روايات

رواية انت قدري الفصل الخامس 5 بقلم نورا فريد

رواية انت قدري الفصل الخامس 5 بقلم نورا فريد

رواية انت قدري الجزء الخامس

رواية انت قدري البارت الخامس

رواية انت قدري الحلقة الخامسة

فى غرفة رفيف رفيف نايمة لكن حست انها بتتخنق و صحيت رفيف و هى تصرخ الشغلة رمت المخدة و جريت جه الجميع على صوتها
رفيف بصرخ.. ااااااااااااااااااع
عاصم.. رفيف مالك فى ايه فى ايه
رفيف بدون وعي حض*نت عاصم
رفيف بدموع.. ك كانت عايزة تموتني يا عاصم كانت ها تموتني
عاصم.. مين اللي عايزة تموتك
رفيف بى إنهيار.. مش عارفه مش ان انا خايفه اوي خايفه اوي
عاصم.. طب اهدي
رفيف بعصبية.. انا مش مجنونة علشان اهد انت مش حاسس بيا ولا عارف اللى انا فيه
الام .. مممم طب ما تعرفيني يا حبيبتي يمكن افهمك مانتى عاملة زى الالغاز غامضة
و بعدت رفيف عن عاصم بعد ما انتبهت
عاصم نظر لى امه .. امى مش وقت الكلام ده دلوقتي اتفضلى على اوضك
عاصم نظر لى رفيف.. ها سيبك ترتاحي
رفيف.. لا لا انا مش ها قعد هنا انا لو فضلت هنا ممكن تق*تلني عاصم صدقني انا مش مجنونة ولا كدابه فعلا فى حد عايز يقل*ت*ني بس مش عارفه مين و عايزة مني ايه
عاصم.. ششش مفيش حاجه و محدش يقدر يجي ناحيتك طول ما انا عايش مش عايزك تخافي يا رفيف تمام
رفيف هزت راسها.. تمام
عاصم قام .. دلوقتي اسيبك ترتاحي
عاصم كان ها يخرج لكن صوت رفيف وقفه
رفيف.. انت جدع اوى يا عاصم شكرا
عاصم التفت ليها بابتسامة.. مفيش شكرا بين الاهل
رفيف بدون وعي.. يا بختها بيك اكيد كانت اسعد واحده في الدنيا علشان انت كنت فى حياتها ( اي فتي و خلاص 😍)
عاصم غمض عيونه و فتحها بوجع.. انا اللى كنت اسعد واحد في الدنيا علشان هى مراتي و حبيبتي.. هى عايشة في قلبي مش ناسيها
رفيف بضيقة.. تصبح على خير
عاصم بهدوء.. و انتى من اهلو
و خرج عاصم من غرفة رفيف اما رفيف
رفيف بعصبية.. غبية غبية ازاي اقول كده ازاي اقوله يبخت مراتك بيك يقول عليا ايه ده م ممكن يفتكر انى برسم عليه غبية
و في غرفة الشغالة
الشغالة.. والله يا هانم حاولت بس معرفتش قعدت تصرخ و معرفتش اعمل زى ما قولتي ليا
ماسة بشر.. اسمعي بقا يا اسمك ايه لو ما نفذتى كلامي لق*تل ابنك قدام عينيكي تمام
و قفلت ماسة السكة في وش الشغالة
ماسة بشر.. ماشى يا صوفيا انا و انتي و الزمن طويل
ماسة.. الو ممم تمام
ماسة بفرح .. حلو اوي كده العب احلو على الاخر
و في اليوم التالي في عربية عاصم كان اخيرا وصلوا لى مدرسة كندة بنته
كندة بدموع.. مش عايزة يا بابي علشان خاطري
عاصم بضيقة.. كندة ارجوكي انزلي لان اناخرتي
كندة.. رفيف قولي حاجة ارجوكي
رفيف .. يا حبيبتي انا هجي معاكي و بابي كمان
عاصم نظر ليها
رفيف.. انا و انتى ها نطلع على الفصل بتاعك و بابي ها يروح مكتب المدير
عاصم.. يلا بقا يا كندة علشان اتاخرتي
عاصم نزل فتح باب لى كندة و بعدين فتح الباب لى رفيف و اتجهو لى المدرسة و لاول مرة كندة تكون مبسوطه عاصم على اليمن و رفيف على اليسار و رفيف مبينهم
و بعد وقت في مكتب المدير
المدير.. انتى فعلا عملتي كده
الميس.. اه لان كندة اظهر كده انها متعرفش حاجه عن الاحترام ما حضرتك بدل ما تضيع وقتك في الشبنج و الخروجات اقعدي مع بينتك و علميه انها تحترم الاكبر منها
رفيف ببرود و قوة.. مم اكيد بس احب اقولك على حاجه ان بنتي متربية كويس جدا و عارفة يعني ايه احترام الكبير بس اظهر الكبير نسي نفسه و متفكريش بتزعلي بنتي تانى لان زعلي وحش جدا اتمنا انكى متجربيش زعلي
عاصم.. رفيييف
رفيف.. بعد اذنك يا عاصم بس اللي يجي على بنتي ميلومش غير نفسه عن اذنكم
و خرجت رفيف من المكتب و قام عاصم
المدير.. احنا اسفين جدا يا عاصم بيه اوعدك ان مش ها تكرر تانى
عاصم.. اكيد مش ها تكرر تانى زى ما قالت المدام اللى يجي على بنتي ميلومش غير نفسه اظن كلامي واضح
المدير.. لو عايزني ارفدها ها عمل كده
عاصم.. و انا ميرضنيش قط*ع عيش حد بس تخد انذار
المدير.. اللى تشوفه يا عاصم بيه
و خرج عاصم من المكتب و في المساء
عاصم بصدمة

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية انت قدري)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى