رواية احببت ظابط المخابرات الفصل السادس 6 بقلم رحمة محمد
رواية احببت ظابط المخابرات الجزء السادس
رواية احببت ظابط المخابرات البارت السادس
رواية احببت ظابط المخابرات الحلقة السادسة
وقف بدر قدامها وقال بسرعه : تعالي معاياا
رقيه : اجي معاك فين
بدر : هوديكي مكان آمن
رقيه : انت بتقول اي اناا مش فاهمه حاجه
بدر : دا مش وقته تعالي معاياا ي رقيه بسرعه قبل ما يوصلوا ليناا
رقيه : لا انت شكلك مجنون بعد اذنك
كانت رقيه لساا هتمشي لكن بدر وقفها بسرعهه وقال بعصبيه : رقيه اناا مش بهزار اناا بتكلم بجد تعالي معاياا بسرعه قبل ما يجوا
رقيه : مين دول اللي يجوا
بدر : هقولك كل حاجه بعدين متخافيش مني ويلا تعالي
مش ردت عليه وهو طلع البطاقه وقالها : اناا ظابط مخابرات ي رقيه
بصت رقيه علي البطاقة بصدمه ولكن كمل كلامه : ممكن تثقي فياا صدقيني اناا مش هاذيكي
بصت رقيه ف عيونه ومعرفتش هي ليه اطمنت فهزت راسها وقالت : بس هتقولي كل حاجه صح
بدر : ايواا
فتحلها بدر العربيه وهي ركبت ركب بدر جمبها وساق العربيه باقصي سرعه علي مبني المخابرات نزل هو ورقيه قدام المبنى
رقيه : احنا فين
بدر : ما قولتلك هتعرفي كل حاجه بعدين يلا بيناا
دخلوا هما الاتنين ولاقي بدر اللوا حسن وباقي الظباط مستنينه فبص حسن باستغراب علي رقيه وقال : مين دي ي بدر
هرش بدر ف راسه وقال : اناا هسبها هناا امانه لحد ما نخلص المهمه الجديده عشان خايف لعتمان يعمل فيها حاجه
اللوا حسن : ماشي
بدر : يلا بيناا
كان بدر هيخرج بس رقيه وقفت قدامه وقالت بخوف : انت رايح مهمه
رقيه : خالي بالك من نفسك
بدر: خايفه علياا ولا اي
رقيه بتوتر : احم لا طبعااا واناا هخاف عليك ليه يعني كنت من بقيت اهلك ولا من بقيت اهلي احم يعني اماا بقول كدا بس عشان اناا مش هقعد كل شويه هعالج فيك مش شغلانه هي
بدر بضحك : مااشي ي رقيه
كان بدر لساا هيمشي بس وقفته رقيه تاني بتوتر وكسوف وقالت : اناا كمان خايفه عليك فعلا
ابتسم بدر جدا من كلامها فقرب منه ادهم بزهق وقال :يلا ي عم الحج ورانا مهمه عايزين نخلصها
بصله بدر بغيظ وبعدين بص لرقيه : هخلص المهمه وهجيلك بعد اذنك
مشي بدر ورقيه فضلت تدعيلوا خايفه عليه
فات وقت كتيرر وهي قاعده مستنيه وقالت ف نفسها : هو اتاخر ليه يارب استرها عليه وفضلت رقيه رايحه جايه ف المكتب لحد ما سمعت باب بيخطبت قالت بتوتر : ادخل
دخل بدر من الباب واول ما رقيه شافته قالت: بفرح المهم نجحت
بدر : انتي شايفه اي
رقيه : احم كنت قولتلي انك هتقولي كل حاجه
قعد بدر علي الكرسي وشاور لها وقال لها : تعالي اقعدي وانا اقولك هكل حاجه
قعدت رقيه جمبه وقالها علي كل حاجه وكانت رقيه مصدومه من اللي هو بيقوله ولكنها اتوترت لما بص ليها ف عيونها وبس ي ستي ودا كل اللي حصل واتنكرت ان اناا تاجر ممنوعات عشان اعرف اوقع عتمان عشان هو الراس الكبيره بس تعرفي اناا بشكر عتمان من قلبي
رقيه : بتشكره
بدر : ايواا بشكره عشان بسببه قابلتك
احمرت خدودها جامد من الاحراج
بدر: سكتي ليه
رقيه : عايزيي اقول اي
بدر : رقيه
رقيه : نعم
بدر : شكلي كدا وقعت ف حبك
رقيه بتوتر : احم مااشي
بدر : مااشي؟ هو اي اللي ماشي
رقيه بتوتر وهي بتتجنب النظر ليه : قصدي يعني مااشي
بدر : تاني ماشي يبنتي اتكلمي
رقيه : اناا كمان معجبه بيك ي بدر
بدر : احلفي
ضحكت رقيه جداا عليه
بدر : اللهم ما صلي على النبي دا احناا نجيب الماذون بقا
رقيه : انت مجنون
بدر : مجنون بيكي
بصتله وضحكت ولفت وشها الناحيه التانيه
بدر : طب اي نقول مبروك
بصتله وضحت ولفت وشها تاني
بدر :يبقاا مبروك
رقيه :مش بقولك مجنون
وبعد كام يوم
بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير وعلي خيرر
جمله قالها الماذون
قام بدر بسرعه وجري عليها وقالها : مبروك مبروك ي حبيبتي
رقيه : الله بيارك فيك
بدر : بحبك ي رقيه بحبكك
رقيه :واناا كمان بحبك ي بدر
#تمتت
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت ظابط المخابرات)