روايات

رواية فتاه احلامي الفصل الرابع 4 بقلم نونا حمزة

رواية فتاه احلامي الفصل الرابع 4 بقلم نونا حمزة

رواية فتاه احلامي الجزء الرابع

رواية فتاه احلامي البارت الرابع

رواية فتاه احلامي الحلقة الرابعة

تزهر ازهار الربيع فى منتصف الشتاء تحمل معها مشاعر الحب والامنيات وتحقق لها كل الاماني والاحلام
راحت ساره عند شقه وسيم ورنت الجرس فتح وسيم الباب باندهاش ساره في حاجه
ساره بارتباك اصل انتي اتاخرت اوي ومجيتش على الغدا وواانا بقالي كتير بستناك
وسيم رفع حاجبه وتصنع الاستغراب انتي!
ساره لالالاء اقصد ماما وخالتوا مستنينك من زمان وانتا مجيتش وقالولي اروح اندهلك
وسيم ايه تندهيلي هو انا عيل صغير ولا ايه
ساره ايه بان عليها الزعل ولفت وشها ولسه هتمشي مسك ايديها ولفها ليه وقال ايه رايحه فين يا ساره استني بس
ساره بغضب ماشيه
وسيم طب متزعليش كده
وقف ولف ايده حولين بعضها طب وماما مرنتش عليا ليه
ساره فتحت بؤها ها وحست انها غبيه اوي وان مامتها وخالتها عملوا عليها لعبه علشان…. علشان ايه بالظبط ايه اللي بيحصل
وسيم ساره سرحتي في ايه 😒
ساره ها لاء ابدا انا ماشيه
وسيم استني وانتي مرنتيش عليا ليه بدم ما تتعبي نفسك
ساره انا مش معايا رقمك
وسيم بجد طب ادخلي لما اجيب الموبايل دخل الشقه ودخلت ساره وراه بصت علي الشقه عجبتها اوي تقريبا زى شقتهم اتمشت في الشقه شويه وراحت علي البلكونه بتبص لقت بلكونتها ادام البلكونه دي لسه رايحه تخرج كان وسيم واقف وراها خبطت فيه وسيم انا اسف
ساره رجعت ساره خطوه لورا وقالت حصل خير بس
وسيم ها عجبتك الشقه اظن اول مره تشوفيها انتي مجيتيش هنا ابداصح
ساره صح وجميله جدا متختلفش كتير عن بتاعتنا حتي البلكونه قصاد البلكونه وابتسمت ابتسامه صغيره بينت جمال وشها
بص وسيم لها وابتسم وقال فى نفسه ايه الجمال 💖 ده عسل اوي البت دي
وقال ااخدي رقمي ورني عليا علشان اسجل رقمك اخدت الرقم ورنت عليه وسجل رقمها
ساره مش يلا بينا بقا زمانهم بيستنوا
شاور وسيم بايده وقال يلا بينا وخرجوا الاتنين وراحوا شقه ساره ودخلوا
ام وسيم اتاخرت ليه يا وسيم لازم نبعت ساره يعني علشان تيجي
بص لامه بلؤم وقال ماشي ماشي يا ماما
ارتبكت امه وحست انه فهم قصدها
اعد علي الكنبه وساره قعدت جمبه بس من غير ما يتكلموا حس انه هو المفروض انه يتكلم الاول وقال اححم ها يا ساره ناويه تدخلي ايه بقى
ساره انا قدمت طب واتقبلت الحمدلله
وسيم امم وهتقدري عليه بقا
ساره قصدك ايه بقى
وسيم قصدي يعني مش هيغمي عليكي من منظر الدم والتشريح وكده
ساره بكره اتعود انا اصلا قلبي ❤مش خفيف اوي كده يعني
قرب وسيم منها ومبقاش في مسافه كتير بينهم وبص في عيونها وقال اه باماره اليوم ☺️اياه كنتي هتموتي من الخوف وكنت سامع دقات قلبك 💚وانا واقف مش كده
بصت في عيونه وافتكرت البوسه اللي اخدها وسرحت في عينيه وقعدو شوية وهمها مقربين من بعض وافتكروا ان هما بالوضع ده فبعدوا عن بعض بس المره دي احساس مختلف احساس جميل وقوي بيقربهم لبعض
نادت عليهم ام ساره يلا يا ولاد الاكل جاهز واكلوا وقعدوا مع بعض شويه يدردشوا وساره ووسيم بينهم نظرات متبادله بابتسامه
وسيم وامه استاذنوا ومشيوا وراحوا شقتهم دخلت ساره اوضتها ونامت علي سريرها وقعدت تفكر في كلامه وقالت انا لازم اعرفه اني هنجح واجتهد علشان ابقى احسن دكتوره كمان اتنهدت جامد وقالت انا اصلا دخلت طب لية علشانه هو لا لا مش معقول طب ازاي وامته من اول نظره كده هو دا بقي اللي اسمه الحب من اول نظره ايوه شكلي بحبه لما بشوفه بحس ان قلبي ❤
بيدق جامد ومش عارفه اتكلم كلمتين علي بعض هيح ااه ربناا يستر عليا بقا انا اول مره احب 😍
عند وسيم دخل اوضته وفضل رايح جاي في الاوضه وصورتها في خياله ومش راضيه تروح عن باله وقال في نفسه هو انا ليه بفكر فيها اوي كده معقول بحبها وامته حصل كده اااه شكلك وقعت ولا حد سمي عليك يا وسيم راح ينام فضل يتقلب في السرير مش عارف ينام ومسك التليفون لقي نفسه بيرن عيها

يتبع…..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على 🙁رواية فتاه احلامي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى