتزا مش قادرة اعمل اكل
مالك:حاضر … روحي انتي
وقعد وحط راسو بين أيديه
تلين قعدت جنبو وطبطبت عليه بحنية
تلين: تعرف … لما بكون عاوزة اعيط بروح احضن ماما واعيطلها وعلى فكره لو عيطلي مش هقول عنك ضعيف ولا حاجة
مالك بصلها بتردد وبعدين رمى نفسه في حضنها وعيط كتير زي طفل تايه مش عارف يروح فين ولا يعمل ايه لحد ما هدي و بعد عنها بهدوء
مالك: شكراً
تلين: على ايه
مالك:انك بتعرفي تحتويني حتى بعد العملتو معاكي
تلين:مش مهم اي حاجه وحشة انت أنقذت امي وخدتنا بيتك لما اخويا طردنا أنا المفروض اشكرك
مالك باسها بهدوء اتحول لحب وجنون مكنش عاوز يبعد عنها يااااااا قد ايه هي وحشاه حتى وهي ف حضنو ومعاه عاوز اكتر مش عارف يشبع منها ولا قادر يكتفي بعد عنها بصعوبة وهمس قدام شفايفها :احنا هنتمم جوازنا امتى
تلين:لما اتعرف على اهلك ونعمل فرح قدام الناس
مالك:أنا مش هستنا النهاردة الموضوع دا هيتم
تلين:بس..
مالك بمقاطعة:مفيش بس هبعتلك عربية على انك رايحة معايا مشوار هتوديكي اوتيل تجهزي هناك لحد ما اجيلك
تلين:حاضر
مالك طلب بيتزا وكلو كلهم وملك بتاكل بسرحان بتفكر في مراد وحشها عاوزة تشوفو وتحضنو اوي
مالك:أنا نازل
ملك:رايح لمراد؟
مالك:لا رايح مشوار وراجع
ملك:تمام
مالك باس راس تلين وسلم على مامتها وعلى ملك ونزل
صلي على خير الخلق♥️✨
نزل مالك وبعد شوية جه الحارس خبط وطلب من تلين تنزل معاه وراحت وهي متوترة جداً دخلت الجناح بتاعهم لقت قميص نوم قصير على السرير وشها احمر جداً بكسوف دخلت خدت شاور وخرجت بالبرنص خبط حد ودخلت بنت
البنت:مدام تلين
تلين:أيوة
البنت:أنا باعتني استاذ مالك اعملك ميكاب خفيف كدا واعملك شعرك وفي بنات معايا لو حضرتك محتاجه مساچ عشان تهدي اعصابك
تلين:تمام
ودخلو البنات عملو لتلين جلسة ماساچ بعدها البنت عملت لتلين الميكاب الطلبو مالك والبنات جهزوها ولبست القميص وفوقو روب وحطت برفان وخرجو البنات وفضلت هي قاعدة مستنية مالك بتوتر لحد ما الباب اتفتح وهي قلبها بينبض بتوتر وكسوف ودخل مالك واتصدم من جمالها لما شافها في كامل أنوثتها قرب منها بهدوء وهي جسمها بيترعش بخوف
همس في ودنها:متخافيش مش هاكلك وبعدين انتي مراتي
تلين هزت راسها بهدوء وهو دفن وشو في رقبتها يستنشق ريحتها وهي جسمها بيترعش بخوف وكسوف وايدو بتتحرك على جسمها بجرئة وهي بدأت تندمج معاه لفت أيدها على رقبتو بتملك وهمست بقوة :من النهاردة انت ملكي لوحدي ممنوع حتى حد يبصلك فاهم
مالك:أنا ملكك ومالكك انتي كمان ليا وبس اياكي حد يبصلك غيري فاهمة
تلين شالت أيدها من على رقبتو وفكت زراير قميصو ودي كانت دعوة صريحة منها وهو لبى النداء وشد حزام الروب وقرب اكتر بجرئة أكبر و…………….
المراءه كالفرس أصيلة
لايستطيع ترويضهااا كل الفرسان …
فهي تحب الفارس الذي يحترم عقلها قبل قلبها …
ويحترم أحساسهاا …
وتحب من يستمع إليها قبل ان تشكو …
ويفهمها قبل ان تتكلم …
ويحتضنها ويحتويهاا دون أن تطلب …
وخاصه الذي يحترم ذكائهاا …
فإن لم تكن ذلك الفارس …
فلا تحاول أن تتعلق بتلك الفرس
فليست كل النساء خيول …
وليس كل الرجال فرسان🐎🐎
………………………..وأصبحت تلين زوجته قولا وفعلا …..
بالليل …
عند ملك وام تلين
الام:أنا قلقانة اوي على تلين يا ترا انتي فين يا بنتي وبتصل بيها وبمالك فونهم مقفول
ملك:متقلقيش عليها هي مع جوزها
الام:يا رب احميهم الاتنين
……………..
عند مراد
حد دخل اوضة مراد على اساس انو دكتور وقرب منو بهدوء وفي ايدو حقنة و…………
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية سرقت قلبي بالرماديتين)