رواية ليتني احببتك اكثر الفصل السادس عشر 16 بقلم أسيل باسم
رواية ليتني احببتك اكثر الجزء السادس عشر
رواية ليتني احببتك اكثر البارت السادس عشر
رواية ليتني احببتك اكثر الحلقة السادسة عشر
تنزل دموعها بصمت خسرت طفلها الذي يربطها به كان الطفل أملها وونيسها عندما لم يكن موجود بجانبها تعلقت به لانه كان قطعة منه ومن ثمرة حبهم لكن ضاع كل هذا وذالك
تلمست بطنها وهي تنتهب بشدة
دخل ياسين وهو لا يعرف م ذا يقول لها لكي يخفف عنها فهو السبب في م حدث معها
ياسين بحزن حور انا
حور انا مش عايزة اشوف حد
ياسين بحزن حبيبتي انا أسف
حور اسفك مش هيرجعلي ابني ومفيش حاجة تقولها هتبردلي النار ال في قلبي .. وأنا مش عايزة اقولك حاجة نندم عليها احنا الاتنين فاطلع برا دلوقتي ارجوك
خرج ياسين وهي تبكي بشدة خسرتي حياتك وابنك. ي حور ي ترى هتخسري اي لسا وانتي قلبك معاه
تنهد بضيق سانده يوسف
خليك قوي ي اخويا هي دلوقتي في مرحلة صعبة المفروض متتخلاش عنها لازم تكون جنبها مهما تقول هي
اوماء وأتى كل من سليم و نور دخلت نور لأختها
سليم بغضب الست دي مبيجيش من وراءها خير عاندت ومفضيتش شغلك معها وفي الاخر بنتي خسر*ت ابنها بسببك الله يسامحك ي ياسين
غادر ياسين بغضب حاول يوسف اللحاق به
يوسف بعتاب مكنش لو لزوم الكلام ده ي عمي ده كمان ابنه ال خسره مش ابنها لوحدها
سليم بغضب انا جوزته حور عشان يحافظ عليها ويحميها والظاهر كنت غلط لما فكرت اسلمه بنتي
اقتحم منزلها كالاعصار المدمر يصرخ بها
انتي ي بنت الشهاوي اطلعلي برا . يلا ي سارة انتي فين
خرجت له بكل برود وعجرفة بتندهلي ي ياسين
وقفت أمامه كأنها لم تفعل شي اغتاظ منها صفعها صفعة. اختل بتوازنها وجعلتها تقع ارضا من قوتها نظرت له غير مصدقة لما فعلته
ياسين وهو ينزل لمستواها اللعبة كانت بيني وبينك ليه تدخلي مراتي وابني فيها . انا قولت..لك كل ال انتي عايزاه هجبهولك لتحت رجلك بس عيلتي ومراتي خط أحمر
النهارده خسرت ابني ومش هقولك انك السبب لا السبب في مو**ته انا انا ال قت*تل ابني بأيديا مكنش لازم اسلملك رقبتي من الاول . انا كنت ال بيهددني بشرب من دم*ه بس معها هي انا عرفت معنى اي تخاف على حد فللاسف قبلت اخضعلك و ي ريتني م عملتها كنت دلوقتي مع مبسوط مع مراتي وابني
سارة سيبك منها ي ياسين الولد ال كنت بسببه متمسك بيها خلاص راح هي معدتش تلزمك طلقها وأنا اجبلك بدل العيل إثنين انا بحبك اوي .
ضحك عليها بسخرية انتي سامعة نفسك بتقولي اي
حور ضفرها برقبتك دي اول حاجة وتاني حاجة انا مقدرش استغني عنها و اروح للرخ*يص قلبي معها
وولاد غير منها مش عايز .
سارة انت ال جبته لنفسك ي ياسين
لم يلبس ان يفهم ماذا تقصد حتى أتى أحدهم من خلفه وضربه على راسه بقوة فقد وعيه ووقع أرضا
سارة ساعدني نطلعه لفوق ….
اسنده معها للأعلى ورماه على السرير انا كده خلاص الباقي عليكي ي شاطرة
سارة وهي تخلع له ملابسه مش على مزاجك على فكرة انا عاملة معاك معروف كبير وتمنه حيا*تك فمتنساش نفسك انت مين دلوقتي غور يلا
خرج متغاظ منها لكنها تساعده فعلا .
استيقظ بعد ساعات وراسه يولمه بشدة تاوءه بألم لكن أدرك نفسه عار*يا في فراشها وهي كذالك تنظر له بشماتة
سارة صباح الخير ي حبيبي . مش مصدقة نفسي اني خلصت من تحت ايدك ده انت كنت جب*ار بشكل
انتفض بزعر يلبس ملابسه والله مان لازم افهم من الأول انك واحدة **** ي **** انا اذاي جيت هنا وانتي عملتي اي
سارة انا ال جبتك هنا ي عنيا . بعدما خليت حد من رجالتي يضربك عشان تفقد وعيك واصورك وانت كده وابعت الصور دي لمراتك حبيبة قلبك وتصحى وانت مش عارف حجم الكارثة ال انا وقعتك فيها ده بس عشان تعرف تضربني كويس
ياسين بغضب شديد انتي اي ي سارة ااي شيطا*نة ولا **
سارة بغضب انا واحدة حبتك بجد بس انت ال عنيد جاري وراء ال اسمها مراتك وهي اصلا مش بتحبك
ياسين انتي مريضة ولا يمكن تكون بتحبي حد غير نفسك
اخذ حاجته وركض الي زوجته لكي ينقذ م يمكن أن ينقذ
الحقه ..
نظرت له بانتباه. لا خليه هيروح لها بس هيكون فات الأوان
زمانها شافت الصور ال باعتلنها هي ال هتعمل كل حاجة بعد كده
واي هي الخطوة الجاية ..
سارة بدلع تعالا وانا اقولك ..
ابتلع ريقه بخوف وهو يقف امامها جذبته من قميصه لعندها
سارة الخطوة ال بعد دي لازم ابقى حامل فاهم ……
دخل منزلها بعدما اخبره يوسف ان والدها أخذها للمنزل
ياسين حور فين ي نور
نور. في اوضتها هو في حاجة
صعد للأعلى قابل سليم. ياسين في اي
ياسين بعدين ي عمي بعدين
دخل لغرفتها وجدها تجلس على الأرض تبكي بصمت
تنهد بحزن يكاد يبكى الان فكل شي ضده اليوم
جلس امامها على ركبته ودموعه تنزل بغزارة
حور شكلها دلعتك. اوي . طبعا مانت محروم من مراتك. بقالك شهر فأكيد عايز ال تدلعك و ال تريحك وال..
ياسين بدموع ششش اسكتي والله محصلش حاجه
انا مقدرش المس غيرك انتي روحي
حور بهدوء طلقني وروح كمل سهرتك معها
هز راسه بلا انتي مش هتصدقي كل ده و تكذبني انا حبيبك و جوزك ياسين بلاش تعاقبيني بالطريقة دي. على حاجة معملتوهش انتي كده بتقت*ليني بالحياة ي حور
حور ببكاء بعد الحصل النهارده ي ياسين مفيش حاجة تجمعني بيك ابنك وخلاص راح وحبنا راح معاه
مسحت دموعها بألم وانا تعبت ومعدتش هضيع ثانية واحدة من حياتي معاك من بعد النهارده فطلقني احسنلك والا
أخرجت المس*دس ووضعته فوق راسها تحت خوفه وقلقه عليها
حور بتحدي والا اقت*ل نفسي واخليك. تتحسر عليا انا وابنك
ياسين حور متعمليش فيا كده ارجوك
حور انت مخلتش ليا خيار غير كده وانا أفضل اني ام*وت ولا ارجع ليك لأنك واحد خا*ين وقا*تل
حاوط خصرها بسرعة واخذ المسد*س منها ووضعه على راسه وهي تنظر له بصدمة
ياسين يبقى ام**وت انا أحسن……
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ليتني احببتك اكثر)