روايات

رواية عشق الفهد الفصل الخامس والأربعون 45 بقلم منة أحمد

رواية عشق الفهد الفصل الخامس والأربعون 45 بقلم منة أحمد

رواية عشق الفهد الجزء الخامس والأربعون

رواية عشق الفهد البارت الخامس والأربعون

رواية عشق الفهد الحلقة الخامسة والأربعون

منه: عشششششششششق
منه مسحت رقبتها بصدمه
منه: اناااا انا بتكلم
منه افتكرت انها شافت عشق و بصت تاني مكان ما شفتها ملقتهاش
منه بصراخ: عششششششق لااا انتتتتتتي فيييييين يااااا عششششششششق رووحتتتي فين ياااااا عشق
زين خرج بسرعه علي صوته
منه: عششششششششششق
زين اتصدم لما شفها بتتكلم
زين جري عليها
زين بفرحه: انتي بتتكلم
منه: زين زين شووفت عشق عشق عيشاا ياا زين
زين بصدمه: عشق هي فين
منه: ان انا شفتهااا هنا شفتهااا عشق عيشا
زين بص حوليه ملقاش ناس كتير و العربيات مشيه و مفيش حد
زين بحزن: طب تعالي
منه بصريخ: اااججي فيين بقووولك شوووفتها هي عيشاااا عيشاااااا
زين: اهدي طب تعالي بس اركبي و هدور عليها
منه بلهفه و دموع : بجد هدور عليها
زين: اه
زين اخد منه ركبها
و ركب و راح المستشفي
🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫
عند ملاك
نور : وقعتي قلبي
ملاك: معلش البنت صعبت عليا جدا كانت بتعيط
نور: اه بجد و انا لما شوفتها زعلت انها بتعيط
هشام: انتووو هتجنووني ادخل اجيب عصير اطلع القيكم مش في العربيه
نور : مخلااص بقاا ياا هشووم البنت كانت بتعيط و صعبت علينا فا رحنلها
ملاك : اه يا عيني كانت بتعيط عشان وقعت الفلوس الي كانت هتشتري بها حاجات لمامتها و كانت خيفه تروح رحت انا حضنتها و نور عتيطها فلوس و فرحت اوي و حضنتنا
نور بفرح : اه فررحت اووي لما هي فرحت و حضنتني
هشام: طب يالا انزلو وصلنا
نور بفرحه: هااااااااي وصلنااا الملاااهي
🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫
في المستشفي
كلهم وصلو و بعديهم بمده زين و منه وصلو
زين نزل و راح نزل منه
و منه نزلت معاه و كانت بتتحرك زي الصنم
زين دخل بيها
زين: روحي انتي اوضه ميرنا وانا هعمل حاجه و جي
ميرنا هزت رسها بماشي ومشت
و زين مشي
منه مشت و كانت عوزه تشرب فا راحت تشرب
زين مشي راح لدكتور منه
( دكتور منه النفسي والي كان بيعلجها عشان يرجعلها انطق و نفسيتها تتحسن )
زين خبط علي بابا المكتب
الدكتور: اتفضل
زين دخل وسلم علي الدكتور وقعد
زين: منه رجعت تتكلم انهارده
الدكتور بفرح: الحمد الله
زين: بس في حاجه غريبه حصلت عشق اختها هي ميته من سنه و هي بعد ما عرفت فقدت النطق زي ما حضرتك عارف و هي انهارده بتقول انها شفتها و ده باين سبب انها تتكلم و عشق ميته من سنه زي ما حضرتك عارف
الدكتور: في حالت منه دي منه رفضه موت عشق و فقدت النطق بسبب الصدمه و هي مش متخيله انها فقدت عشق و في الحلات دي في الطب لما مش بيقدرو علي فكرت ان يفقدو شخص عزيز عليهم و قريب جدا منو فا ممكن يتخيلو الشخص ده حوليهم و ممكن يتكلمو معاه و كل ده في مخيلتهم و الشخص ده في الواقع مش موجود
زين: افهم من حضرتك ان منه بتتخيل مش اكتر
الدكتور: ايوا… هي قالت انها شفتها قبل كده
زين: لا هو انهارده بس
الدكتور: كويس هي لسه في الاول انا هكتبلها علي داوا تخدو مع الادويه التانيه و شوف معاد بكره مع الممرضه عشان تجي
زين: تمام شكرا
الدكتور: العفو علي اي ده وجبي
زين خرج بره المكتب
🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫
و قت ما منه راحت تشرب
منه شافت زين داخل عند الدكتور الي بتتعالج عندو منه استغربت ده
منه راحت وراه
منه سمعت الي الدكتور قالو لزين كلو
منه بعيط: لا لا والله مش بتخيل شوفتها انا متاكده
منه افتكرت حد
منه بدموع : اه اه مفيش غيرو هيصدقني
منه جرت بسرعه قبل ما زين يخرج من عند الدكتور و خرجت بره المستشفي كلها
🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫
زين راح اوضه ميرنا
زين دخل
كان سيف و فريده و مازن قاعدين
و اسيل و اسر كانو مشو بعد ما شفوها واطمنو عليها عشان عندهم شغل
و اميمه اطمنت عليها و راحت تجهز عشان عندها عمليه
سيف: زين فينك كل ده يبني
زين: حصل حاجه كده هبقي اقولهلكم
فريده: فين منه
زين بستغراب : فين منه هي مجتش
فريده: لا مجتش مش كانت معاك
زين بخوف: ااااي مجتش امال راحت فين
سيف: اي الي رااحت فين هي مش ركبت معاك
زين بخوف : اه بس لما وصلنا المستشفي انا رحت اعمل حاجه وقولتلها تيجيلكم
مازن بخوف: هتكوون راحت فين
زين جري بسرعه يدور عليها و مازن جري وراه
سيف لفريده: خليكي هنا مع ميرنا ماشي
سيف مشي هو كمان يدور علي منه
🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫
عند فهد
كان قاعد في مكتبه في الشركه
دخلت عليه السكرتيره بتاعتو
السكرتيره: في واحده بره عوزه حضرتك
فهد: مقلتش هي مين
السكرتيره: لا
هي دخلت عليهم بسرعه
فهد بستغراب: مننننه
منه بدموع: فهد
فهد اتصدم لما لقاها بتتكلم
و شاف حلتها قام بسرعه رحلها بخوف
السكرتيره خرجت
فهد بخوف و صدمه : انتي بتتكلمي انتي كوويسه
منه بدموع : عيشااا عيشيااا انااا اناا شوفتها انتت كنت صح هي عيشااا
فهد فهم هي قصدها علي مين علي طول لان هي مش بتروح من بالو و لا من تفكيرو
فهد اتصدم من كلمها
منه بدموع: هتتهاا رجعلي عششق ععشششق عيشاا ياا فهد شوفتها شوفتها انهاارد هي عيشااا مامتتش انت مصدقني صح انا شوفتها
فهد: انا مصدقك و عارف انها عيشا من قبل متقولي طول ما انا قلبي شغال و انا بتنفس يبقي هي عيشا و قلبها شغال و بتتنفس .. شوفتيها فين و هي فين
منه بعياط و دموع: وانا وزين كنا ريحين المستشفي و قف يجيب عصير فا انا كنت في العربيه و شوفتها نزله بتجري من عربيه بس كانت اناحيه حولت انادي عليها معرفتش نزلت بسرعه من العربيه و حولت انادي عليها لحد ما اتكلمت بس ملقتهاش بعبدها و لا لقيت العربيه ملقتهااش
منه انهارت علي الارض بعياط
منه بعياك: زين مش مصدقني مفكرني بتخيل و اني مجنونه والله شوفتهاا هي عيشاااا
منه بلهفه و دموع: انت مصدقني صح
فهد قعد علي ركبته قدمها ومسك ايدها
فهد: انا مصدقك و عشق هترجع.. هلقيها و هترجع
منه بلهفه: ب بجد عشق هترجع
فهد: اه هترجع بس انتي اهدي
منه هدت شويه
فهد: انتي مشفتيش رقم العربيه
منه: لا مشفتهوش
فهد: ماشي اهدي يالا قومي معايا
فهد قوم منه من علي الارض و اخدها و خرج بره الشركه
🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫
عند ملاك
كانت بتلعب هي و نور و فرحنين و هشام معاهم
نور: اععععععع
ملاك: ههههههههههه وووواااااووووو
و خلصو ونزلو من العبه
هشام: ها عوزين تلعبو اي تاني
نور: اناااا جعااانه عصافير بطني بتصوصو
هشام: يبنتي احنا مش لسه متغدين في البيت
نور: ماشي بس ده من بدري.. اناااااا جعااااانه
هشام: بس بس خرمتي وداني هخليكي تتزفتي تكلي
نور: حسن الفاظك ياض
هشام: ياض يابيئه
ملاك حست ان حصل كل ده قبل كده
و بقت تشوف صور مشوشه في دمغها
ملاك حولت تفتكر وتشوفها بوضوح و مسكت دمغها بوجع و فجاءه…..
نور بصدمه : ملاااااااااااااااااااك

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق الفهد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى