رواية عهد قاسم الفصل العاشر 10 بقلم فرح القصاص
رواية عهد قاسم الجزء العاشر
رواية عهد قاسم البارت العاشر
رواية عهد قاسم الحلقة العاشرة
قاسم بصدمه: عهد.. كرمم؟؟
كرم بيبعد عن عهد
كرم: قاسم لو سمحت متفهمش غلط احنا بس مقدرناش نتحكم في نفسنا
عهد بصدمه وتنظرلو جامد وبتنظر لي قاسم الي كانت تعابير وجهه متتفسرش
عهد: قاسم متصدقهوش ده كداب والله محصل حاجه بينا هو ال… وبيقاطعها
قاسم: ششش وبيروح لي كرم بيضر*به بكل غل وغضب بيوقعه ف الارضه وبيمسكه من القميص بتاعه وبينزل في ضر*ب
قاسم: بقا تل”مس مراتي يحيوا*ن.. انا هعرفك تقر*ب من مراتي ازاي كويس وببفضل يضر*ب في و وشه كله بقا بينز*ف
عهد كانت واقفه بعيد و دموعها نازله
ألين بقلق: قاسم هو ف اي….. وبصوت عالي.. قااااااسممممم انت بتعمل اييي وبتروح عشان تبعدو عن كرم
قاسم بعصبيه وبشخط: ابعددددديييييييي وبيز*قها
ألين بيتقوم وبتروح لي تاني
الين بعياط: قاسم عشان خاطري سيبه هو عمل اي عشان ده كله وكانت رايح يضر*به تاني ألين بتمسك ايدو وهي بتعيط
ألين: كفايه هيمو*ت في ايدك حرام عليك عاملك اي عشان تعمل في كدا
قاسم: عايزه تعرفي عمل اي؟
الين وهي بتساعد كرم يقف: ياريت
قاسم: الحيو*ان ده قر*ب من عهد
عهد بعياط: قاسم والله…. قاسم بينظرلها نظرله خرستها
ألين: ا.. انت بتقول اي مستحيل كرم يعمل كدا
قاسم: عايزه تصدقي او لا براحتك بس الكل*ب ده مستحيل يقعد دقيقه هنا تاني
ألين بتنظر لي كرم: كلام قاسم صح؟
كرم بينظر لي عهد
ألين بزعيق: بتبصلها لييي بصليييي انااااا قاااسمم كلامه صح؟؟
كرم بينزل راسه: ايوا
ألين بكل عصبيه بتضر*به بالقلم
الين: انا معقول كنت مخدوعه فيك كل الشهور دي؟ سنه ونص كنت بتخدعني؟؟
كرم: ألين اسمعيني انا… وبتقاطعه بقلم تاني
الين بعياط مزدوج بزعيق: ولا كلمه اطلع برهه.. برررررههههه… مش هتطلع بتمسكه بتشدو تطلعوه
قاسم بيروح عند الباب وبيرزعه
عهد بتتنفض من كانها
قاسم بيقر*ب ليها وعينه بتطلع شرار والعروق بارزه في وجه كله
عهد كانت بترجع لورا بخوف وهي بتعيط: قاسم والله هو كداب والله بيكدب عليك محصل حاجه بينا والله
قاسم بينظرلها من فوق لتحت
قاسم: باين ان محصلش حاجه
عهد: والله انا خد دش وخرجت من الحمام لقيته قدامي وهو قرب مني وكتم صوتي عشان هد*دو لو مطلعش هصو*ت والله ده الي حصل
قاسم كان بيقرب منها: وانا بقا المفروض اصدق الفلم الي بتقولي ده صح؟
عهد: ايوا عشان ده الي حصل… وهي بترجع لورا بتخبط في الحيطه
وقاسم قرب منها: انتي ازاي كنتي بتقدري تبصي في عيني وتعامليني ولا اكنك بتعملي حاجه
عهد بعياط: والله يقاسم ده الي حصل وال…
قاسم بغضب بيضر*بها بالقلم: انسانه زبا*له ورخص*يه وخا*ينه ألين معاها حق انا ازاي كنت معمي واتجوزتك ازاي؟
عهد واضعه ايدها علي خدها مكان القلم وبتبصله
قاسم بيشدها من شعرها: انتي ليكي عين تبصيلي؟؟؟؟
عهد بصو*يت والم: ااااههه سبنييي يقاااسممم اااهه
قاسم بيفضل ماسكها من شعر*ها وبيمسك بإيدو التانيه خدودها وبيضغط عليها بعن*ف
قاسم: انا كنت صح انتي الي روحتي بيت الكل*ب ده الساعه 4 الفجر يفا*جره
عهد بعياط: هتندم يقاسم صدقني هتندم علي كل حرف
قاسم: اندم؟ احمدي ربنا اني مقت*لتكيش لسه
عهد: اقت*لني يقاسم اقت*لني زي مهره
قاسم بيضر*بها بالقلم لدرجه انفها نز*فت و واقعت علي الارض مقامتش
قاسم: انتي فاكره لمه تعملي الحركات دي هشفق عليكي يخا*ينه
عهد لا رد فقده الوعي
قاسم بيهزها برجله مفيش اي استجابه
قاسم بيتوتر وبينزل لي مستواها: عهدد.. عهههد لو مبطلتيش الي بتعمليه ده انا.. وبيقلبها الناحيه التانيه بيلاقيها انفها بتنز*ف وفقده الوعي
قاسم بخوف: عهدد.. عهدد. انا عملت اي وبيشيلها يحطها علي السرير وبيتصل علي دكتوره
:-
قاسم: مالها يادكتوره؟
دكتوره بإبتسامة: مبروك المدام حامل
قاسم بصدمه: حامل؟
دكتوره: ايوا
قاسم: شكرا جدا ليكي يدكتوره.. وبيندهه الخادمه توصلها
وهو بيدخل الاوضه
بيلاقيها فايقه وقعده علي السرير
قاسم: انتي حامل من مين؟
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عهد قاسم)