روايات

رواية وحش الصعيد الجزء الثاني الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية وحش الصعيد الجزء الثاني الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية وحش الصعيد الجزء الثاني الجزء الحادي والعشرون

رواية وحش الصعيد الجزء الثاني البارت الحادي والعشرون

رواية وحش الصعيد الجزء الثاني الحلقة الحادية والعشرون

فجر بصدمه…. في سره…. معقوله هيا
تيا كانت نايمه من اثر المنوم
فجر امر رجالتو انهم يخرجو بره وسابهوم لوحدهم
فجر قعد قدمها…معقوله انا مش بحلم ياه عل كسرت القلب يوم ماتحب يافجر تحب واحده حبيبت صحبك معقوله هيا كمان بتحبه وهو بقا ولا بيعمل كدا عشان ينت*قم من اخوها بس قسما بالله لو بيلعب بيها لمو*توا عل ايدي
وقعد يتامل فيها
❤❤❤❤❤❤
في البيت
كانو كلهم هيجننو عل قمر
سيف خرج بره يدور عليها بره البيت كلة يمكن خرجت تتمشي
مصطفى كان بيدور فوق
رعد كان بيدور في الدور الارضي
وتيم كان بيدور في الجنينه
بس محدش فيهم لقها
رعد بخوف وقلق…. روحتي فين ياقمر
هناء وجميله كانو قعدين بيعيطو وسهر ورودي بيدوروا معاهم
❤❤❤❤❤❤
فجر امر رجالتو يدوروا عل قمر
فجر كان قاعد زعلان
الوحش حط ايدوا عل كتفه… مالك
فجر بحزن… مفيش
الوحش قعد جانبه…. عليا برضو مالك اختك تاني
فجر… لا
الوحش… اي شوفتها تاني
فجر… امممم
الوحش… معرفتش مين هيا
فجر..بحزن… عرفت ويرتني معرفت
الوحش بستغراب…. لي بتقول اكده
فجر… لانها بتحب واحد تاني
الوحش بحزن… ربنا يعوضك خير
فجر بدموع مكتوم… يارب
الوحش… عملت اي في البنت
فجر بحرقت قلب…. موجوده جوه
الوحش… خلاص انا هعرف تميم
فجر… ماشي
الوحش بص عليه بحزن ودخل عرف تميم ال فرح جدا
تميم… بفرحه… ماذا هل يعقل انني سوف اراها
الوحش… اه هيا جوه
تميم… شكرا جزيلا ايها الوحش
ودخل ليها
الوحش انتهد وبص عل فجر ال قاعد زعلان
الوحش… فجر تعال عاوزك
فجر… بصلو وراح ليه
الوحش… تعال نشوف تميم
فجر… هز راسة
ودخلو عندوا
كانت تيا بدات تفوق
اول مفتحت عيونها لقت تميم في وشها… صرخت
تميم… بعد عنها
الوحش… في اي
تيا فضلت تصوت وتقول شبح 👻
ابعد عني
فجر راح اخدها في حضنه… متخفيش اهدي
تيا لاول مره هديت من غير مهدا
تميم اتعصب وزق فجر فجر وقع علي الارض
تميم بغضب… كيف تجرا ياهذا عل الاقتراب من جميلتي
وكان رافع المسدس عليه
الوحش مسك ايدوا واخد المسدس منه واتكلم بغضب… انت اتجننت عاوز تمو*توا دا فجر
تميم بغضب… كيف يرجروا
الوحش… هي كانت بتصوت وهو بيحاول يهديها
تميم بهدوء… حسنا
الوحش راح لفجر وقومه… انت كويس
فجر… امممم
الوحش اخد فجر وراحو بعيد فجر كانت عيونه متعلقين عليهم
الوحش لحظ دا
الوحش… هيا تيا نفس البنت
فجر وعيونه عليهم…. اممم
الوحش بصدمه… انت اتجننت انت عاوز اخرتك تكون عل ايد تميم
فجر… انا مابخفش من حد
الوحش… فجر البنت باين عليها بتحبو
فجر بصلو بضيق ومشي
الوحش بحزن… لازم تنسيها
وبص عل تيا ال تميم حضنها من فرحتو
تيا زقتو…. بغضب… متقربش مني تاني
تميم بصدمه…. ماذا تقولين جميلتي
تيا بغضب…. انت ناسي ال عملتو وتيم عملو فيك ساعتها
تميم بحزن…. انا لم اقصد أن افعل ذلك الفعل الشنيع ارجوكي سامحيني
تيا… بتحذير… اياك تقول سامحيني
انا مستحيل اسامحك وبعدين انا عاوزه اروح
تميم… جميلتي
تيا بغضب…. عاوزه اروح قولت
تميم… حسنا ياوحش اوامر حد من رجالك انهم يوصلو جميلتي
الوحش… تمام
الوحش… فجر خالي حد من رجالتك يوصلو تيا البيت
فجر… انا هوصلها انا كدا كدا رايح هناك عشان ادور عل قمر
الوحش… ماشي وابقي طمني
فجر… تمام بس خالي بالك لتعرفك
واخد تيا ومشي
تيا كانت ركبه جانبه
تيا بتوتر… شكرا
فجر وهو بيسوق… عل ايه
تيا… عل انك هدتني من غير مهدا
فجر لسا عل وضعه… ولايهمك
تيا مدت ايديها ليه… انا تيا وانت
فجر بصلها وبص عل ايديها… انا الوحش
تيا… اكيد ليك اسم غير الوحش انت ماتولدتش باسم الوحش يعني اكيد ليك اسم
فجر… اسمي الوحش
تتيا مدت ايديها عشان تقلعو القناع مسك ايديها وكان بيضعك عليها اوي واتكلم بتحذير… اياك تفكري مجرد تفكير انك تشيلي القناع والا ايدك دي هق*طعها ليكي انتي فاهمه
تيا بخوف ووجع… فاهمه بس ايدي وجعني
فجر ساب ايديها وكمل سواقه
فجر بجمود…. وصلنا انزلي
تيا بصت عليه ونزلت
فجر مشي بسرعه روح بيته وغير هدومه وقلع القناع ورجع تاني يدور عليها معاهم
❤❤❤❤❤❤
تيم رن عل حد
تيم بغضب…. وصلت معاكي انك تخط*فيها
المجهوله… انت بتتكلم عن اي
تيم… انتي خط*فتي قمر لي ياديدا
ديدا…. انا مخطفش حد ولا امرت رجالتي بكدا
تيم… بتحذير…. لو قمر جري ليها حاجه هنسفك من عل وش الارض انتي فاهمه
وقفل
ديدا… ياترا مين الخ*طفه معقول عدو جديد
❤❤❤❤❤❤
تيا دخلت البيت
سهر… كنتي فين كنا هندور عليكي انتي كمان
تيا… خرجت ادور عل قمر ب، ه وتهت ومش معايا فوني عشان اتواصل معاكم
رودي… امال جيتي ازاي
تيا… سالت واحد وجابني لحد هنا
… لقتوها
سهر بحزن… لا
تيا… هيا لين عرفت
رودي… لا لين نايمه
تيا ربنا يرجعها بسلامه
سهر ورودي… يارب
جه عليهم فجر جري
… لقتوها ولا لسا
تيا بصتلو وفي سرها… معقوله نفس الصوت
سهر… لا
فجر..
طيب فين رعد وسيغ ومصطفي
رودي… بيدوروا عليها
فجر… طيب انا هروح ادور معاهم ولو عرفتو حاجه عرفوني
رودي… ماشي
فجر مشي وتيا فضلت تبص عليه ودخلة كلهم جوه
❤❤❤❤❤
بعد اسبوع
مكنش في خبر عن قمر
رعد كان قالب الدنيا عليها
ومش بيرجع البيت لانه وعد لين انه مش هيرجع غير ال ماقمر تكون معاه
في يوم بليل
كان فجر مروح لانه بقالو اسبوع مروحش
تيا ندهت عليه
فجر لف ليها… نعم
تيا… مقولتش اسمك الحقيقي لي
فجر بستغراب… قصدك ايه
تيا…. انت الوحش
فجر ابتسم بسخريه… ادام انا الوحش فانتي بتكوني الافعي
تيا بصدمه
فجر بسخريه… اي فكرتي انك مش هتكشفي ولا اي اخيرا وقعتي
❤❤❤❤❤❤
عند قمر كانت نايمه
فتحت عيونها لقت شخص نايم جانبها
قمر بخضه وووو

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية وحش الصعيد الجزء الثاني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى